Friday, January 3, 2014

Greatest Hits of Wut Hmone Shwe Yee


ရတီပရိသတ္ၾကီးေရ ဒီလမွာေတာ့ ဝတ္မႈန္ေရႊရည္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ တစ္စိတ္တစ္ေဒသနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ အႏုပညာေျပးလမ္းေပၚက ေအာင္ျမင္မႈအျမင္ တခ်ိဳ႕ကို တင္ဆက္ေပးမွာ ျဖစ္လို႕ ဝတ္မႈန္ေရႊရည္ရဲ႕ Dr.Fresh ဆပ္ျပာေၾကာ္ျငာ ႐ိုက္ကြင္းမွာ သြားေရာက္ ေမးျမန္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ပထမဦးဆံုးအေနနဲ႕ ညီမေလးကို ‘ဝတ္မႈန္ေရႊရည္’ လို႕ ကေလးေရာ လူႀကီးပါသိခဲ့ရတဲ့ ‘ဒါ႐ိုက္တာ ၾကည္ျဖဴသွ်င္’ရဲ႕  ‘ဘာဘီ႐ုပ္’ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကား႐ိုက္ ျဖစ္ခဲ့ပံုေလးေျပာျပေပးပါဦး။

ဒီဇာတ္ကား မ႐ုိက္ျဖစ္ခင္က မၾကည္ျဖဴနဲ႕ ကစ္နဲ႕က မသိဘူး။ ဒါေပမဲ့ မၾကည္ျဖဴရဲ႕ ကားေတြကိုေတာ့ ၾကည့္ဖူးတယ္။ အဲ့ဒီကား ႐ိုက္တုန္းက မွတ္မွတ္ရရ Micasaမွာ ကစ္ဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး ဒီဇာတ္ကားေလးကို ကစ္နဲ႔ ႐ိုက္ ခ်င္လို႔ ဆိုၿပီး ဖုန္းဆက္လာတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ မၾကည္ျဖဴနဲ႕ေတြ႕ၿပီး ဒီဇာတ္လမ္းေလးအေၾကာင္း ရွင္းျပတဲ့အခါ ကစ္ကလည္း ဒီလိုေပ့ါေပ့ါပါးပါး ဇာတ္လမ္းေလးဆိုေတာ့၊ အဲ့ဒီတုန္းက အေတြ႕အႀကံဳကလည္း မရွိေသးေတာ့ ႐ိုက္ၾကည့္ခ်င္တာနဲ႕ လက္ခံျဖစ္ခဲ့ တယ္။ ဒီကားေလး ထြက္လာေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ႀကိဳက္ၾက အားေပးၾကပါတယ္။ ကေလးေတြဆိုရင္ ခုထိေမးေနတုန္းပါပဲ။ အမွတ္တရေလးလည္းျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။
‘စင္ဒရဲလား’ ဆိုတဲ့ဇာတ္ကား ကိုေရာ ညီမေလးရဲ႕ကာ႐ိုက္တာနဲ႕ လိုက္ဖက္မယ္ထင္လို႔ ႐ုိက္ျဖစ္ခဲ့ တာလား။ ဒါ႐ိုက္တာရဲ႕ေရြးခ်ယ္ မႈလား။
အမွန္ေတာ့ မၾကည္ျဖဴရဲ႔ Ideaေကာင္းတာေပ့ါေနာ္။ ဒီဇာတ္လမ္းေလးက ကစ္နဲ႔လည္း လိုက္တယ္။ ကာတြန္း ဇာတ္႐ုပ္ေလးလည္းျဖစ္ေတာ့ ကစ္လည္း ႀကိဳက္တာနဲ႔ ႐ိုက္ျဖစ္သြားတယ္။ ဇာတ္ လမ္းေလးက လည္း  Fancy ဇာတ္လမ္းေလး၊ ခ်စ္စရာ ဇာတ္႐ုပ္ေလး၊ ကာတြန္းကားထဲက ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ တကယ္က်ေတာ့ ကာတြန္းထဲကလိုမဟုတ္ဘဲ ကြဲထြက္သြားတဲ့ ဇာတ္လမ္းဇာတ္႐ုပ္မ်ိဳးနဲ႔ ႐ိုက္ျပထားတာေပ့ါေနာ္။ မၾကည္ျဖဴ.. ကစ္နဲ႔စ႐ိုက္တဲ့ ဒီဇာတ္ကား ႏွစ္ကားလံုး ေပါက္သြားတဲ့အတြက္ မၾကည္ျဖဴသွ်င္ကိုလည္း အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ညီမေလး ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ဇာတ္ကား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ မင္းသားေအာင္ရဲလင္းနဲ႔ တြဲတာေတြ႕ရတယ္။ အဲ့ဒါ ဘာေၾကာင့္လဲ။
ေအာင္ရဲလင္းနဲ႕ကေတာ့ ကစ္ နဲ႕ ဒီအလုပ္ စစလုပ္ျခင္း ႐ိုက္ျဖစ္ တယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ သိပ္ေတာင္မဆံုျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဆံုျဖစ္လည္း ႀကိဳၾကားႀကိဳၾကားေလးေတာ့ ဆံုျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ တိုက္ေတြကပဲ ခ်ိတ္တာက မ်ားတာကိုး။ အဲ့ေတာ့ သူတို႔ တည္ထားတဲ့ မင္းသားနဲ႕ပဲ ႐ိုက္ရတာေပ့ါေနာ္။
ဒါ႐ုိက္တာ ‘ရီေဇာ္’ ႐ိုက္တဲ့ ‘ၾကမ္းတမ္းစြာ ႏူးညံ့ေသာ’ ဇာတ္ကား မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းကိုက ‘မင္းသမီး’ ျဖစ္တယ္။မင္းသား ရဲတိုက္က မင္းသမီးရဲ႔ Bodyguard ဆိုေတာ့ အျပင္မွာ တကယ့္သ႐ုပ္ေဆာင္ မင္းသမီးနဲ႔ ဇာတ္လမ္းထဲက မင္းသမီး ဘယ္လို ကြာျခားလည္း ေျပာျပေပးပါဦး။  
အဲ့ဒီဇာတ္ကားက်ေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ ျပဇာတ္ဆန္တာေပ့ါေနာ္။ ဇာတ္ကားထဲမွာကိုက ကစ္က မင္းသမီးေပ့ါေနာ္။ ပညာေပး ဇာတ္လမ္းေလးေပ့ါ။ အျပင္နဲ႕ေတာ့ မတူဘူးေပ့ါ… ဇာတ္ကားထဲမွာ မင္းသမီးက မူးယစ္ေဆးဝါးေတြ ဘာေတြ သံုးတယ္။ အျပေကာင္းေအာင္လို႕ ျပဇာတ္ဆန္ဆန္႐ုိက္ထားတာေပ့ါေနာ္။ ဒါကေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာကိုရီေဇာ္ရဲ႕ Idea ေလးပါ။
ဒါ႐ိုက္တာ ‘ကိုေပါက္’ ႐ိုက္တဲ့  ’3 & 4′ ဇာတ္ကားမွာေတာ့ ညီမေလးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ေရာ၊ အဝတ္အစားေတြပါ အရင္က ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားေတြနဲ႕ ကြဲထြက္သြားတာ ဘာေၾကာင့္လို႕ ထင္လဲ။ ၿပီး
ေတာ့ International ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူဇာတ္ဝင္ခန္းမွာ မင္းသား ရဲတိုက္က English class က ဆိုေတာ့ ထားပါေတာ့။ ညီမေလးက ျပင္သစ္ class ဆိုေတာ့ ျပင္သစ္စကားက တကယ္ေျပာတတ္ တာလား။ ဇာတ္ကားအတြက္ သင္ထားတာလား။
အမွန္ေတာ့ အဲ့လိုဇာတ္ကားေလး ႐ိုက္ရတာ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းတယ္။ ကစ္ကလည္း လူငယ္တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ ေက်ာင္းသား ဇာတ္ကားလည္းျဖစ္ လူငယ္ဆန္ဆန္ ေပ့ါေပ့ါပါးပါးလည္း ျဖစ္ေတာ့ ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာပါ။ အဝတ္အစားက်ေတာ့လည္း လူငယ္ဆန္ဆန္ ဝတ္ရတာႀကိဳက္တယ္။ အဲ့ဒီမွာ ေျပာတဲ့ ျပင္သစ္စကားကေတာ့ သင္ထားတာပါ။
ေနာက္ပိုင္း ကိုလူမင္းရဲ႕ ဇာတ္ကားေတြမွာ အလန္းစား ကာ႐ိုက္တာေတြနဲ႕ ေတြ႕လာရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ‘ပီေက’ ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားေလးအေၾကာင္း နည္းနည္းေမးခ်င္တယ္ေနာ္။ ဒီကားထဲမွာ ညီမေလးက စကိတ္စီးတဲ့ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာဆိုေတာ့ စကိတ္ တကယ္ စီးတတ္တာလား။ စကိတ္စီးတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေရာ ဘယ္လိုအခက္အခဲေလးေတြ ႀကံဳခဲ့ရလဲ။
စကိတ္စီးတာကေတာ့ ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာပဲ သင္႐ိုက္ေပ့ါေနာ္။ ဒီလိုပဲ ဇာတ္ကားေတြထဲမွာ ကိုယ္မလုပ္တတ္တာ ပါေပမယ့္ ဇာတ္လမ္းစံုေအာင္ ႐ိုက္ရတာဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕ အခက္အခဲေလးေတြေတာ့ ရွိတာေပ့ါေနာ္။
ၿပီးေတာ့ ဇာတ္ကားထဲမွာ ညီမေလးက တစ္ဖက္သက္ အခ်စ္နဲ႕ စိတ္ေဝဒနာရွင္ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကေန သူ႕စိတ္အလုိမက်တဲ့အခါ ဖေယာင္းတိုင္ေတြ ထြန္းျပီး ကိုယ့္ရဲ႕ေျခလက္ ေတြအေပၚ ဖေယာင္းစက္ေတြ ခ်တာေတြ႕ရတယ္။ အဲ့ဒါတကယ္ အသားေပၚ ခ်ပစ္တာလား။
အဲ့ဒါကလည္း တကယ္ပါ အစ္မ။ အစကတည္းက အန္ကယ္ေလးကေမးပါတယ္.. အသားေပၚ ဖေယာင္းစက္ ခ်ရမယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းမွာ တကယ္ပီျပင္သြားေအာင္ ကစ္အသားေပၚ ခ်ရဲလားေမးပါတယ္။ ခ်မယ္ကြာလို႕ ဆံုးျဖတ္မိတယ္။ အဲ့လိုကားလည္းတစ္ခါမွ မ႐ိုက္ဖူးဘူး ဆိုေတာ့…. အဓိကကေတာ့ ဇာတ္႐ုပ္ကို ပီျပင္ေအာင္ ပံ့ပိုးတဲ့ သေဘာပါပဲ။ အဲ့ဒီအခန္းေလးကေတာ့ ဇာတ္ကားထဲမွာ စိတ္ေဝဒနာရွင္ဆိုေတာ့ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ျပင္းထန္လာတဲ့အခါ နာတာေတြ ပူတာေတြ မသိေတာ့ပဲ သူတစ္ခုခုျဖစ္ခ်င္တဲ့အခါ စိတ္ျပင္းထန္တာကို ျပခ်င္တာေပ့ါေနာ္။ ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္႐ုပ္အရ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာေပ့ါ။
ဒါဆိုညီမေလးရဲ႕အသားေတြ အနာတရမျဖစ္ဘူးလား။ ၿပီးေတာ့ ဖေယာင္းစက္ရဲ႕အပူရွိန္ကို ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးေနဆဲမွာ ခံႏိုင္ရည္ရွိရဲ႕ လား။ 
ဘာမွေတာ့ သိပ္မျဖစ္ပါဘူး..  နည္းနည္းေတာ့ ပူတာေပ့ါ။ ႐ုိက္ျပီးေတာ့ ေဆးေလးဘာေလး လိမ္းလုိက္တယ္။
ဒီဇာတ္လမ္းထဲမွာ ပရိသတ္ႀကီးက ညီမေလးကို အရမ္းမုန္းၾက တယ္။ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ရင္ထဲမွာ အမုန္းတစ္ခု ျဖစ္သြားေအာင္ ထည့္သြင္းေပးႏိုင္တာ ညီမေလးရဲ႕  သ႐ုပ္ေဆာင္ အားျပည့္တယ္လို႕ ေျပာလို႕ရလား
မုန္းစရာဇာတ္႐ုပ္ ႐ိုက္တာဆိုေတာ့ ၾကည့္ရတဲ့ ပရိသတ္ ရင္ထဲ တကယ္ မုန္းေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျပဖို့ေတာ့ လိုတာေပ့ါေနာ္။ အဲ့ဒီအတြက္လည္း အမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားထားပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္း တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ မုန္းစရာ ေကာင္းတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္အရာမဆုိ ဇာတ္႐ုပ္ပီျပင္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကရတာ ခ်ည္းေပ့ါေနာ္။ အဲ့ဒီအေပၚမွာ ပရိသတ္က မုန္းစရာေကာင္းေအာင္ ႐ိုက္ထားတာကို မုန္းစရာ ေကာင္းတယ္လို႔ သိၿပီး ေဝဖန္တဲ့ အတြက္ ကစ္အေနနဲ႕ ႀကိဳးစားရ က်ဳိးနပ္တယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။
‘မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ အသည္းကြဲေနတယ္’ ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားထဲမွာ ညီမေလးက ဗီလိန္ေနရာကေန သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာေနာ္။ အေရွ႕က မင္းသမီးအမ်ားစုက ဒီလို ဗီလိန္ရိုက္ဖို႕ သိပ္မရဲၾကဘူး။ ရိုက္ခဲ့ရင္လည္း ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ေနာက္ဆံုးပိုင္းမွာ ျပန္ေျဖၾကတယ္။ ဒီဇာတ္ကားနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ညီမေလးရဲ႕ ခံယူခ်က္က ဘာလဲ။
အဲ့ဒီ ဇာတ္ကားေလးကေတာ့ ဒီလိုအစ္မရယ္။ ႐ိုက္ေနက်ဇာတ္ကားေတြနဲ႕ ကြဲထြက္သြားေအာင္ အဲ့ဒီေနရာေလးကို ကစ္ပဲေရြးတာပါ။ အန္ကယ္ေလးကလည္း ေမးပါ တယ္။ ကစ္ကစ္ အဲ့ဒီ ဗီလိန္ေနရာမွာ ေနရဲလားတဲ့။ ကစ္ကလည္း ေနရတယ္လို႕။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ တျခားဇာတ္႐ုပ္ေတြနဲ႔က မတူခ်င္တာလည္း ပါတယ္။ကိုယ္က ေရွ႕မွာ Fancy, Romance ေလးေတြ၊ ခ်စ္ႀကိဳက္ၿပီး ညားသြားတဲ့ပံုစံမ်ိဳးေလးေတြ ရွိေနေတာ့။ အသည္း ကြဲမယ္။ ဗီလိန္ဘက္လည္း သြားတဲ့ဇာတ္ကို စမ္းလုပ္ၾကည့္တဲ့ သေဘာေပ့ါေနာ္။ အ့ဲဒီကားမွာ ပရိသတ္ႀကိဳက္တာကိုလည္း အသံျပန္ၾကားရတယ္။ ဒီေနရာကို အၿမဲလုပ္မွာေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပ့ါ။ ဘယ္ကာ႐ိုက္တာရယ္ လို႕ မဟုတ္ပါဘူး။ ဇာတ္႐ုပ္ပီျပင္ၿပီး ကားေကာင္းရင္ေတာ့ ပရိသတ္က အားေပးၾကတာပဲ ေလ။ ပရိသတ္ကိုယံုၾကည္တဲ့ သေဘာနဲ႕ ဒီကားကို လက္ခံျဖစ္တာပါ။ အၿမဲတမ္းႀကီး ပရိသတ္ကို အခ်ိဳေတြခ်ည္း ေပးၿပီးေတာ့ အီသြားမွာလည္း စိုးတယ္ေလ။ အဲ့ဒီေတာ့ တစ္ခါတေလလည္း ခ်ဥ္ခ်ဥ္စပ္စပ္ေလး ေရာေပးလုိက္တဲ့ သေဘာေပ့ါေနာ္။
ဇာတ္ကားေတြမွာ တစ္ဖက္သက္ အခ်စ္ဇာတ္ကားမ်ိဳးေလးေတြ ရိုက္ျဖစ္ေနတာ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုတာ ညီမေလးရဲ႕ ပရိသတ္က သိခ်င္ပါတယ္တဲ့။
ဒီလိုကားမ်ိဳးကေတာ့ ၁ႏွစ္လံုး ဗီဒီယိုထြက္တဲ့ထဲမွာ ၂ကား ၃ကား ေလာက္ပဲ ႐ိုက္ျဖစ္တယ္လို႕ ကစ္ထင္တယ္။ တမင္ႀကီးပဲ ဒီလိုေတြ ႐ိုက္တာ  မဟုတ္ပါဘူး။ ပရိသတ္လည္း အေျပာင္းအလဲ ကာ႐ိုက္တာေလးေတြ ၾကည့္ ရေအာင္ ဒီလိုကားမ်ိဳးေတြ လက္ခံျဖစ္တဲ့ သေဘာပါ။
အရြယ္လြန္ေယာက္်ားေတြ အေပၚ ညီမေလးရဲ႕အျမင္ေလး လည္း သိခ်င္ပါတယ္။
မိန္းကေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ ေယာက္်ားေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ အရြယ္ပုိႀကီးလာေလ ရင့္က်က္မႈ ရွိလာေလေလပါပဲ။ ကစ္ကေတာ့ ရင့္က်က္တာကို ပိုၿပီး သေဘာက်တယ္။ ရင့္က်က္လာေလ အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားလာေလ။ ခြဲျခားဆင္ျခင္တံုတရားေတြ ရွိလာမယ္လို ႕ထင္တယ္။ အသက္အရြယ္ေပၚလိုက္ၿပီး တည္ၿငိမ္ ရင့္က်က္မႈေလးကို ႀကိဳက္ပါ တယ္။
ညီမေလးက ေၾကာ္ျငာမွာေရာ ဇာတ္ကားမွာပါ ဒုတိယထက္ထက္ မိုးဦးလို႔ ညီမေလးရဲ႕ ပရိသတ္ေတြက ေျပာၾကတယ္။ ေၾကာ္ျငာမွာ No.1 ျဖစ္ဖို႕နဲ႔ ဇာတ္ကားမွာ No.1  ျဖစ္ဖို႕ ဘယ္လိုကြာျခားမႈ ရွိလဲ သိခ်င္ပါ တယ္။
အဲ့လိုမ်ိဳး မထက္နဲ႕ ႏိႈင္းယွဥ္ခံရတဲ့အေပၚမွာလည္း ေပ်ာ္ပါတယ္။ မထက္ေလာက္ေတာ့ မေတာ္ပါဘူး။ မထက္ကေတာ့ အမ်ားႀကီး ေတာ္တာေပ့ါေနာ္။ ကိုယ္လည္း ပရိသတ္ေပးတဲ့ ေနရာေလးမွာ အၿမဲတမ္း အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားသြားမွာပါ။ ကိုယ္စြမ္းဥာဏ္စြမ္းရွိသမွ် ႀကိဳးစားျပီး ပရိသတ္အတြက္ အေလးထား ႀကိဳးစားေပးထားပါတယ္။
ဇာတ္ကားတစ္ကား ကမ္းလွမ္းလာၿပီဆိုရင္ ဘယ္လို ဇာတ္ကားမ်ိဳးကို ဦးစားေပးၿပီး ေရြးခ်ယ္လဲ။ ေရြးခ်ယ္ၿပီးတဲ့ ဇာတ္ကားအေပၚ ေစ်းကြက္ကို ေလ့လာၿပီးမွ ႐ိုက္တာလား။ ကိုယ့္ဖီလင္ လာမယ့္ ဇာတ္ကားမ်ိဳးမွ ႐ိုက္တာ လား။             
တစ္ခါတေလေတာ့လည္း ေစ်းကြက္ေပ့ါ အစ္မရယ္။ ပရိသတ္က မတူဘူးေလ။ တခ်ိဳ႕ပရိသတ္ေတြက အငိုအယိုကားေတြ၊ အေျခခံ လူတန္းစား ဇာတ္ကားမ်ိဳးေတြမွ ႀကိဳက္ၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြၾကေတာ့ လည္း ေဟာ့ေရွာ့မွ ႀကိဳက္တာမ်ိဳးေတြ ရွိၾကတယ္။ အဲ့ဒီအေပၚမွာ ကစ္ကေတာ့ ခ်ိန္ၿပီး႐ိုက္ရတာေပ့ါေနာ္။ ေစ်းကြက္ေတြ ဘာေတြထက္ ပရိသတ္အႀကိဳက္ ဇာတ္ကားေလးေတြကိုေတာ့ ေရြးခ်ယ္ျပီး ႐ိုက္တာ မ်ားပါတယ္။ ဇာတ္ကားေတြ ကမ္းလွမ္းလာၿပီ ဆိုရင္လည္း ငါဒီလို ဇာတ္မ်ိဳးနဲ႕ လိုက္ပါ့မလား၊ လုပ္ႏိုင္ပါ့မလား ဆိုတာေပၚမွာလည္း မူတည္ၿပီးမွ ငါမလုပ္ရေသးတဲ့ ဇာတ္လမ္းရွိေသးတယ္။ ႐ိုက္ၾကည့္ခ်င္တယ္၊ ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ေလးနဲ႕လည္း ႐ိုက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ဇာတ္ကားတစ္ကား႐ိုက္တဲ့ အခါ ညီမေလးနဲ႕လိုက္မယ့္ မင္း သား ေရြးခ်ယ္တာမ်ိဳးရွိလား။
ခုခ်ိန္ထိေတာ့ မရွိေသးပါဘူး။ ဇာတ္ကားေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ မင္းသား အေျပာင္းအလဲေတာ့ ရွိတာေပ့ါေနာ္။
ညီမေလးရဲ႕ ဇာတ္ကားေတြက ကာ႐ိုက္တာ အစံု႐ိုက္ရတာ ဆိုေတာ့ အိုက္တင္ေတြကို ဘယ္လို ေလ့လာ ေလ့က်င့္ယူရလဲ။ ဆရာသမားေတြရဲ႕ အကူညီေရာ လိုလား။
အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ေတာ့ ဆရာသမားေတြကလဲ ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာ ႐ိုက္ရင္းသင္ရင္း၊ သင္ရင္း ႐ိုက္ရင္းေပ့ါ။ အဲ့လိုပဲသင္ေပးသြားတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ တစ္ခါတေလၾကရင္လည္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္ အိုက္တင္ေတြ ထြင္ရတာမ်ဳိးလည္း ရွိပါတယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ ဆရာသမား ဆိုတာကေတာ့ လိုအပ္ ပါတယ္။
ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္မွာ ဘာ အဓိက အက်ဆံုးလို႕ ညီမေလး ထင္လဲ။
ဇာတ္ကားတစ္ခုမွာ ဒါ႐ိုက္တာက အဓိကအက်ဆံုးပါ။ ၿပီးေတာ့ ဇာတ္ၫႊန္းကလည္း အဓိကက်ပါတယ္။ ေနာက္မွ မင္းသား၊ မင္းသမီး အပါအဝင္ ဇာတ္ကားထဲမွာ ပါဝင္တဲ့ ဇာတ္ေဆာင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ ပီျပင္ မႈေပ့ါေနာ္။
႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးနဲ႕ Video ကားေလးေတြမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ ဘာကြာသြားတယ္လို႕ ထင္လဲ။
ကြာျခားမႈကေတာ့ ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ အားစိုက္ရတာျခင္းအတူတူပါပဲ။ Film ဆိုရင္ေတာ့ Video ႐ိုက္သလိုမ်ဳိး ႐ိုက္လို႕မရဘူးေပ့ါ။ အခ်ိန္ေပးရတယ္။ ႐ိုက္ကူးမႈျပဳလုပ္တဲ့အခါ အမွားနည္းႏိုင္သမွ် နည္းေအာင္ ႀကိဳးစားရတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ Film ကုန္က်ေငြနဲ႕ Video တစ္ကား ကုန္က်ေငြက ကြာတယ္ေလ။
ဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္ရဲ႕ ‘ဝိညာဥ္ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းသံ’ ဇာတ္ကားမွာ ဆိုရင္ ဝိုင္းစုခိုင္သိန္းနဲ႕ မင္းသမီး ႏွစ္ေယာက္ အၿပိဳင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာဆိုေတာ့ ဒီဇာတ္ကားကို ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ ႕ေရြးခ်ယ္ၿပီး ဝိညာဥ္ဇာတ္ေကာင္ကို ဘယ္လို ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာ လဲ။
ဝိညာဥ္ကားေတာ့ တစ္ခါမွ မ႐ိုက္ဖူးပါဘူး။ ထူးထူးျခားျခားေလး ျဖစ္သြားေအာင္ဆိုၿပီးေတာ့ ဒီဇာတ္လမ္းကို ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာပါ။ ဇာတ္လမ္းကို ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ ဇာတ္လမ္းေလးကို ႀကိဳက္တာလဲပါပါတယ္။  အေနနဲ႕ဝိညာဥ္ကားကို ဒီတစ္ကားပဲ ႐ိုက္ဖူးတာပါ။ ေနာက္ထပ္ ႐ိုက္ထားတာ မရွိပါဘူး။ အမွတ္တရေလးလည္း ျဖစ္သြားတာေပ့ါေနာ္။ ဝိညာဥ္ကားဆိုရင္ ေျပာရရင္ ‘သရဲကား’ ေပ့ါေနာ္။ အစြယ္ႀကီးေတြနဲ႕ ေသြးသံတရဲရဲ ဇာတ္ကားေတြက ပိုမ်ားတယ္။ ဒီကားေလးက သရဲေၾကာက္တတ္တဲ့သူေတာင္ သရဲမေၾကာက္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ ေၾကကြဲစရာ သနားစရာ တကယ့္ အျဖစ္အပ်က္လို ခံစားသြားရတယ္လို႔ ေျပာလာတဲ့ပရိသတ္ရဲ႕ စကားအသံ အေပၚ ညီမေလးရဲ႕ ခံစားခ်က္ေလးကို သိခ်င္ပါတယ္။ သရဲကားကို ကစ္ကိုယ္တိုင္ ႐ိုက္ရမယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ့္႐ုပ္ႀကီးကို ေၾကာက္စရာ ေကာင္းေအာင္ ျခယ္ၿပီးေတာ့ မ႐ိုက္ခ်င္ဘူး။ ၾကည့္ရတာေတာ့ ႀကိဳက္တယ္ေလ။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ၾကေတာ့ ေၾကာက္စရာ႐ုပ္ႀကီး စိတ္ပ်က္စရာ ႐ုပ္ႀကီးနဲ႕ မ႐ိုက္ခ်င္ဘူးေပ့ါ။ ဇာတ္လမ္းအရလည္း သရဲကားဆိုေပမယ့္။  Drama ဘက္ ခ်ိဳးသြားတဲ့ ဇာတ္မ်ိဳးေလး ဆိုေတာ့ ကစ္လည္း ႀကိဳက္တာ နဲ႕ ႐ိုက္ျဖစ္ သြားတာပါ။ ဒီလိုဝိညာဥ္ကားေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကစ္ကို အားေပးၾကတဲ့ ပရိသတ္ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ဒါ႐ိုက္တာ ဗန္းၾကီးရဲ႕  ‘လက္ခုပ္ထဲက လမင္း’ DVD ဇာတ္ကားၾကီးကို နဝေဒး ႐ုပ္႐ွင္႐ံုမွာ ႐ံုတင္ျပသတုန္းက လာေရာက္ ၾကည့္႐ႈသူမ်ားကို ပါဝင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက အမွတ္တရ လက္မွတ္ေရး ထုိးေပးမယ္ ဆိုၿပီးေၾကညာထားလို႕ ညီမေလးကို ႀကိဳက္ၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြက မင္းသမီး ဝတ္မႈန္ေရႊရည္ကို အျပင္မွာလည္းျမင္ခ်င္၊ လက္မွတ္လည္း အမွတ္တရ လိုခ်င္လို႕ လာၾကတဲ့အခါ ဇာတ္ကားထဲမွာ ပါဝင္တဲ့ အျခား သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြသာ လာၿပီး ညီမေလးနဲ႔ ကိုလူမင္းျဖစ္တဲ့ မင္းသားႀကီးနဲ႕ မင္းသမီးၾကီး မလာေတာ့ စိတ္ညစ္သြားရတဲ့ ညီမေလးကို လာအားေပးတဲ့ ပရိသတ္ႀကီးအတြက္ အဲ့ဒီေန႕က ဘာျဖစ္လို႕ မလာျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းေလး ေျပာျပေပးဦးေနာ္။
အမွန္တကယ္ဆို အခု အစ္မ ေျပာမွပဲသိတာပါ။ တကယ္ေျပာတာပါ။ ဘာျဖစ္လို႕လဲ ဆိုေတာ့ တစ္ခါတေလက်ရင္လည္း Producer ေတြဘက္က သူတို႕ ေၾကညာထားတာကို မင္းသား၊ မင္းသမီး မအားဘူး ထင္ျပီး မေျပာဘဲ ေၾကညာလိုက္တာလည္း ပါမယ္ ထင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကစ္ကေတာ့ ကစ္နာမည္ ေၾကညာၿပီးသားသိတဲ့အခါဆိုရင္ မျဖစ္မေနေတာ့လုပ္ေပးပါတယ္။ အခုဟာက ကစ္တို႕ကိုလည္း အစီ အစဥ္လုပ္ထားတယ္လို႕ လာမေျပာဘူး။ ေျပာရင္ေတာ့လည္း ေၾကညာထားၿပီးၿပီ ဆိုေတာ့ ပရိသတ္ေတြကိုလည္း အဲ့လို မထီမဲ့ျမင္ မလုပ္ဘူးေပ့ါေနာ္။ ႀကိဳၿပီးေျပာထားလို႕ သိရင္လည္း ကစ္ကို အားေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ ေလးေလး စားစားနဲ႔ လာေပးမွာပါ။
ကိုလူမင္းနဲ႔ ရိုက္တဲ့ ‘တစ္ရွက္ ကေန ႏွစ္ရွက္’ ကားထဲမွာလည္း ညီမေလး သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ အခန္းက အသည္းယားစရာ၊ ရင္ဖုိစရာလို႕ ပရိသတ္ေတြက ေျပာၾကတယ္။ အဲ့ဒီ ဇာတ္ကားထဲမွာ ဒါ႐ိုက္တာကိုေပါက္ ကိုယ္တိုင္ မိန္းကေလးေတြ မ်ားစြာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မတရားမႈ ျပဳလုပ္ပံုေတြကို အင္တာနက္ေပၚတင္ၿပီး သိကၡာခ်တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းကလည္း အရင္ကရိုက္ဖူးတဲ့ဇာတ္ကားမ်ိဳး ဆင္တူ ယိုးမွားေတာင္ မရွိတာ ေတြ႕ရ တယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဒီကားေလးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ပရိသတ္ကို ဘယ္လို Message ေပးခ်င္တာလဲ။
အဓိကကေတာ့ ဒီကားေလးမွာ ဘယ္သူ႕ကိုမဆို အလြယ္တကူနဲ႕ မယံုမိဖို႕ေပ့ါေနာ္။ ပညာေပးဇာတ္ကားေလးပါ။ ၿပီးေတာ့ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ေလးနဲ႔ တခ်ိဳ႕ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးေတြဆို မႏူးမနပ္နဲ႕ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ကို ယံုၾကည္မႈ ပိုကဲသြားတာေလးေတြ ရွိတတ္တယ္ေလ။ အဲ့ဒီအတြက္ ပညာေပးၿပီး ႐ိုက္ကူးထားတာပါ။ မိဘေတြ အေနနဲ႔လည္း ကိုယ့္သားသမီးကို ေစာင့္ေရွာက္လို႔ ရေအာင္၊ သားသမီးေတြ အေနနဲ႕လည္း ဆင္ျခင္လို႕ ရေအာင္၊ ေၾကာက္တတ္ေအာင္ ႐ိုက္ျပေပးထားတာေပ့ါေနာ္။
ညီမေလးရဲ႕ ေရြးခ်ယ္တဲ့ ဇာတ္နဲ႕ ဝတ္ပံု စားပံု၊ ကာရိုက္တာ တခ်ိဳ႕ဟာ နယ္ပရိသတ္ တခ်ိဳ႕အတြက္ အံဝင္ခြင္က် မျဖစ္ဘူးလို႕ ၾကားရတယ္။ အဲ့ဒီအေပၚ ညီမေလးရဲ႕ ထင္ျမင္ ယူဆခ်က္ေလး ေျပာျပေပးပါဦး။
အဲ့ဒါဆိုရ ခုနကေျပာခဲ့သလိုေပ့ါေနာ္။ ပရိသတ္က အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္ ဆိုတာေလ။ လူတန္းစားအမ်ိဳးစံု၊ အရြယ္ အမ်ိဳးစံု၊ ကိုယ့္ကို အားေပးတဲ့ ပရိသတ္က အမ်ိဳးစံုရွိတာဆုိေတာ့။ ‘အစ္မ ခုနက ေမးတယ္ေလ။ ဇာတ္ကား တစ္ကားကို ဘယ္လိုမ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ျပီးေတာ့ ႐ိုက္ကူးလဲဆိုတာ’ လိုေလ။ ကစ္တို႕ဘက္ကေတာ့ အလႊာမ်ိဳးစံု၊ ကစ္ကို အားေပးေနတဲ့ ၿမိဳ႕ေတြ၊ နယ္ေတြမွာ ရွိတဲ့ပရိသတ္ေတြ အႀကိဳက္ အႏု၊ အၾကမ္း၊ ေဟာ့ေရွာ့၊ ဗီလိန္ ေနရာမ်ိဳးက အစ ပရိသတ္ အႀကိဳက္ျဖစ္ေအာင္ ဇာတ္ကားမ်ိဳးစံု၊ ကာ႐ိုက္တာမ်ိဳးစံုနဲ႕ ႐ိုက္ျပရတာပါ။ ခုနကေမးတဲ့ ’3 & 4′ ဇာတ္ကားဆိုရင္ ဇာတ္ကားရဲ႕  Frame အရေရာရ၊ ဇာတ္လမ္း အရပါ International ဇာတ္ ျဖစ္ေနတယ္။ ႐ိုက္ထားတာကလည္းရရ International School ႏိုင္ငံျခား ဘာသာရပ္ သင္ၾကားတဲ့ေက်ာင္းမွာ ႐ိုက္ထားတာ ဆိုေတာ့ ဘြတ္ဖိနပ္ေလးေတြ၊ စကတ္တိုတိုေလးေတြ ဝတ္ရတဲ့ ႏိုင္ငံျခား High School ေက်ာင္းသူ ပံုစံေလးျဖစ္ေအာင္ ဝတ္ဆင္ရတာ ဆိုေတာ့ ဇာတ္နဲ႔လိုက္ေအာင္ ဝတ္စား ဆင္ယင္တဲ့ သေဘာပါ။ ႏိုင္ငံျခားဘာသာေက်ာင္းမွာ သြား႐ိုက္ၿပီးေတာ့ အျဖဴ၊အစိမ္း ဝတ္စံုနဲ႕ ႐ိုက္ရင္ ဘယ္အဆင္ေျပပါ့ မလဲ။ ဇာတ္နဲ႕လည္း တျခားစီ ျဖစ္ သြားမွာေပ့ါ။ အဲ့လို လြဲေခ်ာ္မႈေတြ ျဖစ္တဲ့အခါ ပရိသတ္က ပိုၿပီးေတာ့ Minus ပိုျဖစ္မယ္ဆိုတဲ့ အတြက္ ဒါ႐ိုက္တာရဲ႕ Idea ရယ္၊ ဇာတ္လမ္းအရရယ္ေၾကာင့္ ကစ္တို႕ ဝတ္ဆင္ရတာပါ။
ကိုလူမင္းနဲ႕ ႐ိုက္တဲ့ ‘ခ်ာတိတ္’ ကားမွာဆိုရင္ ညီမေလးက ဘယ္လို ေနရာကေန သ႐ုပ္ေဆာင္ၿပီး ပရိသတ္ကို ဘယ္လို Message မ်ိဳးေလး ေပးခ်င္တာလဲ။
‘ခ်ာတိတ္’ ဇာတ္လမ္းေလးကေတာ့ ဖန္စီေလးပါပဲ အစ္မရယ္။ လူငယ္ ဇာတ္ကားေလးပါပဲ။ ကစ္နဲ႕လည္း လိုက္ေအာင္၊ အန္ကယ္ေလးနဲ႕လည္း လိုက္ေအာင္ ႐ိုက္ကူးထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးေပ့ါေနာ္။ ပရိ သတ္ၾကည့္ တဲ့အခါ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ၊ Relax ျဖစ္စရာေလးေတြနဲ႕ ေပ်ာ္ ရႊင္ေစခ်င္တဲ့ သေဘာပါ။
ညီမေလးကို ေမးတာလည္း မ်ားေနၿပီ ဆိုေတာ့ အခု ေနာက္ဆံုး အေနနဲ႕ ႐ိုက္ထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးေတြကိုလည္း ပရိသတ္ ေမွ်ာ္လင့္လို႔ ရေအာင္ မိတ္ဆက္ေပးပါဦး။
ေနာက္ဆံုး အေနနဲ႕ကေတာ့ ေခ်ာင္းသာမွာ ကိုေနတိုးနဲ႕ တစ္ကား၊ ျမင့္ျမတ္နဲ႕ ႏွစ္ကား ႐ိုက္ထားပါတယ္။ ရန္ကုန္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေပါက္ရယ္၊ ကိုစိုင္းစိုင္း ခမ္းလႈိင္ရယ္နဲ႕ တစ္ကား ႐ိုက္ တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကားႀကီး တစ္ကား လက္က်န္ ျဖတ္တယ္။ ခုေနာက္ဆံုး ႐ိုက္ထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးေတြကေတာ့ ဇာတ္႐ုပ္ေလးေတြလည္း ထူးျခားတယ္။ ဇာတ္ကားေလးလည္း စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းေအာင္ အရင္နဲ႔ မတူ တာေလးေတြ ႐ိုက္ထားပါတယ္ အစ္မ။
ညီမေလး အခုလို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေျဖေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ညီမေလးရဲ႔ ပရိသတ္အတြက္ ေက်းဇူးတင္ ႏႈတ္ဆက္ စကားေလး ေျပာေပးပါဦးေနာ္။
အစ္မက.. ကစ္ကို ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Interviewတာ ဆိုေတာ့လည္း ကစ္ ဝတ္စားရတာေတြဟာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ကာ႐ိုက္တာေတြ၊ ဇာတ္ရဲ႕ ဖန္တီးမႈေတြ၊ ဒါ႐ိုက္တာရဲ႕ အိုင္ဒီယာေၾကာင့္ ဇာတ္လမ္းနဲ႕ လုိက္ဖက္ေအာင္ ဝတ္စား ဆင္ယင္ရတာပါလို႔ အံဝင္ခြင္က်မျဖစ္တဲ့ ပရိသတ္ေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြက ေဟာ့ေရွာ့ႀကိဳက္တဲ့ ပရိသတ္ေတြ ရွိသလို၊ ျမန္မာ ဆန္ဆန္ႀကိဳက္တဲ့ ပရိသတ္ေတြလည္း ရွိ တယ္ေလ။ ပရိသတ္အႀကိဳက္ အမ်ဳိးအစားအလိုက္ မတူေအာင္လို႕ ကစ္က အားလံုး အႀကိဳက္နဲ႔ ကိုက္ေအာင္လို႕ ကာ႐ိုက္တာ တစ္ခု သတ္သတ္မွတ္မွတ္ မသြားဘဲနဲ႕ မ်ိဳးစံုေအာင္လို႕ ျမန္မာဝတ္စံုေလး ဝတ္လိုက္၊ ဂါဝန္ေလးဝတ္လိုက္၊ ေဘာင္းဘီတိုေလး ဝတ္လိုက္နဲ႔ ကာ႐ိုက္တာေပၚ မူတည္ၿပီး ေျပာင္းၿပီး ဝတ္ဆင္ရတာမ်ိဳးေလးေတြ ရွိတာပါ။ အၿမဲတမ္းႀကီး ထဘီဝတ္ေနေတာ့လည္း ပရိသတ္က ႐ိုးသြားမွာေပ့ါေနာ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ပရိသတ္ေတြနဲ႕ တိုက္႐ိုက္ မထိေတြ႕၊ တိုက္႐ိုက္ ေျပာခြင့္ မရေပမယ့္ စာနယ္ဇင္းကေန တစ္ဆင့္ ပရိသတ္နဲ႕ ရင္ႏွီးေျပာဆိုခြင့္၊ ပရိသတ္ ေျပာတာေတြ ျပန္သိ၊ ျပန္ေျပာျပႏိုင္ေအာင္ အခုလို ေမးေပးတဲ့ မမိုးေသာက္ၾကယ္ ကိုလည္း ကစ္က ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကစ္ကို အားေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ႀကီးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကစ္ကို ခ်စ္တဲ့ ကစ္က ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ အားလံုး က်န္းမာ ခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။
မိုးေသာက္ၾကယ္
yatimagazine

0 comments:

Post a Comment