Wednesday, April 30, 2014

ဗိုလ္လုပြဲအတြက္ ယုံၾကည္မႈ အျပည့္ ရွိေနသည့္ တီယာဂို


အက္သလက္တီကို မက္ဒရစ္ ကြင္းလယ္ကစားသမား တီယာဂိုဟာ ယခုကဲ့သို႕ ခ်န္ပီယံလိဂ္ ဗိုလ္လုပြဲစဥ္သုိ႕ တက္ေရာက္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းဟာ အိမ္မက္ေတြ အမွန္တကယ္ အေကာင္အထည္ ေပၚလာျခင္း
ျဖစ္ေၾကာင
္း၊ ဗိုလ္လုပြဲစဥ္မွာ အေကာင္းဆုံး စြမ္းေဆာင္ႏုိင္မည္ဟု ယုံၾကည္ထားေၾကာင္း ေျပာၾကာလိုက္သည္။ 

တီယာဂိုက “ဒါဟာ အိမ္မက္ တစ္ခုပါ။ က်ေနာ္တို႕အေနနဲ႕ စိတ္ဓာတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ သိပ္ေကာင္းေနပါတယ္။ ခမ္းနားတဲ့ အသင္းတစ္သင္းလည္း ရွိေနပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ အတူလက္တြဲ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကတာပါ။ အခုဆိုရင္ လစၥဘြန္းျမိဳ႕က ဖိုင္နယ္ပြဲၾကီးဆီကို ေရာက္ေနပါျပီ။ ဒါဟာ အိမ္မက္တစ္ခု အမွန္တကယ္ ျဖစ္ပ်က္လာခဲ့တာပါ။”

“ဒီကြင္းမွာ လာကစားရတာဟာ လြယ္ကူတဲ့ အလုပ္တစ္ခုေတာ့ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ က်ေနာ္တို႕ သိခဲ့ျပီးသားပါ။ ဒါေပမယ့္ ခ်ယ္ဆီး အေနႏွင့္ က်ေနာ္တို႕ထက္ ပိုျပီး အားထုတ္ရမယ္ဆိုတာလည္း သိေနပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ အသင္းဟာ အေဝးကြင္းမွာ အေကာင္းဆုံး ကစားႏုိင္တဲ့ အသင္း တစ္သင္းပါ။ က်ေနာ္တို႕ ဂိုးသြင္းလိုက္တဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ခ်ယ္ဆီးက အနည္းငယ္ က်ဆင္းသြားခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ ယုံၾကည္မႈေတြ တိုးလာျပီး အခုေတာ့ ဖိုင္နယ္ကို ေရာက္ေနပါျပီ။”

“ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းဟာ သိပ္ေကာင္းတဲ့ ကစားသမားေတြနဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ ထူးရွယ္ အသင္းတစ္သင္းဆိုတာ က်ေနာ္တို႕ သိပါတယ္။ သူတို႕ဟာ ပြဲတစ္ပြဲကို ဘယ္အခိုက္အတန္႕မွာမဆို အႏုိင္ရေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အသင္းတစ္သင္းပါ။ ဒါေပမယ့္ မႏွစ္က စပိန္ဖလားပြဲမွာ သူတို႕ကြင္းမွာ က်ေနာ္တို႕ အႏိုင္ရခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒီေတာ့ က်ေနာ္တို႕ ဗိုလ္လုပြဲအတြက္ ယုံၾကည္မႈေတြ ရွိေနပါတယ္။” ဟု ေျပာၾကားသြားျခင္း ျဖစ္သည္။ 

0 comments:

Post a Comment