Saturday, April 26, 2014

ဟံသာဝတီအဝိုင္း မီးပြိဳင့္စနစ္ ေျပာင္းရန္ ႏွစ္လတိုး စစ္တမ္းေကာက္မည္


လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား စတင္အသုံးျပဳခ်ိန္မွ စတင္ကာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆိုမႈ မ်ားျပားေနေသာ ဟံသာဝတီအဝိုင္းကို ဖ်က္သိမ္း၍ မီးပြိင့္စနစ္ ေျပာင္းလဲရန္ ယာဥ္သြားလာမႈ

စစ္တမ္းေကာက္ယူျခင္းကို ႏွစ္လထပ္တိုး ေကာက္ခံမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ (Y.C.D.C) အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) မွ အႀကီးတန္းအရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ဟံသာဝတီအဝိုင္း အနီးတစ္ဝိုက္တြင္ ယာဥ္သြားလာမႈ အစီးေရ ေကာက္ခံျခင္း လုပ္ငန္းကို ဇန္နဝါရီလမွ စတင္ကာ သုံးလၾကာ ေကာက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း အခ်က္အလက္မ်ား ပိုမိုခိုင္မာေစရန္ ႏွစ္လ ထပ္တိုးေကာက္ခံရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

“ဇန္နဝါရီက ဧၿပီအထိ ေကာက္တဲ့အခါမွာ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြ၊ ႐ုံးပိတ္ရက္ေတြ မ်ားေနေတာ့ ယာဥ္သြားယာဥ္လာ ပုံမွန္ႏႈန္းထားကို ခန္႔မွန္းရခက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အခ်ိန္ႏွစ္လ ထပ္တိုးၿပီးေတာ့ အခ်က္အလက္ ထပ္စုေဆာင္းတာပါ” ဟု ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ အဝိုင္းေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္ အစားထိုးျခင္းကို စစ္တမ္းေကာက္ခံမႈမွ ရရွိလာေသာ အခ်က္အလက္မ်ားေပၚ မူတည္ကာ ေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ထံမွ သိရွိရသည္။

“ယာဥ္သြားယာဥ္လာ အရမ္းမ်ားတဲ့ လမ္းဆုံဆိုရင္ မီးပြိဳင့္ထားတာ ေကာင္းပါတယ္။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈေပၚ မူတည္ၿပီး မီးပြိဳင့္အခ်ိန္ကို လိုသလို ေျပာင္းလဲဖို႔ေတာ့ လိုပါတယ္။ ယာဥ္သြားယာဥ္လာ နည္းတဲ့ ေနရာဆိုရင္ေတာ့ အဝိုင္းအတိုင္းပဲ ထားတာ ေကာင္းပါတယ္” ဟု အင္ဂ်င္နီယာလုပ္သက္ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ရွိ ၿမဳိ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက ေထာက္ျပေျပာဆိုသည္။

ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္အတြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္းက ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ဆက္လက္ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည္။

Credit To:The Voice

0 comments:

Post a Comment