ယခုႏွစ္ ဒုတိယ သံုးလပတ္တြင္ Xiaomi ၏ စမတ္ဖုန္း တင္ပို႔ေရာင္းခ်မႈသည္ ၿပိဳင္ဘက္ Samsung Electronic ကုမၸဏီထက္ သာလြန္ခဲ့ေၾကာင္း ေစ်းကြက္သုေတသနအဖြဲ႕ Canalys မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ၎သည္ အလ်င္အျမန္ တိုးတက္လာသည့္ တ႐ုတ္ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္တြင္ Samsung ကို ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ ေနာက္ေကာက္ခ်ႏိုင္ခဲ့ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။လြန္ခဲ့သည့္တစ္လခန္႔က Samsung သည္ ဒုတိယ သံုးလပတ္ အျမတ္ေငြ ၇.၁ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ၎သည္ ကုမၸဏီအတြက္ သံုးႀကိမ္ဆက္ အျမတ္ေငြ က်ဆင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ တ႐ုတ္ေစ်းကြက္တြင္ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ျပင္းထန္လာျခင္းသည္ ကုမၸဏီ၏ အျမတ္ေငြ က်ဆင္းလာျခင္း၏ အေၾကာင္းအရင္းျဖစ္ေၾကာင္း Samsung က ဆိုခဲ့သည္။
Canalys ၏ အစီရင္ခံစာအရ Xiaomi ၏ ဒုတိယသံုးလပတ္ စမတ္ဖုန္း တင္ပို႔ေရာင္းခ်မႈသည္ ရွယ္ယာ ၁၄ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ ေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ Samsung သည္ Lenovo Group Limited ႏွင့္အတူ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာ ၁၂ ရာခိုင္ႏႈန္းစီ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒုတိယ သံုးလပတ္က ၅ ရာခိုင္းႏႈန္းသာ ရိွခဲ့သည့္ Xiaomi ၏ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာသည္ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ ပိုမိုျမင့္တက္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယခုႏွစ္ ပထမ သံုးလပတ္တြင္ Samsung သည္ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာ ၁၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ စမတ္ဖုန္း ေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ခဲ့ၿပီး Xiaomi က ၁၀.၇ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ Lenovo က ၁၁ ရာခိုင္ႏႈန္းသာရိွခဲ့သည္။
Xiaomi သည္ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္သည့္ စမတ္ဖုန္းမ်ားကို သက္သာသည့္ ေစ်းႏႈန္းျဖင့္ ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္အတြင္း အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား ရရိွလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ Samsung ၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ Galaxy ဖုန္းမ်ားကို ေဒၚလာ ၅၀၀ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေနခ်ိန္တြင္ Xiaomi က ေနာက္ဆံုးေပၚ Mi4 စမတ္ဖုန္းကို ေဒၚလာ ၃၂၀ ျဖင့္သာ ေရာင္းခ်ခဲ့သည္။
Ref: SlashGear
Internet Journal
0 comments:
Post a Comment