Friday, August 29, 2014

သမံတလင္းကို လွ်ာျဖင့္ လ်က္ခုိင္းေသာ ဆရာမအား ႏွစ္တိုးတစ္ႀကိမ္ ရပ္ဆိုင္း

အတန္းထဲတြင္ စကား မ်ားေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ စတုတၳတန္း ေက်ာင္းသားအား သမံတလင္းကုိလွ်ာျဖင့္ လ်က္ခုိင္း ေသာ မူလတန္းျပဆရာမကုိ ႏွစ္ တိုး တစ္ႀကိမ္ရပ္ဆုိင္းရန္ ပညာ ေရး၀န္ႀကီးဌာနက ဆံုးျဖတ္လိုက္ သည္။‘‘၀န္ႀကီးဌာနရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ ခ်က္ပါ။ ၂ ႏွစ္ တစ္ႀကိမ္တိုးေပးတဲ့ ႏွစ္တိုး(က်ပ္တစ္ေထာင္) မရ ေတာ့ဘူးေပါ့။ အဲဒီအျပင္ ရာထူး တုိးတဲ့ေနရာမွာလည္း ထိခိုက္မႈရိွ ႏုိင္ပါတယ္။ လုပ္သက္ေလွ်ာ့တဲ့ သေဘာလည္း ေျပာလုိ႔ရပါတယ္’’ ဟု ေ၀ါၿမိဳ႕နယ္၊ ပညာေရးမွဴး႐ံုးမွ တာ၀န္ရိွသူက ေျပာသည္။

ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ စီမံ ခန္႔ခြဲမႈေကာ္မတီ၏ အစည္းအေ၀းမွတ္တမ္းအရ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး ေ၀ါၿမိဳ႕နယ္၊ သူရဲသမိန္ ေက်းရြာ၊ အေျခခံပညာအလယ္တန္း ေက်ာင္းမွ မူလတန္းျပဆရာမ အား ႏွစ္တုိး တစ္ႀကိမ္ ရပ္ဆုိင္း လုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။

အေျခခံပညာအလယ္တန္း ေက်ာင္း၌ အတန္းပိုင္းဆရာမ တစ္ဦးက ၂၀၁၃-၁၄ ပညာသင္ႏွစ္ကုန္ခါနီးတြင္ ေက်ာင္းသားအားေက်ာင္းသမံတလင္းကို လွ်ာ ျဖင့္ လ်က္ခုိင္းခဲ့ေၾကာင္း ဖခင္ တစ္ဦးက ယခုႏွစ္ ဇူလုိင္တြင္ ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနသုိ႔ တုိင္ ၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ထုိ႔အျပင္ ေနာင္တြင္ အလား တူကိစၥရပ္မ်ား ျဖစ္ပြားျခင္း မရိွ ေအာင္ ဆရာမတစ္ဦး၏ လုိက္ နာရမည့္ စည္းမ်ဥ္း၊ စည္းကမ္း၊ လမ္းၫႊန္ခ်က္မ်ားအတုိင္း လိုက္ နာ ေနထုိုင္ျပဳမူသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ျပစ္ဒဏ္ခ်မွတ္ခံရေသာ မူလတန္းျပဆရာမက ၀န္ခံကတိ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့သည္။

စစ္ေဆးေရးအဖဲြ႕စစ္ေဆး စဥ္က ေက်ာင္းသားအား သမံတ လင္းကို လွ်ာျဖင့္ လ်က္ခုိင္းေသာ ကိစၥကို မူလတန္းျပဆရာမကျငင္းဆုိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါႏွစ္တုိး တစ္ႀကိမ္ ရပ္ဆုိင္းေသာ အမိန္႔စာကုိ လက္ခံရရိွေၾကာင္း ႏွင့္ ယင္းကဲ့သုိ႔ကိစၥရပ္မ်ား ထပ္မံ မျဖစ္ပြားရန္ လိုက္နာမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ကတိေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ သည္။

ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာနကို တုိင္ၾကားခဲ့ေသာ ေက်ာင္းသား ဖခင္က မူလတန္းျပဆရာမအား ခ်မွတ္ေသာ ျပစ္ဒဏ္အေပၚ စိတ္ ေက်နပ္မႈမရိွေသာေၾကာင့္ တရား ႐ံုးသုိ႔ ဆက္လက္တင္ျပ တုိင္ၾကားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုသည္။

‘‘ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕ေနနဲ႔ တုိင္ ပင္ၿပီးေတာ့ တရား႐ံုးတင္ဖို႔ပဲရိွ ပါတယ္။ ကေလးပညာေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း စဥ္းစား ရေတာ့မယ္’’ဟု ေက်ာင္းသား၏ ဖခင္ကေျပာသည္။

မူလတန္းျပ ဆရာမအား ခ်မွတ္ခဲ့ေသာ ျပစ္ဒဏ္သည္ ေက်ာင္းသားအေပၚ ျပဳမူေဆာင္ ရြက္ခဲ့မႈႏွင့္ ထိုက္တန္မႈမရွိေသာ ေၾကာင့္ အလားတူ ျဖစ္ရပ္မ်ား ထပ္မံျဖစ္ေပၚမည္ကုိ စုိးရိမ္ ေၾကာင္း ေက်ာင္းသား၏ ဖခင္က ေျပာသည္။

7Day Daily

0 comments:

Post a Comment