Tuesday, November 4, 2014

ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမအတြင္းမွ ဘုန္းႀကီးတေစၧမ်ား


ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ကုိ ျမင္ေတြ႕ရစဥ္/ဓာတ္ပုံ−ေက်ာ္ဇင္သန္း

ေျမႂကြက္ႀကီးမ်ား ဥဒဟုိေျပးလႊားေနသည့္ ေနာက္ေဖးလမ္းၾကားမ်ား၊ လကမၻာ၏ မ်က္ႏွာျပင္ကဲ့သုိ႔ ျဖစ္ေနသည့္ လမ္းမမ်ား၊ ေရလႊမ္းေနသည့္ ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အဓိကလမ္းမမ်ားႏွင့္ အခ်ိန္မေရြး ေအာက္သို႔ျပဳတ္က်သြားႏုိင္သည့္ ေျမာင္းဖံုးမ်ား၊ ေစ်းသည္မ်ားျဖင့္ ျပည့္ေနသည့္ ပလက္ေဖာင္းမ်ား စသည့္ ျမင္ကြင္းမ်ားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သူ၊ ၿမိဳ႕သားမ်ားအတြက္ေတာ့ အဆန္းမဟုတ္။မထူးဆန္းသည့္ ျမင္ကြင္းမ်ားအၾကား လကမၻာ၏ မ်က္ႏွာျပင္ကဲ့သုိ႔ ျဖစ္ေနသည့္ ရန္ကုန္လမ္းမမ်ားေပၚ ေန႔စဥ္ေလွ်ာက္ေနသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သားမ်ား သတိမထားမိသည့္ အခ်က္တစ္ခုကုိေတာ့ တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ အမတ္အခ်ိဳ႕ႏွင့္ တုိင္းရင္းသားေရးရာ၀န္ႀကီးအခ်ိဳ႕က သတိထားမိခဲ့သည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္မ်ားအတြင္းက တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရိွ လမ္းမအခ်ိဳ႕တြင္ ကတၱရာလမ္းခင္းရန္အတြက္ တစ္မုိင္လွ်င္ က်ပ္သိန္းေပါင္း ၁,၈၀၀ သံုးစဲြရန္ ရန္ကုန္အာဏာပုိင္မ်ားက ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကသည္။ ထုိပမာဏသည္ တုိင္းျပည္၏ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈအနည္းဆံုး၊ ေနာက္အက်ဆံုးျဖစ္သည့္ ရခုိင္ျပည္နယ္တြင္ ေဖာက္လုပ္သည့္ လမ္းမ်ားထက္ပင္ တစ္မုိင္လွ်င္ က်ပ္သိန္း ၄၀၀ ပုိမုိမ်ားျပားေနေၾကာင္း ရခုိင္တုိင္းရင္းသားေရးရာ၀န္ႀကီး ဦးေဇာ္ေအးေမာင္က ေထာက္ျပခဲ့သည္။

အကယ္၍သာ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အာဏာပုိင္မ်ားက လမ္းေဖာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရခုိင္ျပည္နယ္၌ လုပ္ကုိင္ေနသူမ်ားအား ငွားရမ္းလုပ္ကုိင္ေစမည္ဆိုပါက တစ္မုိင္ေဖာက္တုိင္း မူလတန္းေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္း ေဆာက္လုပ္ႏုိင္သည့္ ေငြပမာဏ ပုိထြက္လာမည္ျဖစ္သည္။

‘‘တစ္မုိင္ေဖာက္လုိက္တုိင္း မူလတန္းေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္း ေဆာက္လုိ႔ရတယ္’’ဟု သဃၤန္းကြၽန္းမဲဆႏၵနယ္အမွတ္ (၁)မွ တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးေက်ာ္က ေ၀ဖန္ခဲ့သည္။

ၿမိဳ႕ေတာ္ရန္ကုန္၏ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ကုိင္ေနသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီသည္ အစိုးရသစ္လက္ထက္တြင္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈအနည္းဆံုးႏွင့္ အျငင္းပြားဖြယ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ား အမ်ားအျပား ခ်မွတ္ခဲ့သည့္၊ ေခတ္ေဟာင္းမွ ႐ုန္းမထြက္ႏုိင္ေသးသည့္ အဖဲြ႕အစည္းတစ္ခုအျဖစ္ ေ၀ဖန္မႈမ်ား ခံရလ်က္ရိွသည္။

‘‘ျခစားမႈကိစၥမွာ ပိုၿပီးေတာင္ဆုိးလာတယ္လို႔ ျပည္သူလူထုက ကြၽန္မကို တုိင္ၾကားတာေတြ႕ရတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေျမဂရန္ေပါ့။ ေျမယာစီမံခန္႔ခဲြမႈဌာနလုိ ေနရာမ်ိဳးဆုိရင္ ျပည္သူလူထုရဲ႕ တုိင္ၾကားခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးရတယ္’’ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ေဒၚညိဳညိဳသင္းက ေျပာသည္။

တပ္မေတာ္အရာရိွမ်ားသာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အုပ္စုိးခဲ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီသည္ ေခတ္အဆက္ဆက္တြင္ ေ၀ဖန္မႈအျပင္းအထန္ခံခဲ့ရသည့္ အဖဲြ႕အစည္းတစ္ခုျဖစ္သည္။

တပ္မေတာ္အရာရိွမ်ားကုိသာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခန္႔အပ္ခဲ့ေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ ဥကၠ႒ေနရာျဖစ္သည့္ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ေနရာကုိ အစုိးရသစ္လက္ထက္တြင္လည္း အစဥ္အလာမ်ားအတိုင္း တပ္မေတာ္အရာရိွေဟာင္းတစ္ဦးျဖစ္ေသာ ဦးလွျမင့္ကိုပင္ ဆက္လက္ခန္႔အပ္ခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္သစ္သည္ ဂ်ပန္၊ ဘရာဇီး စသည့္ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ သံအမတ္အျဖစ္ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုနီးပါး လုပ္ေဆာင္ခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္သျဖင့္ ယခင္ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္မ်ားထက္ ျပည္သူမ်ားအတြက္ ပုိမုိလုပ္ေဆာင္ႏုိင္မည့္သူတစ္ဦးအျဖစ္လည္း အမွတ္ေပးခဲ့ၾကသည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္သစ္ႏွင့္ ၎ဦးေဆာင္သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္မ်ားအတြင္း ျပည္သူမ်ား ယံုၾကည္မႈရႏုိင္သည့္ အခြင့္အေရးမ်ားကုိ အသံုးမခ်ႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးေက်ာ္က ေ၀ဖန္ခဲ့သည္။

‘‘ႏုိင္ငံတကာက ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ေတြဆုိရင္ သူတို႔ရဲ႕ ၿမိဳ႕ေတာ္သူ ၿမိဳ႕ေတာ္သားေတြကုိ ထြက္ၿပီးေတြ႕တာ။ သူတို႕ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ဆုိတာ အၿမဲရွင္းျပေလ့ရိွတယ္။ အရင္က နယူးေယာက္ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ဆုိရင္ ႐ံုးတက္႐ံုးဆင္းတာေတာင္ ေျမေအာက္ရထားနဲ႔ သြားတာမ်ိဳးေတြလုပ္တယ္။ အခုက ရန္ကုန္မွာ ဘယ္သူက ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္လုပ္ေနလဲဆုိတာေတာင္ သာမန္လူကမသိဘူး’’ဟု ေျမာက္ဥကၠလာပေန ဦးေအာင္ေက်ာ္ႏုိင္ကေျပာသည္။


ကမ္းနားလမ္းေပၚတြင္ တည္ေဆာက္ေနသည့္ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတား/ဓာတ္ပံု − ေဂ်ေမာင္ေမာင္(အမရပူရ)

ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၀င္မ်ား မည္သည့္လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနသည္ကုိသိရိွရန္ သာမန္ျပည္သူမ်ားအတြက္ သာမက ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ရိွ လႊတ္ေတာ္အမတ္မ်ားအတြက္ပင္ ခက္ခဲလွသည္။

‘‘စီမံကိန္းေတြ အေကာင္အထည္ေဖာ္တဲ့ေနရာမွာလည္း လႊတ္ေတာ္ကို တင္ျပတာ မရိွသေလာက္ပဲ။ ဘယ္ေသာအခါမွ လႊတ္ေတာ္ကုိ တင္ျပသလဲဆုိရင္ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ေတြ ေမးခြန္းထုတ္တဲ့အခါမွသာလွ်င္ လႊတ္ေတာ္ကိုတင္ျပတာမ်ားတယ္’’ဟု ေဒၚညိဳညိဳသင္းကေျပာသည္။

စီမံကိန္းအခ်ိဳ႕သည္ စာရြက္ေပၚတြင္သာ ၿပီးစီးေနၿပီး လက္ေတြ႕တြင္ ၿပီးစီးမႈမရိွသည့္ကိစၥမ်ား အမ်ားအျပားရိွခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ဆင္ေျခဖုံးရိွ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေပ ၅,၀၀၀ ေက်ာ္ အရွည္ရိွသည့္ လမ္းမတစ္ခုသည္ စာရြက္ေပၚတြင္သာ ၿပီးစီးေန၍ တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္တြင္ အျပင္းအထန္ေ၀ဖန္မႈမ်ား ခံခဲ့ရသည္။

ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ ေဆာင္ရြက္မည့္ စီမံကိန္းမ်ားကို သာမန္ျပည္သူမ်ား၊ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားအတြက္ ခက္ခဲေသာ္လည္း လြယ္ကူစြာ သိခြင့္ရသူမ်ားေတာ့ရိွသည္။

ထုိသူမ်ားက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အလြယ္တကူ ၀င္ေရာက္လုပ္ကုိင္ခြင့္ရသည့္ အခြင့္အေရးမ်ားရိွေနေၾကာင္း ေ၀ဖန္ခံေနရသည္။

ရန္ကုန္အေျခစိုက္ ဂမုန္းပြင့္ကုမၸဏီသည္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ လုပ္ငန္းအမ်ားအျပားကုိ ေခတ္အဆက္ဆက္လုပ္ပုိင္ခြင့္ရၿပီး လက္ရိွအခ်ိန္တြင္လည္း စည္ပင္၏ မ်က္နွာသာေပးမႈ အမ်ားဆံုးခံရသည့္ ကုမၸဏီမ်ားအနက္မွ တစ္ခုအျဖစ္ ေျပာဆုိၾကသည္။

မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက စီးပြားေရးအေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ တင္ဒါေခၚယူရာ၌ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈပမာဏ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၂၅၀ ျဖင့္ ဆန္ခါတင္ပထမဆင့္၀င္ထားသည့္ Sun Mon Star ကုမၸဏီကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈၿပီး အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၉၃ သန္းသာ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံရန္ အဆုိျပဳထားသည့္ ဂမုန္းပြင့္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ Sun Mon Star ကုမၸဏီက ျပစ္တင္ေ၀ဖန္ခဲ့သည္။

‘‘တင္ဒါတင္တဲ့ အဖဲြ႕ေပါင္း စုစုေပါင္းေလးဖဲြ႕ ရိွပါတယ္။ ရန္ကုန္တုိင္း၀န္ႀကီးခ်ဳပ္႐ံုးကေန ေနာက္ဆံုးဆန္ခါတင္ႏွစ္ဖဲြ႕ကို ေခၚယူရွင္းလင္းေစတဲ့ မွတ္တမ္းေတြကို ျပန္ၾကည့္ရင္ အေျဖမွန္ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ တင္ဒါစည္းကမ္းအတုိင္း ျပည့္ျပည့္စံုစံုတင္ျပႏုိင္တဲ့အဖဲြ႕ဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တစ္ဖဲြ႕တည္းပဲရိွပါတယ္’’ဟု Sun Mon Star ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ရိွသူက ၾသဂုတ္အတြင္းက 7 Day အား ေျပာသည္။

Sun Mon Star ကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းမရိွဘဲ ဂမုန္းပြင့္ကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းမွာ တင္ဒါမူ၀ါဒပုိင္း၏ စည္းကမ္းပုိင္းအခ်ိဳ႕ႏွင့္ ၿငိစြန္းေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စည္ပင္ဘက္က တုံ႔ျပန္ခဲ့သည္။

‘‘ကမၻာေအးမွာဆိုလည္း ဂမုန္းပြင့္ကုန္တုိက္က ကားရပ္တဲ့ေနရာမွာ ေစ်းပဲြေတာ္လုပ္တယ္။ ကားေတြက လမ္းမေပၚရပ္တယ္’’ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ခံ ဦး၀င္းၿမိဳင္ကေျပာၾကားသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ိဳးသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း မိႈလိုေပါက္ေနသည့္ ေစ်း၀ယ္စင္တာတုိင္းနီးပါးတြင္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ္လည္း ကမၻာေအးဘုရားလမ္းေပၚရိွ ဂမုန္းပြင့္ကုန္တုိက္ေရွ႕တြင္သာ လူထူထပ္သည့္ ေနရာတစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာက္ရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ လုပ္ငန္းတာဝန္မ်ားထဲတြင္ ၿမိဳ႕သစ္မ်ား တည္ေထာင္ရန္ဆုိသည့္ အခ်က္သည္လည္း အပါအဝင္ ျဖစ္သည္။ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္သစ္ လက္ထက္တြင္ ရန္ကုန္တစ္ဖက္ကမ္း ပန္းလိႈင္ျမစ္ႏွင့္ တြံေတးတူးေျမာင္းအၾကား၊ လိႈင္ျမစ္ႏွင့္ လိႈင္သာယာ-တြံေတး ကားလမ္းၾကား ေျမဧကသံုးေသာင္းေက်ာ္တြင္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ရွစ္ဘီလီယံႏွင့္ ေငြက်ပ္ ဘီလီယံ ၇,၀၀၀ အကုန္အက်ခံၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သစ္တစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္။

သို႔ေသာ္လည္း အဆုိပါစီမံကိန္းသည္ အျခားစီမံကိန္းမ်ားနည္းတူ လူသူသိရွိရန္ ခက္ခဲလွၿပီး အစဥ္အလာအတိုင္း လွ်ိဳ႕ဝွက္စီစဥ္ခဲ့သည္။

ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈတန္ဖိုး ကန္ေဒၚလာ ၁၅ ဘီလီယံနီးပါး တန္ေၾကးရွိသည့္ စီမံကိန္းႀကီးလုပ္ေဆာင္ရန္ ႐ံုးခန္းပင္ မည္မည္ရရမရွိခဲ့သည့္ ျမန္မာ့ေစတနာၿမိဳ႕သစ္အမ်ားပုိင္ကုမၸဏီအား လုပ္ကုိင္ခြင့္ေပးၿပီးျခင္း၊ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိသည့္ စီမံကိန္းအျဖစ္ ေဝဖန္ခံရျခင္းတို႔ေၾကာင့္ စီမံကိန္းတင္ျပၿပီး ေလးရက္ခန္႔အၾကာတြင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္က ျပန္လည္႐ုပ္သိမ္းခဲ့သည္။

ထို႔အျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ ေနာက္ထပ္တာဝန္တစ္ခုမွာ ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္းရွိ က်ဴးေက်ာ္အေဆာက္အအံုမ်ား ဖယ္ရွားရွင္းလင္းေရးလုပ္ငန္းျဖစ္ေသာ္လည္း လက္ေတြ႕တြင္ စည္ပင္ကိုယ္တိုင္ပင္ ျပည္သူပုိင္ေျမေနရာမ်ား က်ဴးေက်ာ္မႈေၾကာင့္ ျပစ္တင္ေဝဖန္ခံခဲ့ရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သဃၤန္းကြၽန္းေစ်းလမ္းပုိင္ေျမတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ အေရွ႕ပုိင္းခ႐ုိင္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက အေဆာက္အအံုေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ရပ္ကြက္ေနသူမ်ား၊ ေစ်းသူေစ်းသားမ်ားက ကန္႔ကြက္ခဲ့ေသးသည္။ အဆုိပါျပႆနာကို တရားလႊတ္ေတာ္က ၾကားဝင္ေျဖရွင္းေပးရသည္အထိ ျဖစ္ခဲ့ရၿပီး အျငင္းပြားရာေျမေနရာသည္ စည္ပင္ေျမေနရာမဟုတ္ဘဲ လမ္းေျမတြင္ စည္ပင္က က်ဴးေက်ာ္ထားေၾကာင္း ေပၚေပါက္ခဲ့သည္။

ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးသမားအျဖစ္ ခ်ီးက်ဴးခံေနရသည့္ သမၼတဦးသိန္းစိန္ တိုက္႐ိုက္ေရြးခ်ယ္ထားသည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ လူဦးေရအမ်ားဆံုးျဖစ္သည့္ ၿမိဳ႕ေတာ္ေဟာင္း ရန္ကုန္၏ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္လက္ထက္တြင္ ေတြ႕ရခဲ့သည့္ အမိႈက္သိမ္းလွည္းမ်ား၊ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္သည့္ အမ်ားသံုးအိမ္သာမ်ား၊ အပန္းေျဖစရာကစားကြင္းမ်ားကို စတင္ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရသည္။

အလားတူ ယခင္က ေတြ႕ျမင္ေနက်ျဖစ္သည့္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိသည့္ အျဖစ္အပ်က္မ်ား၊ အျငင္းပြားဖြယ္ရာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ားကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ေနရဆဲျဖစ္သည္။

အျပင္ပန္းေျပာင္းလဲမႈ အခ်ိဳ႕ရွိေနေသာ္လည္း နာမည္ေက်ာ္ ျမန္မာဗိသုကာလက္ရာမ်ား ဖံုးလႊမ္းေနသည့္ ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမႀကီးထဲမွ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ား၊ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားကေတာ့ ေဝဖန္ခံေနရဆဲျဖစ္သည္။

‘‘စည္ပင္ဆုိရင္ အရင္ကလည္း ဒီအတုိင္းပဲ အခုေခတ္မွာ ပိုေတာင္ဆိုးတယ္ဆိုၿပီး လူေတြက ေျပာၾကတယ္။ ဒါျပည္သူလူထုရဲ႕ မွတ္ခ်က္ေပါ့။ ဦးလွျမင့္ တက္လာခါစမွာ ဟုတ္မလိုလိုနဲ႔ စည္ပင္ေလးေတြ ေပၚလာတယ္။ ေနရာအႏွံ႔ အလုပ္လုပ္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႐ံုးထဲကိုသြားရင္ေတာ့၊ ႐ံုးထဲကကိစၥေတြ ၾကည့္လုိက္ရင္ေတာ့ အရင္ကအတုိင္းပဲ။ ဘာမွမထူးဘူး’’ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ေဒၚညိဳညိဳသင္းက ေျပာသည္။ ေခတ္အဆက္ဆက္ အစိုးရထိပ္ပိုင္းအရာရွိမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးသူမ်ားသာ ခန္႔အပ္ခံခဲ့ရသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ အဆင့္ျမင့္အရာရွိမ်ားအား အက်င့္ပ်က္ျခစားမႈမ်ားျဖင့္ အေရးယူခဲ့ေၾကာင္း မည္သည့္အခ်ိန္ကမွ ထုတ္ျပန္ျခင္းမရွိခဲ့။ အဂတိလိုက္စားမႈတိုက္ဖ်က္ေရး ေၾကြးေၾကာ္ေနသည့္ သမၼတဦးသိန္းစိန္ အစိုးရလက္ထက္တြင္ တိုင္ၾကားစာဗရပြႏွင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ အဆင့္ဆင့္ အရာရွိ အရာခံ ၀န္ထမ္းမ်ားမွာ ခံုေနရာၿမဲေနဆဲျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ လက္ေအာက္ရွိ လုပ္ငန္းအခ်ိဳ႕
- City FM အသံလႊင့္လုပ္ငန္း
- ၿမိဳ႕ေတာ္သတင္းစာ
- ငွားရမ္းခအနည္းဆံုး က်ပ္သံုးသိန္းမွ ၁၅ သိန္းအထိ ေပးရသည့္ မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ မင္းဓမၼလမ္းရွိ ျမန္မာကြန္ဗင္းရွင္းစင္တာခန္းမ
- ရင္းႏွီးမတည္ေငြ က်ပ္သန္း ၃၃,၀၀၀ ေက်ာ္ တန္ဖိုးရွိသည့္ တစ္ေန႔တန္ ၅၀၀ က် ဘိလပ္ေျမစက္႐ံု
- တစ္ရက္ပ်မ္းမွ် အုတ္ခ်ပ္ ၃၀,၀၀၀ ေက်ာ္ ထုတ္လုပ္ႏုိင္သည့္ ေမွာ္ဘီအုတ္စက္႐ံု
- ဥတုိေဂါက္ကြင္း၊ အပန္းေျဖစခန္းႏွင့္ ဟိုတယ္။
- စိုက္ပ်ိဳးေရးႏွင့္ ေမြးျမဴေရးလုပ္ငန္းမ်ား။


7Day Daily

0 comments:

Post a Comment