Tuesday, February 18, 2014

ေဖ့ဖြတ္ခ္ သုံးတဲ့ ေခတ္မွီတဲ့ သရဲရွိသလား (အပိုင္း-၁)

http://manawmaya.com/images/resized/images/2014/648/thaye.jpg

၂၀၁၁ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂ ရက္မွာ ကၽြန္မရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးျဖစ္သူ အသက္ ၁၅ ႏွစ္ အရြယ္
သမီးေလး " ဆူဇန" (Suzanne) ဟာ လူမဆန္ ေလာက္ေအာင္ ရက္စက္တဲ့နည္းနဲ႔ အသတ္ခံခဲ့ ရပါတယ္။ လူမဆန္ေလာက္ေအာင္ ရက္စက္တဲ့ နည္းနဲ႔သတ္ခဲ့ တာျဖစ္တဲ့အျပင္ လူသားလူသတ္ သမားတစ္ေယာက္က သတ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘဲ ဝိညာဥ္ ေလာကသား (သရဲ) တစ္ေယာက္က သတ္ခဲ့တာ လို႔ေတာင္ ယူဆစရာျဖစ္ခဲ့ ပါတယ္။ ခက္တာက အဲဒီ သရဲဟာ အဲဒီေလာက္ ေခတ္မီသလားဆိုတာ ေမး ခြန္းထုတ္စရာ ျဖစ္ေနခဲ့ပါတယ္။


အဲဒီေန႔ညေန ၆ နာရီမွာ ကၽြန္မနဲ႔ ခင္ပြန္းျဖစ္ သူတို႔က ညစာစားပြဲတစ္ခု သြားစရာရွိလို႔ သမီးေလး ကို အိမ္မွာ တစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီညစာစားပြဲကို သမီးေလးကိုပါ ေခၚသြားလို႔ရေပ မယ့္ သမီးေလးက မလိုက္ခ်င္လို႔ ထားခဲ့ရတာပါ။ သမီးေလးအေၾကာင္းျပတာက အိမ္စာေတြ လုပ္ရ ဦးမွာမို႔ မလိုက္ေတာ့ဘူးဆိုတာပါပဲ။ ကၽြန္မကေတာ့ သမီးေလး မလိုက္ခ်င္တဲ့အေၾကာင္းရင္းကို သိပါ တယ္။ အိမ္စာေတြရွိတာလည္း ျဖစ္နိုင္ေပမယ့္ သူ စြဲလမ္းေနတဲ့ အင္တာနက္ေပၚက " ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ " (facebook) လူမွုေရးဝက္ဘ္ဆိုက္ကို လက္မလႊတ္ ခ်င္တာက အဓိကအေၾကာင္းရင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ " ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ " လူမွုေရးဝက္ဘ္ဆိုက္ဟာ ဆယ္ေက်ာ္ သက္အရြယ္ ကေလးငယ္ေတြကို အရမ္းကို စြဲလမ္း ေစပါတယ္။ ဓာတ္ပုံေတြ၊ ဗီဒီယိုေတြ တင္ေပးနိုင္ သလို မိတ္ေဆြအခ်င္းခ်င္း " စာရိုက္ၿပီး စကားေျပာ ျခင္း" (chatting) လုပ္လို႔ရပါတယ္။

သမီးေလးဟာ "ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ "အသုံးျပဳၿပီး မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ စာရိုက္ စကားေျပာတာကို ည ၈ နာရီကေန ၁၀ နာရီအထိ လုပ္ေလ့ရွိတာ ကၽြန္မ ေလ့လာသိရွိထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သမီးေလး မလိုက္ခ်င္တာကို နားလည္ခြင့္လႊတ္ၿပီး သူ႔ကို အိမ္မွာ ထားခဲ့တာျဖစ္ ပါတယ္။ ခါတိုင္းလည္း သူ႔ကို အဲဒီလို အိမ္မွာထား ခဲ့တာမ်ိဳးေတြ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ေနထိုင္တဲ့ရပ္ ကြက္က လူရည္သန္႔ၿပီး ျပႆနာႀကီးႀကီးမားမား မျဖစ္ဖူးပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔အိမ္ကလည္း ခိုင္ခန္႔လုံျခဳံ တာမို႔ သမီး တံခါးဖြင့္မေပးရင္ ဘယ္သူမွ အိမ္ထဲ မဝင္နိုင္ပါဘူး။ တယ္လီဖုန္းလည္း ရွိတာမို႔ တစ္ခု ခု ထူးျခားရင္ ရဲကို ဖုန္းဆက္တိုင္ၾကားလို႔လည္း ရပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္း သူ႔ကို တစ္ေယာက္ တည္း စိတ္ခ်လက္ခ် ထားခဲ့ၾကတာပါ။

ညစာစားပြဲဟာ ည ၁၀ နာရီေလာက္မွာ ၿပီးဆုံး သြားပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ အိမ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ ည ၁၁ နာရီ ထိုးေနပါၿပီ။ သမီး ေလး အိပ္ေနေလာက္ၿပီလို႔ ယူဆလို႔ လူေခၚေခါင္း ေလာင္း မႏွိပ္ေတာ့ဘဲ အိမ္ေရွ႕တံခါးကို ကၽြန္မတို႔ ဘာသာ ေသာ့ဖြင့္ဝင္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္ေရွ႕တံ ခါးက ဝင္ဝင္ခ်င္း ဖိနပ္ခၽြတ္ခန္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မ တို႔က အျပင္သြားတဲ့ ဖိနပ္ေတြကို အိမ္ထဲမွာမစီးပါ ဘူး။ ဧည့္သည္ေတြကိုေတာ့ ဖိနပ္စီးဝင္ခြင့္ျပဳထား ေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္က်ေတာ့ ဖိနပ္ခၽြတ္ခန္း မွာ ဖိနပ္ခၽြတ္၊ စင္ေပၚတင္ အိမ္တြင္းစီးဖိနပ္ေတြ ေျပာင္းစီးၾကပါတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္အထိ ကၽြန္မရဲ့ စိတ္ ေတြဟာ ပုံမွန္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလိုဖိနပ္လဲစီးတာ မွာ ကၽြန္မက အရင္ၿပီးသြားၿပီး ခင္ပြန္းျဖစ္သူက ေႏွးေနပါတယ္။ ခါတိုင္းဆိုရင္ ကၽြန္မဟာ ဖိနပ္လဲ ၿပီးၿပီးခ်င္း ဖိနပ္ခၽြတ္ခန္းရဲ့ဘယ္ဘက္မွာရွိတဲ့ဧည့္ ခန္းတံခါးကို ဖြင့္ၿပီး အိမ္ထဲဝင္သြားေလ့ရွိပါတယ္။ ဒီေန႔က်ေတာ့ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း အဲဒီလို ဝင္သြားရမွာကို ေၾကာက္ရြံ့ေနသလိုလို ျဖစ္ေနပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဧည့္ခန္းတံခါးလက္ကိုင္ဖုကို ကိုင္ ၿပီး လွည့္ဖြင့္လိုက္မလား၊ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ လိုက္အ လာကို ေစာင့္မလားဆိုၿပီး ခ်ီတုံခ်တုံ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒီလိုျဖစ္တာ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး။ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ က ကၽြန္မ ေက်ာနားေရာက္လာတာမို႔ ဧည့္ခန္း တံခါးကို လွည့္ဖြင့္လိုက္ပါတယ္။ တံခါးပြင့္သြားတာ နဲ႔ ထိန္ထိန္လင္းေနတဲ့ လၽွပ္စစ္မီးေရာင္ေအာက္မွာ ေမၽွာ္လင့္မထားတဲ့ ဧည့္ခန္းထဲကျမင္ကြင္းကို ရွင္းရွင္း လင္းလင္းႀကီး ျမင္ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။ ကၽြန္မဟာ လန္႔သြားတဲ့စိတ္ေဇာအဟုန္နဲ႔ ေအာ္ဟစ္လိုက္ဖို႔ ပါး စပ္ဟလိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခ်က္ခ်င္းပဲ ကၽြန္မ ရဲ့ေနာက္ေက်ာမွာရွိေနတဲ့ ခင္ပြန္းျဖစ္သူက သူ႔လက္ ဖဝါးတစ္ဖက္နဲ႔ ကၽြန္မပါးစပ္ကို ပိတ္ပစ္လိုက္တဲ့ အတြက္ အသံထြက္ မလာေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္မျမင္ ရတဲ့ျမင္ကြင္းကို ကၽြန္မေယာက်ာ္းလည္း ျမင္လိုက္ ပုံရပါတယ္။ သူက ကၽြန္မနားနားမွာကပ္ၿပီး တီးတိုး ေလသံနဲ႔ ေျပာလာပါတယ္။

" သတိထား ဟန္နီ၊ သတိႀကီးႀကီးထားစမ္း၊ စိတ္ကို မလႊတ္လိုက္နဲ႔၊ သမီးကို သတ္တဲ့လူသတ္ သမားဟာ အိမ္ထဲမွာပဲ ရွိေနနိုင္တယ္ " ျဖစ္နိုင္ပါတယ္။ ေယာက်ာ္းေျပာတာ ျဖစ္နိုင္ ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ ျမင္ကြင္းက ကၽြန္မတို႔ရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီး ေလး" ဆူဇန္ " ဟာ ဧည့္ခန္းအလယ္မွာ ေသြးသံ ရဲရဲနဲ႔ ပုံပ်က္ပန္းပ်က္ လဲက်ေသဆုံးေနတာျဖစ္ပါ တယ္။ ေယာက်ာ္းက ဆက္ၿပီး တီးတိုးေျပာပါတယ္။

" ဟန္နီေရ၊ မင္း ဒီဖိနပ္ခၽြတ္ခန္းမွာ ေနခဲ့၊ အိမ္ေရွ႕တံခါးကိုလည္း အသင့္ဖြင့္ထား၊ ကိုယ္ အိမ္ ထဲကို ဝင္သြားမယ္၊ လူသတ္သမားကို အခန္းတိုင္း မွာ ရွာမယ္၊ တစ္ခုခု ထူးျခားရင္ မင္းၾကားရေအာင္ ကိုယ္ အသံကုန္ဟစ္ၿပီး ေျပာမယ္၊ အဲဒီေကာင္ကို ကိုယ္ တိုက္ခိုက္မယ္၊ ကိုယ္ရွုံးရင္ေတာ့ မင္း ထြက္ ေျပးၿပီး ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အကူအညီေတာင္းေပ ေတာ့ "

" ျဖစ္ပါ့မလား ကိုယ္ရယ္ " ကၽြန္မ စိုးရိမ္မိ ပါတယ္။

" အခုကတည္းက ကၽြန္မတို႔ အျပင္ထြက္ၿပီး အကူအညီေတာင္းရင္ မေကာင္းဘူးလား " ကၽြန္မရဲ့စိတ္ကူးကို ေယာက်ာ္းက ပယ္ခ်ပါ တယ္။

" မျဖစ္ဘူး၊ လူသတ္သမား လြတ္သြားနိုင္ တယ္၊ ကိုယ္ေျပာတဲ့အတိုင္းသာ လုပ္ " ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္း သူဟာ ကၽြန္မရဲ့ပါးစပ္မွာ အုပ္ ထားတဲ့လက္ကိုလႊတ္၊ ကၽြန္မကိုလည္း ေနာက္ကို တြန္းပို႔ၿပီး ဧည့္ခန္းထဲ ဝင္သြားပါတယ္။ သူဟာ ဧည့္ခန္းထဲေရာက္သြားၿပီး သမီးရဲ့အေလာင္းကို တစ္ ခ်က္ပဲ ၾကည့္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ တျခားအခန္းေတြ ဘက္ဆီ ထြက္သြားတာမို႔ သူ႔ကို ကၽြန္မ မျမင္ရေတာ့ ပါဘူး။ ေသခ်ာတာက သူ တစ္ခန္းဝင္တစ္ခန္းထြက္ ရွာေနေတာ့မွာပါ။ သူဟာ တိုက္ခိုက္သတ္ပုတ္မွု ပညာရပ္တစ္ရပ္ကို ေလ့က်င့္ထားတာမို႔ သူ႔ကိုယ္သူ အရမ္းယုံၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ လူသတ္ သမားက သူ႔ကို အလစ္အငိုက္ တိုက္ခိုက္သြားမွာ ကို စိုးရိမ္ေနခဲ့ပါတယ္။ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ေစာင့္ ဆိုင္းေနခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ဆီက ဘာအသံမွ ထြက္မလာ ခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မ စိုးရိမ္ေနတာက သမီးေလးနဲ႔ သူ ဘဝတူ ျဖစ္သြားမလားလို႔ပါ။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မ လည္း ေလာကထဲ ဆက္မေနေတာ့ဘဲ အဲဒီလူသတ္ သမားကို သူေသကိုယ္ေသ အေသရင္ဆိုင္ေတာ့ မယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။

အဲဒီလိုဆုံးျဖတ္လိုက္ခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္မေယာက်ာ္း ဟာ ျမင္ကြင္းထဲ ျပန္ေပၚလာပါတယ္။ ဧည့္ခန္းထဲ ျပန္ေရာက္လာတာပါ။ သူဟာ ဘာတိုက္ခိုက္မွုမွ လုပ္ခဲ့ပုံ မေပၚပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေျခပစ္လက္ပစ္နဲ႔ အရမ္းကို စိတ္ဓာတ္က်ေနပုံေပၚပါတယ္။ သမီးေလး ရဲ့အေလာင္းနားမွာရပ္ၿပီး ကၽြန္မရွိေနတဲ့ဧည့္ခန္း တံခါးဝကို လွမ္းၾကည့္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မကို လွမ္းေခၚပါတယ္။

" ဝင္လာခဲ့ေတာ့ ဟန္နီရယ္၊ အိမ္ထဲမွာ ဘယ္ သူမွမရွိဘူး "

ကၽြန္မကို ေခၚၿပီးတာနဲ႔ သူဟာ သမီးေလးရဲ့ အေလာင္းေဘးမွာ ထိုင္ခ်ၿပီး တရွုတ္ရွုတ္နဲ႔ ငိုေန ပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္မ သိလိုက္ပါၿပီ။ သူက လူသတ္ သမား ရွာမေတြ႕တာနဲ႔ စိတ္ေလၽွာ့ခ်လိုက္ၿပီဆိုတာ ကို။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မက စိတ္ကို ျပန္တင္းရေတာ့မွာ ေပါ့။

ကၽြန္မက ငိုေနတဲ့ခင္ပြန္းျဖစ္သူကို ဆြဲထူၿပီး " ကိုယ္ ရဲစခန္းကို ဖုန္းဆက္ပါ၊ အျမန္ဆုံး ဆက္ ပါ၊ ၿပီးမွ ဆက္ငိုခ်င္ ငိုပါ " လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ သူ သတိျပန္ဝင္သြားၿပီး ဧည့္ခန္းေထာင့္က တယ လီဖုန္းရွိရာကို ထြက္သြားပါတယ္။

ကၽြန္မဟာ ပုံပ်က္ပန္းပ်က္ျဖစ္ေနတဲ့သမီးေလး ရဲ့အေလာင္းနားမွာ မခ်ိတင္ကဲ ရပ္ေနရင္းက ဧည့္ ခန္းေဆာင္စားပြဲေပၚမွာ သမီးေလးရဲ့ ]လက္ပ္ေတာ့} က ပြင့္လ်က္သားရွိေနတာကို မ်က္စိေထာင့္စြန္းက ေန လွမ္းျမင္လိုက္ရပါတယ္။ ၾကည့္ရတာ သမီးေလး က ' လက္ပ္ေတာ့'ကို သူ႔အိပ္ခန္းထဲမွာမသုံးဘဲ ကၽြန္မတို႔ျပန္အလာကို ေမၽွာ္ရင္း ဧည့္ခန္းထဲမွာ ထိုင္ သုံးေနခဲ့တာကိုး။ ကၽြန္မဟာ ဧည့္ခန္းေဆာင္စားပြဲ ရွိရာကို သြားၿပီး ' လက္ပ္ေတာ့ ' ကို ၾကည့္လိုက္ ပါတယ္။ ' လက္ပ္ေတာ့' မွာ သမီးေလးရဲ့ ' ေဖ့စ္ ဘြတ္ ' စာမ်က္ႏွာက ပြင့္လ်က္သားပါ။ ၿပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦးတစ္ေယာက္နဲ႔ အျပန္အလွန္ စကားေျပာထားၾကတဲ့ ' ခ်က္ 'အကြက္ ကလည္းပြင့္ လို႔။

ကၽြန္မဟာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ေျပာခဲ့ၾကတဲ့စာ ေၾကာင္းေတြကို ျပန္ဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါတယ္။ သမီး ေလးရဲ့နာမည္က ' ဆူဇန္၁၃ ' ၊ တစ္ဖက္က ေကာင္ ေလးရဲ့နာမည္က ' ခ်စ္လူငယ္ ၆' တဲ့။ သူတို႔ႏွစ္ ေယာက္က ေအာက္ပါအတိုင္း စကားေျပာခဲ့ၾကပါ တယ္။ ၾကည့္ရတာ ဒီေန႔မွ စျဖစ္တဲ့သူငယ္ခ်င္း ေတြနဲ႔ တူပါတယ္။

ခ်စ္လူငယ္၆၉။ ။ အိုး-မင္းဓာတ္ပုံ ၾကည့္ လိုက္တာ အေတာ္ လွတာပဲ။

ဆူဇန္၁၃။ ။ တကယ္လား၊ မင္း အဲဒီလို ထင္သလား။

ခ်စ္လူငယ္၆၉။ ။ မင္းက လွပတဲ့ဆံပင္ေတြ ကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားေသးတယ္။

ဆူဇန္၁၃။ ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခ်စ္လူငယ္၆၉။ ။ မင္းက မ်က္လုံးလွလွ တစ္စုံကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားေသးတယ္။ ဆူဇန္၁၃။ ။ ဒါေတာ့ အားလုံးက ေျပာ ၾကပါတယ္။

ခ်စ္လူငယ္၆၉။ ။ ၿပီးေတာ့ မင္းက ႏွာေခါင္း လွလွေလးကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားေသးတယ္။ ဆူဇန္၁၃။ ။ ဟုတ္လား၊ ဒါဆို မဆိုးဘူး ေပါ။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါအုံးမည္
Manawmaya Journal

0 comments:

Post a Comment