Monday, February 17, 2014

ေသျခင္းနွင့္ ယွဥ္ေလာင္းသည္။(ပထမပိုင္း )

Picture
အခုေရးမဲ႔ အေၾကာင္းအရာေလးက ကြ်န္ေတာ္ ၁၀တန္းေအာင္ျပီးတဲ႔ အခ်ိန္ေလာက္မွာ ျဖစ္ခဲ႔တာပါ။
နယ္ၾကမ္းမွာ ပြဲၾကမ္းျခင္း အျပီးမွာေပါ့။ ဖက္နမ္ဘက္က ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာေတာ႔ အလင္းတုိ႔နဲ႔ ျပန္လာတာပါ။
သူကလည္း ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ခဲ႔တဲ႔ ျခံဘယ္ေလာက္ ၾကမ္းတယ္ဆိုတာကုိ ေတြ႔သမွ် လူလုိက္ေျပာေနတာဗ်။ ဒီျခံကုိလည္း ျပန္ေရာင္းမဲ႔အေၾကာင္းေတြ ေလွ်ာက္ေျပာတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း အေနာ္နဲ႔ ခဏခဏ ရန္ျဖစ္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ကိုယ္ၾကဳီးစားထားျပီးမွ ေအာင္ျမင္လာတဲ႔ အသီးအပြင့္တစ္ခုကုိ မည္သူကုိ မွ မေပးနုိင္ပါဘူးဗ်ာ။ ဟုတ္တယ္မလား။ မိတ္ေဆြတုိ႔ ဆုိရင္ေရာ ေပးမလား။ အဲဒီကိစၥနဲ႔ အေနာ္နဲ႔ အလင္း စကားမေျပာတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားတယ္။ သူက ေရာင္းမယ္လုပ္တုိင္း ကုိယ္က ဖ်က္တာကုိး။ ျခံက အေနာ္ရယ္။ ေဇာင္းၾကီးရယ္။ အလင္းရယ္ သုံးေယာက္ပုိင္တယ္။ ေဇာင္းၾကီးကလည္း မေရာင္းခ်င္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း မေရာင္းျခင္ဘူး။ ဒီေတာ႔ သူတစ္ေယာက္တည္း ဘယ္လုိမွ ေရာင္းလုိ႔မရဘူးေလ။ သူနဲ႔ ေဇာင္းၾကီး သေဘာတူတာေတာင္ အေနာ္ မေရာင္းခ်င္ရင္ လုံး၀ ေရာင္းလုိ႔မရ၀ူး။ ဒါက ဥပေဒ ရွိတယ္။

ဒီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြအထဲမွာ ၾကိတ္ျပီး မီးပြားေလးေတြ ျဖစ္လာတယ္ခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေဇာင္းၾကီးက တစ္ဖက္၊ အလင္းက တစ္ဖက္ေပါ့ေနာ္။ ကုိယ္႔ကေတာ႔ ကုိယ္ထမင္းကုိယ္စား၊ ကုိယ့္အလုပ္ကုိယ္လုပ္ပါဗ်ာ။ က်န္တာေတြလည္း စိတ္မ၀င္စားအားဘူးရယ္။ ဒီလုိနဲ႔ တစ္ေန႔ပါ။ ျခံထဲမွာ အလုပ္လုပ္ေနတုန္း သူငယ္ခ်င္းေတြေရာက္လာၾကတယ္။ သူတုိ ့ကေတာ႔ အေပ်ာ္သက္သက္လာတာပါ။ ကုိယ္ျခံထဲေရာက္ရင္ ထမင္းခ်က္စား၊ ဘာညာေပ်ာ္ပြဲေလးလုပ္ေပါ့။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္ျခံရဲ ့အက်င့္လုိ ဖစ္ေနတာ။ စိတ္ညစ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းလည္း အေနာ္ျခံထဲလာတယ္။ ေပ်ာ္ခ်င္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းလည္း လာတယ္ ။ အေနာ္ကလည္း ရွိတာေတြ အကုန္ ခ်ေကြ်းတာကုိး။ စိတ္ၾကဳိက္ပဲ အေနာ္အိမ္မွာေတာ႔။ အဲဒီေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက အေနာ္ ျခံထဲမွာ ေပ်ာ္ၾကတယ္။ 

 ကြ်န္ေတာ္ကလည္း သူတုိ႔ေတြ လာရင္ေပ်ာ္တယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ အရင္ကဆုိ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အလင္းနဲ႔ နွစ္ေယာက္တည္းေနတာ။ သူက ထမင္းခ်က္၊ ကြ်န္ေတာ္က ျခံထဲဆင္း၊ အလုပ္သမားေတြကုိ လုိအပ္တာေတြ ေျပာ၊ ျပီးရင္ ထမင္းျပန္စား။ ညေနေစာင္းရင္ အလုပ္သမားေတြကုိ ေငြရွင္းေပး ဒီလုိေနလာရတာ။ ေန႔တုိင္းၾကီးဆုိေတာ႔ ပ်င္းသေယာင္ေယာင္ေတာ႔ ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။ အခုလုိ အလင္းနဲ႔ ရန္ဖစ္ထားတဲ႔ အခ်ိန္မ်ားဆုိရင္ သူက စိတ္ဆုိးေတာ္မူျပီး ပါးပါးနဲ႔မားမား (သူမိဘရင္း၊ အေနာ္ကေမြးစားမိဘ) တုိ႔ အိမ္သြားအိပ္သဗွ်။  ဒီလုိဆုိ လူက ေသခ်င္တာ။ အိမ္ၾကီးက ေျခာက္ေသြ ့ေနတာပဲ L ။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔လာရင္ အေနာ္ေပ်ာ္တယ္ေျပာတာပါ။

ဒါေပ႔မယ္ သူတုိ႔ လာျခင္းက ေကာင္းတဲ႔ လာျခင္းမ်ိဳး မျဖစ္ခဲ႔ဖူးခင္ဗ်။ သူတုိ႔ ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မသိတဲ႔ သူေတြလည္း ပါလာတယ္။

အားလုံးေပါင္း အေယာက္ (၂၀) ေလာက္လာတာ။ (၅) ေယာက္ေလာက္က ကြ်န္ေတာ္ လုံး၀ မသိဘူး။ သူတုိ႔ေခၚလာတာ။ ကုိဇဴးျခံက ေပ်ာ္ဖုိ႔ေကာင္းတယ္ဆုိျပီးေလ။ သူတုိ႔ေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေျပာထားဖူးတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔ကလည္း “ငဇူး…ဆုိတာ ဘာေကာင္လဲ” ဆုိတာ သိခ်င္တဲ႔ အထာနဲ႔ လုိက္လာၾကတာခင္ဗ်။

မွတ္မွတ္ရရ မိန္းခေလး (၂) ေယာက္၊ ေယာကၤ်ားေလး (၃) ေယာက္ပါ။ ရွမ္းတရုတ္ေတြ ရုပ္ေတြပါပဲ။ ကုိယ္ကေတာ႔ ဒါေတြကုိ မသိေသးေတာ႔ အစက ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ဧည္႔ခံပါတယ္။

မနက္ခင္းပုိင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ခ်က္ျပဳတ္ၾကေပါ့ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ျခံထဲသြားေပါ့။ တစ္ခ်ိဳ ့က ကြ်န္ေတာ္ ပန္းျခံကုိ လုိက္ၾကည္႔ၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ျခံထဲကုိ သူတုိ႔ကုိ လုိက္ျပေနတယ္ ဆုိပါေတာ႔ဗ်ာ။ ဒီလုိနဲ႔ သြားရင္း၊ သြားရင္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ျခံထဲကုိ ၂၁ မုိင္အေက်ာ္က မလာတဲ႔ ကုိးျမိဳ ့ရွင္ နတ္ရုပ္နားကုိ ေရာက္လာတယ္။ အဲဒီမွာ ခုန ပါလာတဲ႔ ငါးေယာက္ထဲက
မိန္းခေလးတစ္ေယာက္က ထေျပာတယ္။

“ဒီနတ္ရုပ္လား ကုိဇူး ပင့္လာတယ္ဆုိတာ” တဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္ကလည္း သေဘာရုိးေမးတယ္ထင္လုိ႔ “ဟုတ္ကဲ႔ ခင္ဗ်” ဆုိျပီး ေျပာလုိက္တယ္။
သူက ဘာဆက္ေျပာလဲ ဆုိေတာ႔…

“ဒီနတ္နဲ႔ ကုိဇဴး အေၾကာင္း ၾကားဖူးပါတယ္၊ အဲဒါ တကယ္ေရာ ဟုတ္လုိ႔လား” တဲ ့။

လူဆုိတာက လူအခ်င္းခ်င္း စကားေျပာရင္ေတာင္ မ်က္နွာၾကည္႔ျပီး ေျပာေနတာေလဗ်ာ။ သူက အဲဒီစကားကုိ ေျပာလုိက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာမ်က္ေမွာင္ကုိ ၾကဳတ္ျပီး နတ္ရုပ္ေ၇ွ ့မွာ…မယုံသလုိလုိ၊ ဘာလုိလုိနဲ႔ ေမးတာ။ ျပီးေတာ႔ နတ္ရုပ္ကုိ လက္ညဳိးေတာင္ ေကာက္ထုိးလုိက္ေသးတယ္။ ဆရာမက ။

ကြ်န္ေတာ္ နည္းနည္း စိတ္တုိသြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က လူတစ္မ်ိဳး။ ကုိယ္ပုိင္ ပစၥည္း သူမ်ား ထိတာမၾကဳိက္ဘူး။ ေ၀ဖန္တာလည္း မခံဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ျခံထဲမွာ အလုပ္သမားေတြ ရွိတယ္။ တစ္ခ်ိန္က ဒီလူေတြ အျပင္မွာ ဘယ္သူနဲ႔ ရန္ျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္သူက သူတုိ႔ကို လူပါး၀၀ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မဆုိင္ဘူး။ ဒါေပ႔မယ္ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္သမားျဖစ္လာတဲ႔ ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာေနၾက စကားတစ္ခြန္းက

“မင္းတုိ႔ကုိ သူမ်ား ဆဲတာ၊ ေစာင္းေျပာတာ ငါမလုိခ်င္ဘူးေနာ္။ အခ်င္းခ်င္းလည္း ရန္မျဖစ္နဲ႔။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ သူမ်ား ထိတာ ကြ်န္ေတာ္မၾကဳီက္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတုိ႔လည္း သြားမမွားနဲ႔ ။ သြားမလြန္နဲ႔” ဒီစကားကုိေတာ႔ အလုပ္သမား အသစ္တုိင္းကုိ ေျပာထားတယ္။

ဟုတ္တယ္။ ကုိယ္လူ သူမ်ားထိတာ ကြ်န္ေတာ္ မၾကဳိက္ဖူးရယ္။ ကြ်န္ေတာ္ျခံထဲမွာ အလုပ္သမားေတြအတြတ္ တန္းလ်ားေလး ေဆာက္ေပးထားတယ္။ အဲဒီမွာ အလုပ္သမား မိသားစုေတြေနၾကတယ္။ ျခံက အက်ယ္ၾကီးဆုိေတာ႔… အေစာင့္သေဘာလည္းျဖစ္တယ္ဗ်ာ။ ျပီးေတာ႔ သူတုိ႔အတြတ္လည္း ေနစရာေနရာရတယ္။ သူတုိ႔ သားသမီးေတြ ေက်ာင္းစရိတ္လုိတယ္ဆုိ အေနာ္ပဲ ထုတ္ေပးေနတာ။ ရွင္းရွင္း ေျပာရင္ ကြ်န္ေတာ္ျခံထဲမွာ သူေတာင္းစားေတြေတာင္ ရွိတယ္။
အိမ္ေရွ ့လာေတာင္းရင္… ကြ်န္ေတာ္က…

“ခင္ဗ်ား အလုပ္လုပ္မလား?။ တစ္ေန႔ ရွစ္ရာ ရမယ္” လုိ႔ေမးလုိက္တယ္ဗ်။ မလုပ္ဖူးဆုိတဲ႔ လူမလွဴဘူး ။ လုပ္မယ္ဆုိတဲ႔ လူကိုတန္းျပီး အလုပ္ခုိင္းတာရယ္။ ျပီးရင္ ရွစ္ရာေပးျပီး ျပန္လြတ္လုိက္တယ္။ ေနာက္ပုိင္းက်ေတာ႔ သူတုိ႔က ကြ်န္ေတာ္ဆီမွာပါ လာေနျပီး အလုပ္လုပ္ၾကတယ္။ အားလုံးကလည္း အေနာ္ကုိ ခ်စ္ၾကတယ္။ ကုိယ္က ေကာင္းတာကုိး။ ကုိယ္မေကာင္းရင္ လူတစ္ေယာက္က ကုိယ္အေပၚကုိ ျပန္ေကာင္းဖုိ႔ဆုိတာ ေ၀းၾကီးပါဗ်ာ။ L ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ မိသားစုပုံစံေနပါတယ္။ သူတုိ႔ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္ဆုိ ေစတနာ ထားျပီး အလုပ္လုပ္တယ္။ အဲဒီေတာ႔ ေအာင္ျမင္တယ္ေပါ့ဗ်ာ။

အဲဒါကုိ တစ္ခ်ိဳ ့ျခံရွင္ေတြက မၾကဳိက္ၾကဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္သမားေတြကုိ သိမ္သြင္းတယ္။ ဖ်ားေယာင္းတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့က်ေတာ႔ ရသြားတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့က်ေတာ႔ မရဘူးေပါ့ဗ်ာ။ မရတဲ႔ အလုပ္သမားဆုိရင္လည္း…သူတုိ႔က ဒီလုိေလး ရန္တုိက္ေပးခဲ ့တာ။

“နင္တုိ႔ေတြကုိ ငါတုိ႔က ေကာင္းေစခ်င္လုိ႔ ေခၚတာ။ နင္တုိ႔က ငဇူးဆီမွာပဲ တစ္ပဲ ေျခာက္ျပားနဲ႔ ကြ်န္ခံ ခ်င္သကုိး။ ေနေပါ့” ဆုိျပီးေလ။
ထားပါေတာ႔ အဲဒါ။ ေလရွည္တာ နည္းနည္း လြန္သြားတယ္။

အဲဒီလုိပဲဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ျခံထဲက ပစၥည္းမွန္သမွ်ကုိ ကြ်န္ေတာ္ တန္ဖုိးထားတယ္။ အခု ဒီနတ္ရုပ္ကုိ ဒီေကာင္မေလးက ဒီလုိေမးတာကုိ ကြ်န္ေတာ္လုံး၀ မၾကဳိက္ဘူးရယ္။ ဒါေပ႔မယ္လည္း သူက ဧည္႔သည္၊ ကုိယ္က အိမ္ရွင္။ ခြင့္လႊတ္သင့္ ကုိယ္ခြင့္လႊတ္ရမွာေလ။ ဟုတ္တယ္မလား။ အဲဒီေတာ႔ ဒီလုိပဲ ေျပာလုိက္တယ္။

“ယုံတာ မယုံတာ ခင္ဗ်ား အပုိင္းပါ။ ပုံျပင္မွတ္ေပါ့ဗ်ာ။ ဒါေပ႔မယ္ ျခံထဲကုိ ပတ္ျပီး ၾကည႔္ရွု ့ေနတဲ႔ ကာလေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္ သတိထားဆုိတဲ႔ ေနရာ ေရာက္ရင္ သတိထားဗ်ာ။ အထြန္႔မတတ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ မၾကဳိက္ဘူး” ။ ေျပာခ်လုိက္တယ္..ဒီအတုိင္းပဲ။

မတတ္နုိင္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္က ခပ္ျပတ္ျပတ္သမား။ ခ်ီးထုတ္လုပ္ရင္ ခ်ီးထုတ္လုိ ရွင္းတတ္တယ္။ ျပီးေတာ႔ သူတုိ႔ကုိ ေရွ ့ဆက္ျပီး ျခံအလယ္က ေရတံခြန္ေလးကုိ လုိက္ပုိ႔ရအုံးမွာ။ အဲဒီေရတံခြန္မွာ အဖြားလက္ထက္ကတည္းက နတ္စင္ တစ္ခုရွိတယ္။ အဲဒီေနရာမွာ အေပါ့၊ အေလး မသြားရဘူး။ အဖြားရွီတုန္းကဆုိ ျခံထဲ ေလွ်ာက္သြားတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ကို အျမဲမွာေနၾကခင္ဗ်။ ျပီးေတာ႔ ေရတံခြန္မွာ ေရခ်ိဳးရင္ ေယာကၤ်ားေလးေတာင္ ပုဆုိးနဲ႔ ခ်ိဳးရတယ္။ အတြင္းခံနဲ႔မခ်ိဳးရဘူး။ မိန္းခေလးလည္း လုံလုံျခဳံျခံဳ ခ်ိဳးရတယ္ဗ်ာ။ မဟုတ္ရင္ ျပသနာတတ္ တတ္တယ္။ ဒါက အဖြားမွာခဲ႔တာပါ။ ကြ်န္ေတာ္က အဲဒီမွာ ေရတစ္ခါမွ သြားမခ်ိဳးဘူးဖူး။ အဲဒီဘက္ျခမ္းကလည္း ကြ်န္ေတာ္ ပ်ိဳးပင္ေတြမစုိက္ရေသးဘူး။ ေတာထေေနတာေပါ့ဗ်ာ။

ဒီလုိနဲ႔ အဲဒီအဖြဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က စကားေျပာရင္ ဒီေနရာမွာ မဆဲပါနဲ႔ ဘာညာေပါ့ဗ်ာ။ သတိေတာ႔ ေပးလုိက္ပါတယ္။ ေတာ္ၾကာ မွားျပီး၊ ျပသနာတတ္ရင္ ကုိယ္က ရွင္းေနရမွာဆုိးလုိ႔။ ဒီေကာင္ေတြကလည္း ေရတံခြန္ျမင္တာနဲ႔ ေျပးျပီးေတာ႔…ခုန္ဆင္း၊ ၀ုန္း၊ ဒုိင္းနဲ႔ ေသာင္းက်န္းၾကတာ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ နတ္စင္ေလးနားမွာ သြားေန ေနလုိက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္း အခ်ိဳ ့ကလည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ စကားလာေျပာေနတယ္ဗ်။ သူတုိ႔ေတြ ေရကစားလုိ႔လည္း ၀ ေယာ အားလုံးျပန္ခဲ႔တာေပါ့ဗ်ာ။ ေရစက္လက္ေတြနဲ႔ဆုိေတာ ့အျမန္ဆုံး ျပန္ခဲ႔ၾကတယ္ဆုိပါေတာ႔။

ဒီလိုနဲ႔ ညေနခင္းပုိင္းမွာ ဘီယာ၀ုိင္း၊ အရက္၀ုိင္းေလး လုပ္ျဖစ္တယ္။ ေကာင္မေလးေတြကလည္း ေသာက္ၾကတယ္။ ေကာင္ေလးေတြကလည္း ေသာက္ၾကေပါ့ဗ်ာ။ လုပ္တာက ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ေရွ ့က ျမက္ခင္းေလးမွာ လုပ္တာပါ။ ၀ါတာဘလူးေလးေတြ ခင္းျပီးေလ။ ေမျမိဳ ့ေႏြက ေတာ္ေတာ္ေလး ေနလုိ႔ေကာင္းပါတယ္။ ရာသီဥတုက လူတုိင္းကုိ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ လုပ္ေပးေနတာ J ။
ဇိမ္ပဲဗ်။ ဒီလုိ အခ်ိန္ေလးမွာ…ကိုယ္အာရုံေလးနဲ႔ ကုိယ္ နိပ္ရတာ။ မူးေနေတာ႔ ပုိေကာင္းတာေပါ့ေနာ္ ဟီး (လုိရာဆြဲေျပာတာပါ။ ေနာက္တာ)။ ေသာက္ရင္း၊ စကားေျပာ၇င္းနဲ႔ လူေတြက ေတာ္ေတာ္ေလး အရွိန္ရလာတယ္။ အဲဒိီမွာ ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္းသိခ်င္တယ္ ဆုိတဲ႔ ငါးေယာက္ အုပ္စုက ထဖြေတာ႔တာပါပဲဗ်ာ။
ဟုိဟာ ဟုတ္လား?
ဒီဟာ ဟုတ္လား?
ဖက္နမ္က ျခံက တကယ္ေျခာက္တာလား?
ဘာညာေပါ့ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြက သူတုိ႔ အဲဒီလုိေတြ ေမးေနကတည္းက မ်က္စိ၊ မ်က္နွာေတြ ပ်က္ေနျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္း သိတယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္က မထင္ရင္၊ မထင္သလုိ လုပ္တတ္တာကုိး။ ဒါေပ႔မယ္ အဲဒီညေနက သူတို႔ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ေအးေအးေဆးေဆး တုန္႔ျပန္လုိက္ပါတယ္။ ဘာမွ တင္းတဲ႔ အမူအယာေတြ ဘာေတြ မျပဘဲနဲ႔။ ျပဳံးျပီးေတာ႔…

“မယုံရင္ မေမးပါနဲ႔ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ သူရဲေကာင္းမဟုတ္ပါဘူး။ လူစြမ္းေကာင္းလည္း မဟုတ္ပါ” ဆုိျပီးေတာ႔ပဲ ေျပာလုိက္ရတယ္။

ဒါေတာင္ သူတုိ႔က ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေတာ္ေတာ္ေလး ပတ္ရစ္သြားၾကတယ္။ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ဆုိ ေတာ္ေတာ္ကုိ လြန္တယ္။

“သရဲ ဆုိတာ “ကုိဇဴး” ခ်ည္း ေတြ႔ေနတာပါဗ်ာ။ ဒီကျဖင့္မေတြ႔ဖူးလုိ႔ လုိက္ျပဴးျပီး ၾကည္႔ေနရတယ္။ ဘာညာေပါ့ဗ်ာ” က်န္တဲ႔ သူတို႔ အဖြဲ႔က ေယာကၤ်ားေလးေတြက ၀ုိင္းဟားၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိေလ။ ျပီးေတာ႔… တစ္ေယာက္က ထေျပာတယ္။ သူနာမည္ေတာ႔ မေရးေတာ႔ပါဘူး။ ဒီေကာင္က ဘာေျပာလဲဆုိတာ႔…

“ကုိဇဴး.. ေလာင္းရေအာင္ဗ်ာ” တဲ႔။

ရုတ္တရပ္ၾကီး ထေျပာတာေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အုိးတုိ႔ အန္းတန္း ျဖစ္သြားျပီး..
“ဗ်ာ…ဘာကုိ ေျပာတာလဲခင္ဗ်” ဆုိေတာ႔….။

“သရဲ ရွိမရိွဆုိတာ၊ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ခင္ဗ်ား ေလာင္းခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္လုိက္လာတာ။ ဘာေၾကးေလာင္းမလဲ ကုိဇူး” ဘာညာဆုိျပီး ထရစ္ပါေယာလား။ ဒီေကာင္ မူးတာကလည္း ေတာ္ေတာ္ကုိ မူးေနျပီ။ သူ႔ကုိယ္ သူေတာင္ အနုိင္နုိင္။ ကြ်န္ေတာ္က ေသာက္တယ္ဆုိေပ႔မယ္…လစ္မစ္ ရွိတယ္။ အဲဒီထက္ေက်ာ္ေအာင္ ဘယ္ေတာ႔မွ မေသာက္ဘူး။ ဒီေတာ႔ အေနာ္က သိပ္မမူးေသးဘူးဆုိပါေတာ႔ဗ်ာ။ သူက ဒီလုိလည္း ေျပာေရာ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေတာ္ေတာ္တင္းသြားၾကတယ္။

ျပီးေတာ႔ ဒီေကာင္က ဒီစကားကုိ ေအာ္ၾကီး၊ ဟစ္က်ယ္ေျပာတာ။ အလုပ္သမားေတြေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ ျခံေစာင့္အဖုိး (ပါးပါး) တုိ႔လည္း ၾကားသြားတယ္။ အလုပ္သမားေတြက ဒီေကာင္ကုိ ဘုရွုိးရွုိးေနျပီဗ်ာ။ ေပါက္တူး ထမ္းျပီးေလ။ အဲဒီအခ်ိန္ ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ဒီေကာင္ကုိ ၀င္တားတယ္။

“ဟဲ ့ေကာင္။ မင္းေတာ္ေတာ္လြန္ေနျပီေနာ္။ သူ ငဇဴး ျခံ။ သူ႔ကုိ မေစာ္ကားနဲ႔ မင္းလုပ္တာ ေစာ္ကားသလုိျဖစ္ေနတယ္”  ဆုိေတာ႔…
ဒီေကာင္ကလည္း…ျပန္ပက္တယ္။

“ဟ၊ ေစာ္ကားတာမွ မဟုတ္တာ။ ဒါေစာ္ကားတာမဟုတ္ဘူးေလ။ သရဲဆုိတာ ရွိမရွီ၊ သူနဲ႔ ေဆြးေႏြးတာ။ မွတ္ထားဗ်။ ေၾကာက္တယ္ဆုိတာ လူ႔စိတ္က ေၾကာက္တာ။ ေၾကာက္စိတ္ရွိတဲ႔ ေကာင္က နွစ္ခါေသတာပဲ။ သရဲဆုိတာ မရွိဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ေမးတာ။ ဟုတ္တယ္မလား? ကုိဇူး။ ခင္ဗ်ား သရဲရွိတယ္ ဆုိတာ ယုံလား?” ဆုိျပီး ကြ်န္ေတာ္ဘက္ကုိ လွည္႔ေမးတယ္။

ကြ်န္ေတာ္က စိတ္ေတာ္ေတာ္တုိေနျပီ။ ထိမ္းထားတာ။ အဲဒါနဲ႔…တစ္ခြန္းပဲ ေျဖလုိက္တယ္။
“ေအး” လုိ႔။

“ဒါဆုိ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေလာင္းမယ္ဗ်ာ။ သရဲရွိတယ္ဆုိတဲ႔ ေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ္ သြားေနမယ္” ဘာညာနဲ႔ဗ်ာ။

 ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္ေတြလုပ္ကုန္တာ။ အဲဒီမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြက အေျခအေနမဟန္မွန္းလည္း သိေရာ ဒီေကာင္ကုိ ဆြဲထူျပီး သူတုိ႔ ကားေပၚ အတင္းတင္ျပီး ဒုိးသြားၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိလည္း ေတာ္ေတာ္အားနာသြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ဒီအတုိင္းၾကည္႔ေနလုိက္ပါတယ္။ ဘာမွ မလုပ္လုိ္က္မိဖူး။ ေတာင္းပန္တဲ႔ သူေတြကေတာ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ဒါေပ႔မယ္ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ရပါတယ္ဗ်ာ။ ျပသနာမရွိပါဘူး။ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဘာညာနဲ႔ပဲ ပြဲျပီးလိုက္ရတယ္။ အရက္၀ုိင္းလည္း ပ်က္သြားတယ္။

အဲဒီကိစၥေလး ျပီးသြားေပ႔မယ္…ပါးပါးနဲ႔ အလုပ္သမားေတြက အေနာ္ကုိ ၀ုိင္းေျပာၾကတယ္။ အျပစ္တင္ၾကတယ္။ ကုိယ္ျခံထဲ ကုိယ္ကုိ ေစာ္ကားသြားတာကုိ ဒီလုိမ်ိဳး အေကာင္းပတိ ျပန္လြတ္လုိက္ရမလားဆုိျပီးေလ။ သူတုိ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပါက္ကြဲေနၾကတယ္။ ျဖစ္ေနတဲ ့အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္သာ ထထုိးလုိ္က္ရင္ လာလည္တဲ႔ တစ္အုပ္လုံး ကြဲျပဲကုန္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္သမားေတြက ျဖစ္ရင္ တီးမယ္ဆုိတာခ်ည္းပဲ ။ ဟီး။ အဲဒါေၾကာင့္ ျငိမ္ေနလုိက္၇တာလည္းပါတယ္။ ေနာက္ျပီးေတာ႔ ရန္မျဖစ္ခ်င္ေတာ႔တာလည္းပါတယ္။

မူးရင္ ေအးေအးေဆးေဆးေနခ်င္တယ္ဗ်ာ။ နားပူ၊ နားညဥ္းမဲ႔ ကိစၥေတြ မလုပ္ခ်င္ဘူး။ ဘယ္နွယ္႔…အမူးပ်က္တယ္   ။

ဒီလုိနဲ႔ အားလုံး၀ုိင္းျပီး အျပစ္တင္တာကုိ ခံျပီးေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ေပၚမွာ သြားတတ္အိပ္ေနလုိက္တယ္။ အိပ္ယာကနုိးေတာ႔..

ည ရွစ္နာရီေက်ာ္ေနျပီဗ်။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ အိမ္ေအာက္ဘက္က ၾကက္သားဟင္းနံေလးက ေမႊးျပီး နွာေခါင္းထဲကုိ ၀င္လာတယ္။

လူကလည္း ဗဳိက္ဆာေနတာဗ်ာ။ မေျပာပါနဲ႔ေတာ႔။ အေနာ္ အိမ္မွာက ဒီလုိဟင္းမ်ိဳးစားရဖုိ႔ ခဲယဥ္းတယ္။ အလင္းလာမွ စားရတာေလ။ ဒီေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က သိတယ္။ သူေရာက္ေနျပီဆုိတာ။ လူက ေတာ္ေတာ္လည္း ေပ်ာ္သြားတယ္။ အဲဒါ ခ်က္ျခင္း ေအာက္ေျပးဆင္းေတာ႔ သူက ထမင္း၀ုိင္ျပင္ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ ျမင္ေတာ႔…မ်က္ေစာင္းထုိးတာေပါ့ဗ်ာ။ အထာက…သူမွ လာမခ်က္ေကြ်းရင္ ငတ္ေသမဲ႔ အထာေပါ့ ။ သုိ႔ေပမယ္ စားရဖုိ႔ အေရးၾကီးတယ္မလား။ အေနာ္လည္း ခ်က္ျခင္း မ်က္နွာေတြဘာေတြ ေျပးသစ္၊ သြားတိုက္ လုပ္ျပီး ထမင္း၀ုိင္းကုိ ေျပး၀င္လုိက္တယ္။ သူက ကြ်န္ေတာ္ အတြတ္ေတာ႔ ခူးထားပါတယ္။ သုိ ့ေပမယ္ မေစာင့္ဘူးဗ်။ သူအရင္ ဦးေအာင္ အသားတုံးေတြ ယူျပီး တြယ္ေနတာ ။ ဘယ္ရမလဲ ေနာက္က်ရင္ အရိုးနဲ႔ ညားသြားမွာေပါ့။

အေနာ္လည္း ၀င္ျပီး တီးတာေပါ့ဗ်ာ။ ဗဳိက္အ၀ကုိ တီးပလုိက္တာ။ သူကေတာ႔ ဘာမွ မေျပာပါဘူး။ ရုပ္တည္ၾကီးနဲ႔ ထမင္းစားျပီးေတာ႔ ပန္ကန္ေတြ၊ ဘာေတြ သိမ္းျပီး သြားေဆးေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိလည္း စကားတစ္ခြန္းမွ မေျပာဘူးဗ်။ သူ႔အေဖလုိပဲ L ။

ဘုကန္႔လန္႔။ လူက သူ႔ကုိ ျပဳံးျပဳံးရီရီနဲ႔ စကားေျပာမလား မွတ္တယ္။ သူက မ်က္နွာကုိ ရွစ္ေခါက္ခ်ိဳး လုပ္ထားေတာ႔…ဘယ္လုိမွ Intro ၀င္မရဘူး။ ကြ်န္ေတာ္လည္း စခ်င္လာတာနဲ႔…

“ဟဲ႔။ အလင္း…ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေလာက္ မေဖ်ာ္တုိက္ခ်င္ဘူးလား။ ငါေသာက္ခ်င္လုိ႔” ဆုိျပီး စကားသြားစလုိက္မိတယ္။

အဲဒီမွာဗ်ာ။ ခရားေရလႊတ္လုိ သလုိ လာေတာ႔တာပါပဲ။ စကားလုံးေတြ ေျပာပါတယ္။

“နင့္လုိ အရက္သမားကုိ ထမင္း၊ ဟင္း ခ်က္ေကြ်းေနတာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ လြန္ေနျပီ။ ေသာက္ေကာင္၊ ေကာ္ဖီပါ ေဖ်ာ္တုိက္ရအုံးမယ္၊ ဟုတ္လား။ ေသခ်င္လုိ႔။ နင့္ ညေနက ဘာလုပ္တာလဲ။ ၀ုိင္းဖြဲ႔ျပီး ေသာက္ျပသနာလုပ္တယ္ဟုတ္လား။ ပါးပါးနဲ႔မားမား ကုိ အရွက္ခြဲေနတာလား? ျခံထဲမွာ အရက္၀ုိင္းလုပ္ရေအာင္ နင္က ဘာေကာင္လဲ။ ပါးပါး ေတာ္ေတာ္တင္းေနတယ္ေနာ္ အဲဒီကိစၥ။ နင့္ကုိ လာရွာသြားတယ္။ အိပ္ေနတယ္ဆုိလုိ႔ ဘာမွ မလုပ္ပဲ ျပန္သြားတာ။ နင္က ကုိယ္႔ကုိ ျခံထဲမွာ ေအာ္ၾကီး ဟစ္က်ယ္လုပ္သြားတာေတာင္ ျငိမ္ခံလုိက္တယ္ဆုိေတာ႔…အဲဒါနဲ႔ အမ်ိဳးလား။ နင္ ဘာေတြ အေပးအယူလုပ္ထားလဲ?” 

ဘာညာနဲ႔ဗ်ာ။ မျပီးေတာ႔ဘူး။ မဆုိင္တာေတြလည္း ေလွ်ာက္ေျပာ။ သူလည္း တင္းမွာေပါ့ဗ်ာ။ သူနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ကလည္း အတူေနရင္သာ မတည္႔တာ။ တစ္ေယာက္ထိရင္ တစ္ေယာက္က ခံတာမဟုတ္ဘူး။ သူက ဒီလုိေတြေျပာေနေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း နားေအးပါးေအးေနခ်င္တာန႔ဲ အိမ္ေရွ ့ထြက္လာလုိက္တယ္။ ျပီးေတာ႔ အိမ္ေရွ ့က ပက္လက္ကုလားထုိင္ေလးမွာ ထုိင္ေနလုိက္တယ္ဗ်ာ။ သူကေတာ႔ အိမ္ထဲမွာ ဗ်စ္ေတာက္၊ ဗ်စ္ေတာက္ လုပ္ရင္း က်န္ခဲ႔တယ္။ ခဏေနေတာ႔ ေကာ္ဖီခြက္ေလး ကိုင္ျပီး ေရာက္လာပါတယ္။ အေနာ္ေဘးမွာ သူ၀င္ထုိင္ျပီး ညေနက အေၾကာင္းကုိ ေမးေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း…သူ႔ကုိ ေျပာျပလုိက္တယ္ခင္ဗ်။

“ဟဲ႔။ နင္ေျပာပုံအရဆုိ သူတုိ႔က နင့္ကုိ စိန္ေခၚခ်င္လုိ႔…လာတာ လား?” တဲ႔ ။ သူက ဒီလုိေမးလာတယ္

“မသိဘူးဟယ္။ စိန္ေခၚရေအာင္ကလည္း ငါက ဘာမွ မွ မဟုတ္တာ” ဒီလုိပဲ ျပန္ေျဖလုိက္ပါတယ္။ တကယ္လည္း ကြ်န္ေတာ္က ဘာမွ မွ မဟုတ္တာ L ။ အဲဒါကုိ အသားလြတ္ခ်ည္း။

အလင္းနဲ႔ အဲဒီမွာ ထိုင္ျပီး ဟုိအေၾကာင္းေျပာ၊ ဒီအေၾကာင္းေျပာနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး အခ်ိန္ကုန္သြားတယ္။ သူက ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေနာက္ကုိ အရက္မေသာက္ဖုိ႔ပဲ ေျပာေနတာဗ်။ အေနာ္ကလည္း “ငါ ေန ့တုိင္း ေသာက္တာမွ မဟုတ္တာ။ နင္ကလည္း” ဘာညာေပါ့။ အဲဒီလုိ စကားျခင္း စစ္ထုိးေနရင္းနဲ႔ (10) နာရီေလာက္ ျဖစ္သြားတယ္။

ဆယ္နာရီဆုိေတာ႔ အိပ္ခ်ိန္တန္ေနျပီေလ။ အဲဒါနဲ႔ အိပ္မယ္ဆုိျပီး ထုိင္ခုံက အထ… ျခံတံခါး၀ ဘက္ကေန… လက္နိပ္ဓါတ္မီးေတြ ထုိးျပီး… “ကုိဇူး” ေရ၊ “ကုိဇဴး” ေရ ဆုိျပီး အသံေတြနဲ႔ လူစုလူေ၀း တစ္ခုေရာက္လာတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း….ဟ..ဘာျဖစ္တာလဲဆုိျပီး ျခံ၀ကုိ လွမ္းၾကည္႔ေတာ႔…အဲဒီလူေတြက ကြ်န္ေတာ္ကုိ အသားကုန္ေခၚေနတာ။

ျခံေစာင့္အဖုိးၾကီးကလည္း သူ႔အိမ္ထဲက ထြက္လာျပီးေတာ႔ တံခါး၀က လူေတြကုိ သြားေမးတယ္။ ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကုိ လွမ္းေအာ္ေျပာတယ္။

“ဇဴးေရ။ ညေနကေကာင္ေတြ၊ အေရးၾကီးလုိ ့ပါတဲ႔။ တံခါး ဖြင့္ေပးလုိက္ရမလား” တဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဒီေကာင္ေတြက ျပန္သြားျပိးရင္ ဒီလုိ တစ္ခါမွ ျပန္လာဖူးတာမဟုတ္ဘူးေလ။ အဲဒီေတာ႔ အေၾကာင္းထူးတယ္ ဆုိျပီး ျခံတံခါးကုိ ဖြင့္ခုိင္းလုိက္တယ္။ သူတုိ႔ေတြကလည္း ကြ်န္ေတာ္ဆီကုိ တန္းလာၾကတာပါပဲ။ ညေနက လူေတြလည္း ပါလာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ မူးျပီး ေအာ္တဲ႔ ေကာင္လည္း ပါလာတယ္။ လူၾကီးေတြလည္း ပါလာၾကတယ္။ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္ လူက။ ဆုိဒ္စုံပဲ။

လူၾကီးေတြေယာ၊ အေဒၚၾကီးေတြေယာ။ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္က ခဏအတြင္း ရွပ္ယွက္ခက္သြားတယ္။ သူတုိ႔ကုိ ေနရာထုိင္ခင္းေပးရတာကုိး။ အားလုံးကလည္း အေမာတေကာနဲ႔ လာတာဆုိေတာ႔ ေရေတြဘာေတြ ခပ္တုိက္ေပါ့ဗ်ာ။

ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က သူတုိ႔ကုိ ေမးတယ္။

“ဘာျဖစ္လာၾကတာလဲဗ်။ ညၾကီး မင္းၾကီး” ဆုိေတာ႔ သူတုိ႔ ေတြက တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ျပန္ၾကည္႔ၾကတယ္။ ျပီးမွ…အေဒၚၾကီးတစ္ေယာက္က စေျပာတယ္…။

“ကုိဇူးကုိ လာေတာင္းပန္တာပါ” တဲ႔။

“ဟုိက္!” ေသေယာ။ ဘာေတာင္းပန္တာလဲဗ်။ ဟုတ္တယ္ေလ။ ညေနက ကိစၥကလည္း ဒီေလာက္ ေရးၾကီးခြင္က်ယ္ ေတာင္းပန္စရာမရွိပါဘူး။ အခုဟာက ေသမလုိပဲ။ အေမာတေကာနဲ႔ ေျပးလာၾကတာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း နားမလည္တာနဲ႔…

“အန္တီ ဘာေတာင္းပန္တာလဲခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေတာင္းပန္စရာဘာမွမရွီပါဘူး။ ညေနက ကိစၥက ကြ်န္ေတာ္ ခြင့္လႊတ္ပါတယ္။ လူငယ္ခ်င္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒီလုိမ်ိဳးေတြကေလ” ဆုိျပီး ေျပာလုိက္တယ္။

အဲဒီမွာ အေဒၚၾကီးက “အင္း” ဆုိျပီး တစ္ခုခုကုိ ေျပာမုိ႔ လုပ္ျပီးမွ ခ်ီတုံ၊ ခ်တုံနဲ႔ စဥ္းစားေနပုံေပၚတယ္။ ေခါင္းၾကီး စုိက္လုိ ့။ အေဒၚၾကီးဖစ္ေနပုံကုိ စိတ္မရွည္ေတာ႔တဲ႔ ေဘးက ဦးၾကီးတစ္ေယာက္က ၀င္ေျပာတယ္။

“ေတာင္းပန္တာက ဒီလုိကြာ။ မင္းျခံထဲမွာ ဦးသမီး။ ညေနက အရက္မူးလာတဲ႔ အမုိက္မေပါ့။ အခု ေဆးရုံတင္ထားရတယ္။ဗဳိက္ေတြ အရမ္းေအာင့္ေနလုိ႔တဲ႔။ အဲဒါ ဘာေဆးေသာက္ေသာက္ မေပ်ာက္ဖူးကြယ္။ မ်က္နွာမွာလည္း အဖုအပိန္႔ေတြ ထြက္လာေနတယ္။ ဆရာမေတြလည္း… ေခါင္းေတာက္ေနျပီ။ ဘယ္လုိမွ ကုလုိ႔ အဆင္မေျပဘူး။ အဲဒါ ဦးသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ပေယာဂကုတယ္။ သူက ေဆးရုံကုိ လုိက္လာေတာ႔… သမီးကုိ ၾကည္႔ျပီး…ဒါ ရုိးရုိး မဟုတ္ဘူးဆုိျပီး သမီးကုိေမးတယ္။ သမီး လမ္းမွာ အမွားတစ္ခုခုမ်ား လုပ္ခဲ႔ေသးသလား။ မလုပ္သင့္တဲ႔ ေန၇ာမွာေပါ့။ အဲဒီေတာ႔ သမီးက ေျပာတယ္ကြာ။မင့္ျခံထဲက ေရတံခြန္နားမွာ ေသးေပါက္ခဲ့တယ္။ နတ္စင္ေအာက္လုိ႔ ေျပာတယ္ဟ။ သူေရေဆာ႔ျပီး မေနနုိင္ေတာ႔တာနဲ႔ ေပါက္ခဲ ့တာလုိ႔ ေျပာတယ္။ အဲဒါ ဦးသူငယ္ခ်င္းက မင့္ကုိ သြားေတာင္းပန္လုိက္ပါ ဆုိလုိ႔… ဦးေလးတုိ႔လာတာ။ ဦးေလး သမီးအသက္ကုိ ကယ္ပါကြာ။ ေနာ္ ့…ေမာင္ရင္ဇဴး” ဆုိျပီးေတာ႔ မနားတမ္းကုိ ေျပာခ်သြားတာဗ်ာ။ မ်က္နွာငယ္ေလးနဲ႔ေလ။

ကြ်န္ေတာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ အံ႔ၾသသြားတယ္။ ဒီေလာက္ ေစာင့္ၾကည္႔ေနတာေတာင္ ဘယ္အခ်ိန္ ေသး၀င္ ေပါက္လုိက္လဲ မသိဘူး။ ေတာ္ေတာ္ဆုိးတဲ႔ ဟာေတြ။ ျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က အဲဒီနတ္စင္န႔ဲ ကင္းေအာင္ ေနတာ။ အဖြားမွာဖူးလုိ႔ပါ။ ျပသနာတတ္တတ္တယ္ဆုိျပီးေလ။ ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဒီလုိမ်ိဳး တစ္ခါမွလည္း မျဖစ္ဖူးေတာ႔…သူတုိ႔ ေျပာတာမ်ားမွားေနသလားေပါ့ေနာ္။ အဲဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း..

“ဦး မဖစ္နုိင္ဘူးထင္တယ္ေနာ္။ သူေသးေပါက္တာလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မေတြ႔ပါဘူး။ ေသေသ ခ်ာခ်ာ ေစာင့္ျပီး ေခၚခဲ ့တာပဲ။ ျပီးေတာ႔ ဒီနတ္စင္က ဒီလုိမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး။ အဖြားလက္ထက္ ကတည္းက ရွိလုိ႔ ထားထားတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ျခံထဲမွာ ဒီလုိမ်ိဳး မရွိပါဘူးဗ်ာ” ဆုိျပီး ေျပာေတာ႔။

ညေနက ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေအာ္တဲ႔ ေကာင္က ေဒါသမ်က္လုံးေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကုိ ၾကည္႔ျပီး…

“ေဟ႔ေ၇ာင္။ မိန္းခေလးေသးေပါက္တဲ႔ အလုပ္က ေယာကၤ်ားေလး ျမင္စရာလားကြ။ မင္းမစဥ္းစားမိဘူးလား။ ငါ့သူငယ္ခ်င္း တစ္ခုခုျဖစ္လုိ႔ကေတာ႔ မင္းအေသပဲေနာ္” တဲ ့။ ဒီေကာင္က ၀ုန္း၊ ဒုိင္း ထလုပ္လုိက္ေသးတယ္။ ဒီစကားကုိ အေနာ္ အိမ္ ေအာက္ေျခမွာ ခင္းထားတဲ႔ ကြပ္ပ်စ္ကုိ လက္န႔ဲ အားကုန္ ရုိက္ျပီး ေျပာတာ။ ဒီေကာင္ ေတာ္ေတာ္ေပါက္ကြဲေနတယ္ ထင္တယ္။

သူကုိ ၀ုိင္းထိမ္းတဲ႔ လူေတြက ထိမ္းေပါ့ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ သူကုိ အာရုံထဲမရွိပါဘူး။ ဖစ္နုိင္၏။ မျဖစ္နုိင္၏။ ဆုိတာပဲ စဥ္းစားေနတာ။ ေကာင္မေလးေတြကလည္း ၀င္ေျပာတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္တဲ႔။ သူတုိ႔ သူငယ္ခ်င္း အေပါ့သြားေတာ႔ သူတုိ႔ ေစာင့္ေပးလုိက္တာပါ။ ကုိဇူးက ေရွ ့ကေန ေယာကၤ်ားေလးေတြနဲ႔ လစ္သြားတုန္းမွာ ျဖစ္ခဲ႔တာပါတဲ႔။ ဒီလုိဆုိေတာ႔ အေနာ္လည္း ဘာမွ မတတ္နုိင္၀ူးေလ။ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာထားသားပဲ။ ဒီေနရာမွ သတိထားပါ။ ဘာမွ မမွားပါေစနဲ႔ဆုိတာကုိ။  အဲဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိလုိ႔ စဥ္းစားေနတုန္း…ျခံေစာင့္အဖုိးၾကီး (ပါးပါးလို႔ ကြ်န္ေတာ္ေခၚသည္။ ငယ္စဥ္ကတည္းက ထိမ္းေက်ာင္းခဲ႔ေသာသူျဖစ္၏။ အေဖလုိပါပဲ) သူက အဲဒီ လူေတြကုိ…

“ခင္ဗ်ားတုိ႔…အုန္းပြဲ၊ ငွက္ေပ်ာ္ပြဲေတြပါလား။ ကန္ေတာ႔ပြဲထုိးဖုိ႔ေလ။ မပါရင္ သြား၀ယ္။ ဖေယာင္းတုိင္နဲ႔ အေမႊးတိုင္ပါ၀ယ္ခဲ႔။ ည (၁၂) မေက်ာ္ေစနဲ႔” တဲ႔ ။ လွမ္းေျပာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဟ..ပါးပါး ဘာထေၾကာင္တာလဲေပါ့ဆုိတဲ ့မ်က္လုံးနဲ႔ သူကုိ လွမ္းၾကည္႔မိတယ္။

သူက ကြ်န္ေတာ္ကုိ အျပင္ကုိ လာခဲ႔လုိ႔ ေခၚျပီး အိမ္အျပင္ဘက္ကုိ ထြက္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း လုိက္သြားတာေပါ့။ အလင္းကေတာ႔ မ်က္စိသူငယ္၊ နားသူငယ္နဲ႔ က်န္ခဲ ့တယ္။

အျပင္ေရာက္ေတာ႔…ကြ်န္ေတာ္က ပါးပါးကုိ
“အပါ့ဟာက ေသခ်ာရဲ ့လားဗ်ာ။ မဟုတ္ရင္ ကုိယ္ေတြပါ အမွုပတ္ကုန္အုံးမယ္။ ေကာင္မေလးက ဘာဖစ္လုိ႔ ဖစ္မွန္း မသိတဲ႔ဟာကုိ” ဆုိေတာ႔။ ပါးပါးက ဒီလုိေျပာတယ္။

“အဲဒါေၾကာင့္ မင္းသူငယ္ခ်င္းေတြကုိ အဲဒီဘက္ မေခၚသြားပါနဲ႔လုိ႔ ငါအထပ္ထပ္မွာေနတာေပါ့ကြ။ အဲဒီေနရာ နတ္ၾကီးတယ္။ အမွားမခံဘူး။ မင္းလည္း ေတာ္ေတာ္မုိက္တယ္။ မင္းအဖြားမေသခင္ေျပာသြားတဲ႔ စကားကုိ ဘယ္ၾကားထဲ ညွပ္ထားတုန္း။ အခု ျပသနာေတြက တတ္ကုန္ျပီ။ အဲဒါ သြားေတာင္းပန္ရမယ္။ ၁၂ ေက်ာ္တဲ႔ အထိ သြားမေတာင္းပန္ရင္ ေကာင္မေလး အသက္အႏၱရာယ္ရွိတယ္ကြ။ သိလား” 

ဆုိျပီး အေနာ္ကုိ လွိမ္႔ၾကိမ္းတာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အဲဒီေတာ႔မွ သေဘာေပါက္ေတာ႔တယ္။ အဖြားေျပာထားတဲ႔ အရာေတြက လြဲခဲတယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္ အတြတ္ပါ။ သူ႔စကား နားမေထာင္မိလုိ႔ ဒုကၡ ခဏခဏေတြ႔တာ။ နားေထာင္မိလို႔ တစ္ခါမွ ျပသနာမတတ္ဖူးဘူး ။ အခုလည္း အေနာ္အမွားပါပဲ အဖြားရယ္။ ဟင့္ ။

ဒီလုိနဲ႔ ကန္ေတာ႔ပြဲအတြတ္ သြား၀ယ္တ႔ဲ သူေတြ ျပန္လာၾကတယ္။ ပစၥည္းပစၥယာ အစုံအလင္နဲ ့ေပါ့ဗ်ာ။ ညၾကီး ၁၀ နာရီေလာက္ အဲဒါေတြ ၀ယ္ဖုိ႔ မလြယ္ေတာ႔ပါဘူး။ ဒါေပ႔မယ္ သူတုိ႔လည္း ဆုိင္ေတြကုိ တံခါးေခါက္ျပီး ၀ယ္ခဲ႔တယ္ ထင္ပ ။ ျပန္လာေတာ႔.. ၁၁ ေလာက္ရွိေနျပီ။ အလင္းကလည္း ေမြးစားအေဖနဲ႔ အေမကုိ ဖုန္းဆက္ဖုိ႔ခ်ည္း လုပ္ေနတယ္။ အေနာ္က မနည္းတားေနရတယ္။ သူတုိ႔လာရင္ ပုိဆုိးကုန္မယ္   ။ အလင္းတို႔ အေဖကုိေတာ႔ အေနာ္က အေသေၾကာက္တယ္။ အဘုိးၾကီးက လြယ္၀ူး။ အေနာ္ထက္ဆုိးတယ္။ အလင္းကလည္း နင့္တစ္ေယာက္တည္း ဒီကိစၥကုိ ရွင္းနုိင္ပါ့မလားတဲ႔။ အေနာ္က ရပါတယ္။ ျဖစ္ေအာင္ ရွင္းပါ့မယ္ဆုိျပီး ဂတိေပးလုိက္ရတယ္။ အဲဒီေတာ႔မွ သူက ဖုန္းခြက္ကုိ ခ်ေတာ္မူတယ္။

ဒီလုိနဲ႔ ကန္ေတာ္ပြဲ အတြတ္အားလုံးစုံေတာ႔… ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ အကုန္ ျခံလယ္က ေရတံခြန္ေလးကုိ ခ်ီတတ္ၾကတယ္။ ဟုိေရာက္ေတာ႔.. ပါးပါးက ကန္ေတာ႔ပြဲကုိ နတ္စင္ေရွ ့ခ်။ ဖေယာင္းတုိင္ထြန္း၊ အေမႊးတုိင္ထြန္း လုပ္တယ္။ ဖေယာင္းတုိင္ကုိ နတ္စင္မွာ ထြန္းလုိက္ေတာ႔… နတ္ရုပ္ေတြရဲ ့မ်က္နွာကုိ အလင္းဟပ္သြားတယ္ဗ်။ အေနာ္လည္း အဲဒီေတာ႔မွ ေသေသေခ်ာခ်ာ ၾကည္႔မိတာပါ။

ဘယ္နွယ္႔! နတ္ကလည္း မိန္းမနတ္ေတြ။ အေမေရယဥ္လည္း မဟုတ္။ အေမဂ်မ္းလည္း မဟုတ္။ ၀တ္ပုံစားပုံကလည္း ရွမ္းအက်ီလက္ရွည္နဲ႔ ရွမ္းထမိန္ကုိ ေျခမ်က္စိ အထက္၀တ္ထားတယ္။ ေက်ာမွာလည္း ေဆာင္ဓါးေလးေတြ လြယ္ထားတယ္။ ဘာနတ္လဲေတာ႔ မသိဘူး။ နတ္ရုပ္ကေတာ႔ နွစ္ခု။ နွစ္ခုလုံး မိန္းမ နတ္ေတြ။ ျပီးေတာ႔ သူတုိ႔ ဟန္ပန္ကလည္း ေတာထဲမွာ မိန္းမနွစ္ေယာက္ အလ်င္စလုိ လမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ႔ ဟန္ေတြ။ ထူးေတာ႔ ထူးဆန္းတယ္။ အရင္ကလည္း ဒီေနရာကုိ လာဖူးပါတယ္။ နတ္စင္ေအာက္ ၀င္ထုိင္ေနတာပဲ ရွိတယ္။ နတ္ရုပ္ေတြ ေစ႔ေစ႔မၾကည္႔ဖူးပါ ;D ။ အခုမွ ၾကည္႔ဖူးတာရယ္။
ဒီလုိနဲ႔ အေနာ္က နတ္နွစ္ပါးကုိ အကဲခတ္ေနတုန္း…အဖုိးက လွမ္းေခၚတယ္။

“ဇူး … လာ။ နင္အရင္ ေတာင္းပန္ေပးလုိက္။ နင္က ျခံရွင္” တဲ႔။

“တိန္” ဘယ္နွယ္႔။ ျဖစ္တဲသူေတာင္းပန္ရမွာ မဟုတ္ဘူးလား။ အပါ့။ ဆုိေတာ႔ အဖုိးၾကီးက စိတ္မရွည္ေတာ႔ဘူးထင္ပါတယ္။

“လာေတာင္းပန္ဆုိ ေတာင္းပန္ေပါ့။ ဘာေလရွည္ေနတာလဲ။ ငါလုပ္လုိက္ရ” ဆုိျပီး ထေဟာက္တယ္။ ဟီး ။
အဲဒီမွာ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကမန္းကတန္း ေျပး၀င္ျပီးေတာ႔…ေတာင္းပန္တတ္သလုိ ေတာင္းပန္လုိက္ရတယ္။ မ်က္စိကုိ စုံမွိတ္ျပီးလက္အုပ္ေလး ခ်ီျပီးေတာ႔ ေပါ့ဗ်ာ ။ ဒီလုိေလးေျပာလုိက္တယ္။

“ညေနက ေကာင္းမေလး တစ္ေယာက္ ဒီေအာက္မွာ ေသးေပါက္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လာေတာင္းပန္။ ခြင့္လႊတ္ပါရန္” အဟဲ ။ ကာရန္နဲ႔ နေဘနဲ႔ဗ်။ ငဇူး ဆုိတာ ဒီလုိ။ ခြီး ;D ။ ဟုတ္တယ္ေလ။ ကိုယ္က ဒီလုိပဲ ေျပာတတ္တယ္။ မေက်နပ္လည္း မတတ္နုိင္ပါ။ ျဖစ္တာကုိယ္မွ မဟုတ္တာ ဟီး ။ သူ႔ဘာသာ သူကျမင္းျပီး ျဖစ္တဲ႔ ကိစၥကုိ ကုိယ္က ၾကားက နတ္ေတြနဲ႔ ရွုပ္ရွုပ္ယွက္ယွက္   ။

ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းပန္ျပီးေတာ႔ သမီးရွင္ ဦးေလးၾကီးက ထပ္ေတာင္းပန္တယ္။ သူကေတာ႔ ဘာေတြ ဆုေတာင္းေနမွန္း မသိပါဘူးဗ်ာ။ လက္အုပ္ၾကီး ခ်ီျပီး အၾကာၾကီးရယ္။ သူျပီးေတာ႔ သူ႔မိန္းမ ထပ္ပီး ေတာင္းပန္တယ္။ သူ႔မိန္းကလည္း အၾကားၾကီးပဲ။ နတ္လည္း ေတာင္းပန္ခံရတာမ်ားလုိ႔ အိပ္ေရးေတြ ဘာေတြ ပ်က္သြားတယ္။ ေနာက္ေန ့ေန နတ္ရုပ္ကုိ သြားၾကည္႔ေတာ႔ မ်က္တြင္းေတြ ေခ်ာင္လုိ႔ ဟီး (ေနာက္တာပါ။အဲဒါက) ။

အဲဒီလုိေတာင္းပန္မွဳေတြ ျပီးေတာ႔…အေနာ္တုိ႔လည္း ကန္ေတာ႔ပြဲေတြနဲ႔ ဖေယာင္းတုိင္၊ အေမႊးတုိင္ ထြန္းထားတာေတြကုိ ဒီအတုိင္းထားျပီး ျပန္ခဲ႔ၾကတယ္ခင္ဗ်။ အိမ္ေရာက္ေတာ႔…ဦးေလးၾကီးက ေျပာတယ္။ သူ႔သမီးကုိ ဖုန္းဆက္လုိ႔ရမလားတဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ရပါတယ္ ဆက္ေပါ့ လုိ႔ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ သူက ဖုန္းဆက္တယ္။ ဖုန္းလည္း ဆက္ျပီးေရာ။

အေနာ္ဆီကုိ ေျပးလာျပီး ၀မ္းသာအားရနဲ႔ ဖက္တယ္ခင္ဗ်။ ျပီးေတာ႔…
“ေမာင္ဇဴးရယ္။ ေက်းဇဴးတင္လုိက္တာ။ ဦးသမီး သက္သာသြားျပီးတဲ႔။ ေမာင္ရင့္ေက်းဇူးေၾကာင့္ ပါကြယ္” ဘာညာနဲ႔။ က်န္တဲ႔သူေတြကလည္း…

 “ေဟ။ ဟုတ္လား”

“တကယ္ေပ်ာက္သြားတာလား”

“ထူးဆန္းတယ္ကြေနာ္”
ဒီလုိအသံမ်ိဳးေတြ ထြက္လာတယ္။
တစ္ခ်ိဳ ့ကေတာ႔ ဒီလုိေျပာတယ္။

“ဒါမ်ိဳးက ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ေကာင္မေလးက မလုပ္သင့္တာ သြားလုပ္တာကုိး။ ေတာ္ေသးတာေပါ့ အသိျမန္လုိ႔” ဘာညာေပါ့ဗ်ာ။

အဲဒီဦးေလးၾကီးက အေနာ္ကုိ ေတာ္ေတာ္ေလး ေက်းဇဴးတင္သြားတာပါ။ သူမိန္းမနဲ႔ ပါလာတဲ႔ သူအားလုံးေပါ့ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ လွုိက္လွဳိက္လွဲလွဲ နွုတ္ဆက္ျပီး ည (၁၂) ခြဲေလာက္မွာ ျပန္သြားၾကတယ္။ တစ္ေယာက္ကေတာ႔….ေက်းဇဴး မတင္တဲ႔အျပင္ ဒီလုိေလးေတာင္ ၾကိမ္းသြားပါေသးတယ္။

“မင္း ကံေကာင္းသြားတယ္။ ငါ့ေကာင္မေလး သက္သာသြားတယ္ဆုိလုိ႔။ မဟုတ္ရင္ မင္း ေခါင္းျပတ္ျပီကြ၊ သိလား?။ တစ္ေန႔ေတာ႔ ေတြ႔ၾကေသးတာေပါ့ကြာ” ဆုိျပီးေလ။ ဒီစကားကုိ လူအုပ္ၾကီး ျပန္ေတာ႔…ကြ်န္ေတာ္က ျခံ၀ကုိ လုိက္ပုိ႔တုန္းမွာ ဒီေကာင္က နားနားကပ္ျပီး ေျပာသြားတာ။ ပါးပါးက ဒီေကာင္ကုိ ပဲ ၾကည္႔ေနတယ္။ အလစ္မေပးဘူး ။ အဲဒီလုိ ေျပာသြားတဲ႔ ေကာင္က ဘယ္သူထင္လုိ႔တုန္း?

ညေနက ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္ စိန္ေခၚသြားတဲ႔ေကာင္။
လူအုပ္ၾကီး ေရာက္လာတုန္းမွာ “ငါသူငယ္ခ်င္း မသက္သာ၇င္ မင္းေသျပီ” လုိ႔ ၾကိမ္းတဲ႔ ေကာင္ေပါ့ဗ်ာ။

ဇူးဇူးေအာင္FB

0 comments:

Post a Comment