Monday, December 2, 2019

(၁၀) ကြိမ်မြောက်အောင်ဘာလေ ကျပ်သိန်း (၂၀၀၀ ) ဆုကို ချောက်မြို့ ပြည့်စုံကဖေးဆိုင်မှ ကိုငြိမ်းချမ်း ဆွတ်ခူး


၁၀ ကြိမ်မြောက်အောင်ဘာလေ ကျပ်သိန်း (၂၀၀၀ ) ဆုကို ချောက်မြို့ ရဲစခန်းတိုက်တန်း ချမ်းသာကြီး ထီဆိုင်ကနေ ပြည့်စုံကဖေးဆိုင်မှ ကိုငြိမ်းချမ်း ချောက်မြို့မှ ဆွတ်ခူးရရှိသွားခဲ့ကြောင်း သိရှိရသည်။

Image may contain: 2 people, people sitting and indoor


<zawgyi>
၁၀ ကြိမ်မြောက်အောင်ဘာလေ ကျပ်သိန်း (၂၀၀၀ ) ဆုကို ချောက်မြို့ ရဲစခန်းတိုက်တန်း ချမ်းသာကြီး ထီဆိုင်ကနေ ပြည့်စုံကဖေးဆိုင်မှ ကိုငြိမ်းချမ်း ချောက်မြို့မှ ဆွတ်ခူးရရှိသွားခဲ့ကြောင်း သိရှိရသည်။
#Myanmar_Online_News #OoAungSoe

0 comments:

Post a Comment