Monday, December 2, 2019

မြန်မာစက်ဘီးသမားများ ရန်ကုန်မှ ဘန်ကောက်သို့ ၈ ရက်ကြာ ချစ်ကြည်ရေးခရီးစဉ်စတင်


မြန်မာ-ထိုင်းချစ်ကြည်ရေး စက်ဘီးစီးခရီးစဉ်အဖြစ် မြန်မာစက်ဘီးသမားတွေဟာ ထိုင်းနိုင်ငံ ဘန်ကောက်မြို့ကို ဒီဇင်ဘာ ၂ ရက်မနက် ၅ နာရီက စပြီး ရန်ကုန်မြို့ သု၀ဏ္ဏအားကစားရုံရှေ့ကနေ စတင်ထွက်ခွာ စီးနင်းသွားခဲ့ပြီး ဒီဇင်ဘာ ၉ ရက်မှာတော့ ဘန်ကောက်မြို့ကို ရောက်ရှိမှာဖြစ်ကြောင်း သိရှိရသည်။

ရန်ကုန်မြို့ကနေ စက်ဘီးသမား ၁၂ ယောက် စတင်စီးနင်းသွားတာဖြစ်ပြီး သက်ဆိုင်ရာမြို့ တွေက စက်ဘီးသမား ၁၀ ဦး ပူးပေါင်းပါ၀င်မည်ဖြစ်ပြီး ရန်ကုန်မြို့ကနေ ကျိုက်ထို- မော်လမြိုင်- မြဝတီ- မဲဆောက်- ကမ်ဖယ်ဖစ် – နခွန်ဆဝမ် – အာယုဒ္ဓယ-ဘန်ကောက်လမ်းကြောင်း အတိုင်း ရက်ရှည်စီးနင်းမည်ဖြစ်ကြောင်း သိရှိရသည်။
Image may contain: 2 people
Image may contain: 1 person, standing, night and outdoor
<zawgyi>
မြန်မာစက်ဘီးသမားများ ရန်ကုန်မှ ဘန်ကောက်သို့ ၈ ရက်ကြာ ချစ်ကြည်ရေးခရီးစဉ်စတင်
Monday , December 2 , 2019

မြန်မာ-ထိုင်းချစ်ကြည်ရေး စက်ဘီးစီးခရီးစဉ်အဖြစ် မြန်မာစက်ဘီးသမားတွေဟာ ထိုင်းနိုင်ငံ ဘန်ကောက်မြို့ကို ဒီဇင်ဘာ ၂ ရက်မနက် ၅ နာရီက စပြီး ရန်ကုန်မြို့ သုဝဏ္ဏအားကစားရုံရှေ့ကနေ စတင်ထွက်ခွာ စီးနင်းသွားခဲ့ပြီး ဒီဇင်ဘာ ၉ ရက်မှာတော့ ဘန်ကောက်မြို့ကို ရောက်ရှိမှာဖြစ်ကြောင်း သိရှိရသည်။
ရန်ကုန်မြို့ကနေ စက်ဘီးသမား ၁၂ ယောက် စတင်စီးနင်းသွားတာဖြစ်ပြီး သက်ဆိုင်ရာမြို့ တွေက စက်ဘီးသမား ၁၀ ဦး ပူးပေါင်းပါဝင်မည်ဖြစ်ပြီး ရန်ကုန်မြို့ကနေ ကျိုက်ထို- မော်လမြိုင်- မြဝတီ- မဲဆောက်- ကမ်ဖယ်ဖစ် – နခွန်ဆဝမ် – အာယုဒ္ဓယ-ဘန်ကောက်လမ်းကြောင်း အတိုင်း ရက်ရှည်စီးနင်းမည်ဖြစ်ကြောင်း သိရှိရသည်။

0 comments:

Post a Comment