Tuesday, December 3, 2019

ထီဖွင့်ပြီး လေးရက်အထိ ရှာမတွေ့သေးတဲ့ အောင်ဘာလေ ကျပ်သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုရှင်

No photo description available.

(၁၀)ကြိမ်မြောက် အောင်ဘာလေထီ၏ အမြင့်ဆုံး ကျပ်သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုရှင်ကို ထီဖွင့်ပြီး လေးရက်အထိ ရှာမတွေ့သေးကြောင်း မိုးယံရွှေလမင်းနှင့် မြတ်ဆုကုဋေ ထီပင်ရင်းအရောင်းဆိုင် တာဝန်ရှိသူတစ်ဦးက ပြောသည်။

ဒီဇင်ဘာ ၁ ရက်က ဖွင့်လှစ် သည့် အောင်ဘာလေထီမှ ကျပ် သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုကို ‘သ-၅၇၉၀၈၃’ အက္ခရာနှင့် ဂဏန်းပါ ထီလက်မှတ်က ဆွတ်ခူးခဲ့ကာ ယင်းထီလက်မှတ်ကို မိုးယံရွှေ လမင်းနှင့် မြတ်ဆုကုဋေထီဆိုင် က ရောင်းချခဲ့သည်။‘‘ကျွန်တော်တို့ဆီက ရောင်း လိုက်တာသေချာတယ်။ ပေါက် တဲ့သူကို အခုထိ မတွေ့ရသေး ဘူး။ ကျွန်တော်တို့လည်း စုံစမ်း နေတုန်းပါပဲ’’ဟု ပြောကြားခဲ့သည်။
No photo description available.
Image may contain: text
<<Zawgyi>>
ထီဖွင့်ပြီး လေးရက်အထိ ရှာမတွေ့သေးတဲ့ အောင်ဘာလေ ကျပ်သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုရှင်
Wednesday, December 4 , 2019

(၁၀)ကြိမ်မြောက် အောင်ဘာလေထီ၏ အမြင့်ဆုံး ကျပ်သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုရှင်ကို ထီဖွင့်ပြီး လေးရက်အထိ ရှာမတွေ့သေးကြောင်း မိုးယံရွှေလမင်းနှင့် မြတ်ဆုကုဋေ ထီပင်ရင်းအရောင်းဆိုင် တာဝန်ရှိသူတစ်ဦးက ပြော သည်။
ဒီဇင်ဘာ ၁ ရက်က ဖွင့်လှစ် သည့် အောင်ဘာလေထီမှ ကျပ် သိန်း ၁၅,၀၀၀ ဆုကို ‘သ-၅၇၉၀၈၃’ အက္ခရာနှင့် ဂဏန်းပါ ထီလက်မှတ်က ဆွတ်ခူးခဲ့ကာ ယင်းထီလက်မှတ်ကို မိုးယံရွှေ လမင်းနှင့် မြတ်ဆုကုဋေထီဆိုင် က ရောင်းချခဲ့သည်။‘‘ကျွန်တော်တို့ဆီက ရောင်း လိုက်တာသေချာတယ်။ ပေါက် တဲ့သူကို အခုထိ မတွေ့ရသေး ဘူး။ ကျွန်တော်တို့လည်း စုံစမ်း နေတုန်းပါပဲ’’ဟု ပြောကြားခဲ့သည်။

0 comments:

Post a Comment