Wednesday, January 29, 2020

ICJ တွင် မြန်မာနှင့် ဂမ်ဘီယာနိုင်ငံတို့ မှ ကနဦးကြားနာရမည့်ရက်နှင့် ပြန်လည်လျှောက်တင်ရမည့် ရက်များ ကြေညာ

No photo description available.
လူမျိုးတုန်းသတ်ဖြတ်မှုဆိုင်ရာသဘောတူစာချုပ်ချိုးဖောက်တယ်ဆိုပြီး နိုင်ငံတကာတရားရုံး ICJမှာ မြန်မာနိုင်ငံကို ဂမ်ဘီယာနိုင်ငံက စွဲချက်တင်တဲ့အမှုအတွက် ကနဦးကြားနာမယ့်နေ့ရက်တွေကို ICJက ဇန်နဝါရီ ၂၈ ရက်မှာ ကြေညာခဲ့ပါတယ်။

ဂမ်ဘီယာဘက်က ၂၀၂၀ ပြည့်နှစ်၊ ဇူလိုင် ၂၃ ရက်မှာ စပြီးလျှောက်ထားရမှာဖြစ်ပြီး ၂၀၂၁ ခုနှစ်၊ ဇန်နဝါရီ ၂၅ ရက်မှာ မြန်မာနိုင်ငံဘက်က ချေပလျှောက်ထားရမှာပါ။
>>Zawgyi<<
ICJ တွင် မြန်မာနှင့် ဂမ်ဘီယာနိုင်ငံတို့ မှ ကနဦးကြားနာရမည့်ရက်နှင့် ပြန်လည်လျှောက်တင်ရမည့် ရက်များ ကြေညာ
Thursday ,January 30 , 2020
လူမျိုးတုန်းသတ်ဖြတ်မှုဆိုင်ရာသဘောတူစာချုပ်ချိုးဖောက်တယ်ဆိုပြီး နိုင်ငံတကာတရားရုံး ICJမှာ မြန်မာနိုင်ငံကို ဂမ်ဘီယာနိုင်ငံက စွဲချက်တင်တဲ့အမှုအတွက် ကနဦးကြားနာမယ့်နေ့ရက်တွေကို ICJက ဇန်နဝါရီ ၂၈ ရက်မှာ ကြေညာခဲ့ပါတယ်။

ဂမ်ဘီယာဘက်က ၂၀၂၀ ပြည့်နှစ်၊ ဇူလိုင် ၂၃ ရက်မှာ စပြီးလျှောက်ထားရမှာဖြစ်ပြီး ၂၀၂၁ ခုနှစ်၊ ဇန်နဝါရီ ၂၅ ရက်မှာ မြန်မာနိုင်ငံဘက်က ချေပလျှောက်ထားရမှာပါ။
Source-ICJ #Myanmae_Online_News

0 comments:

Post a Comment