လမ္း၏အလယ္တြင္ ခရီးသည္ အတင္အခ် ျပဳလုပ္ေနေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္တစ္စီးကို ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္မ်ဳိးသန္႔)
ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီးအတြင္း ေျပးဆဲြေနေသာ ခရီးသည္တင္
ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏႇင့္ ပတ္သက္၍ တိုင္ၾကားမႈတြင္ ဆက္ဆံေရး မေျပလည္မႈႏႇင့္
ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေတာင္းခံသည့္ အမႈျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး မထသ
(ဗဟို) ဥကၠ႒၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ခရီးသြား ယာဥ္လိုင္းမ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မႈႏႇင့္ ပတ္သက္၍ ၂၀၁၃
ခုႏႇစ္၊ ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္မႇ ၾသဂုတ္ ၂၇ ရက္အထိ တိုင္တန္းမႈေပါင္း ၁၆၁ မႈ
ရႇိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ယာဥ္ေၾကာလမ္း မဟုတ္ဘဲ ေမာင္းတာေတြ၊ မႇတ္တိုင္ မဟုတ္ဘဲ ရပ္တာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တိုင္ၾကားတာေတြလည္း ပါ၀င္တယ္။ အမ်ားစု တိုင္ၾကားတဲ့ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ ယာဥ္စီးခ ပိုေတာင္းတာနဲ႔ ယာဥ္ေနာက္လိုက္၊ ယာဥ္ေမာင္းေတြက ခရီးသည္ေတြကို ဆက္ဆံမႈ မေျပျပစ္တာေတြဘဲ... |
မထသ (ဗဟို) ဥကၠ႒ျဖစ္သူ ဦးလႇေအာင္က ''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ဆီကို ဒီႏႇစ္ထဲမႇာ
ျပည္သူေတြက စာနဲ႔တိုင္တာ၊ လူကိုယ္တိုင္ လာေရာက္တိုင္တာ၊ ဖုန္းနဲ႔တိုင္တာေတြ
စုစုေပါင္း ၁၆၀ ေက်ာ္ရႇိတယ္။ အဲဒီအထဲမႇာ သတ္မႇတ္ ယာဥ္ေၾကာလမ္း မဟုတ္ဘဲ
ေမာင္းတာေတြ၊ မႇတ္တိုင္ မဟုတ္ဘဲ ရပ္တာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တိုင္ၾကားတာေတြလည္း
ပါ၀င္တယ္။ အမ်ားစု တိုင္ၾကားတဲ့ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ ယာဥ္စီးခ ပိုေတာင္းတာနဲ႔
ယာဥ္ေနာက္လိုက္၊ ယာဥ္ေမာင္းေတြက ခရီးသည္ေတြကို ဆက္ဆံမႈ မေျပျပစ္တာေတြဘဲ
ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ စစ္ေဆးအေရးယူၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ျပစ္မႈေပၚ
မူတည္ၿပီးေတာ့ ဒဏ္ေငြမႇ ယာဥ္လိုက္ခြင့္ တစ္လအထိ ပိတ္ၿပီး အေရးယူ ထားပါတယ္။
အေရးယူၿပီးရင္လည္း တိုင္ၾကားထားတဲ့ ျပည္သူေတြကို ျပန္ၿပီး
အေၾကာင္းၾကားပါတယ္'' ဟု ၾသဂုတ္ ၂၈ ရက္ ညေနပိုင္းက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ျပည္သူမ်ားမႇ တိုင္တန္းမႈကို စစ္ေဆး အေရးယူရန္အတြက္
မထသ(ဗဟို)တြင္ သက္ဆိုင္ရာ ဌာနအလိုက္ ေကာ္မတီမ်ား ဖဲြ႕စည္းထားေၾကာင္း
သိရသည္။
Eleven Media Group
0 comments:
Post a Comment