ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေကာ္ပုိေရးရွင္းဟာ အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ေတြကို ကာကြယ္တဲ့ ႀကိဳးပမး္မႈအျဖစ္ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ လူမႈကြန္ရက္ကို ဧၿပိီ ၃၀ ရက္ေန႔က ပြဲထုတ္ျပသခဲ့ပါတယ္။
၈၇ သန္းေသာ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ေပါက္ၾကားေစခဲ့တယ္ဆုိတဲ့ သတင္းထြက္ေပၚခဲ့ၿပီးေနာက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ မႏွစ္တုနး္က F8 ပြဲမွာ ျပသခဲ့တဲ့ ကုန္ပစၥည္းတခ်ိဳ႕ ျဖန္႔ခ်ိတာကို အခ်ိန္ဆြဲခဲ့ပါတယ္။
ဧၿပီ ၃၀ မွာ စီအီးအို ဇူကာဘတ္က News Feed ကို အဓိကမထားတဲ့ လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ႏွာ ဒီဇိုင္းသစ္ကို ပြဲထုတ္ျပသခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္ မက္ေဆ့ခ်္ အပလီေကးရွင္း၊ အြန္လိုင္းေစ်းဝယ္ဌာနနဲ႔ video-on-demand ဆိုက္ေတြကို ျပသခဲ့ပါတယ္။
ဇူကာဘတ္က “အသံုးျပဳတဲ့ အုပ္စုေတြၾကားမွာ လံုၿခံဳမႈကို အေလးထားပါတယ္။ အဲဒီ အုပ္စုေတြကို လူေတြလာဖုိ႔ ေထာက္ခံေျပာဆုိေနခ်ိန္မွာပဲ အဲဒီ ေထာက္ခံခ်က္ေတြဟာ သတင္းမွားေတြနဲ႔ အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ထပ္တလဲလဲ ျဖန္႔ခ်ိေနတဲ့ အုပ္စုေတြကို highlight မလုပ္မိေစဖို႔ အေလးထားသြားမွာျဖစ္တယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။
အခုအခါ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ မက္ဆင္ဂ်ာ အပလီေကးရွင္းကို အရြယ္ပိုငယ္ၿပီး ပိုျမန္ဆန္ေစဖို႔ “LightSpeed” ကို ဖန္တီးေနတယ္လို႔ ႐ုိက္တာသတင္းအရ သိရပါတယ္။
DVB
0 comments:
Post a Comment