Thursday, October 31, 2019

ကလေးမြို့တွင် ကျောက်မီးသွေးမိုင်းအတွင်း ပေါက်ကွဲမှုကြောင့် လူ ၁ ဦးသေဆုံးကာ ၃ ဦး ဒဏ်ရာရရှိ

Image may contain: outdoor
စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး ကလေးမြို့တွင် အောက်တိုဘာ ၃၀ ရက် ည ၁၁ နာရီခွဲအချိန်က ကျောက်မီးသွေးမိုင်းအတွင်း ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားပြီး လူ ၁ ဦးသေဆုံးကာ ၃ ဦး ဒဏ်ရာအပြင်းအထန်ရရှိခဲ့ကြောင်း မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ထံမှ သိရှိရသည်။

အဆိုပါ ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်သွားသော ကျောက်မီးသွေးတွင်းသည် ကလေးမြို့ ပလူဇဝဒေသရှိ ထူးဟန်သစ်ကျောက်မီးသွေးကုမ္ပဏီနေရာဖြစ်ပြီး ကျောက်မီးသွေးအတွင်း မီသိန်းဓာတ်ငွေ့ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားခဲ့မှုကြောင့် ဒဏ်ရာရရှိသူ ၃ဦးသည် ခန္ဓာကိုယ်အနှံ့မီးလောင်ဒဏ်ရာများရရှိကာ ဒဏ်ရာအခြေအနေ စိုးရိမ်ရကြောင်း ၊ လက်ရှိတွင် ဒဏ်ရာရရှိသူများကို ကလေးမြို့ ပြည်သူ့ဆေးရုံကြီးသို့ ပို့ဆောင်ကုသလျက်နေကြောင်း အဆိုပါ ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားရာနေရာသို့ ရောက်ရှိစစ်ဆေးနေကြောင်း သိရှိရသည်။
<<zawgyi>>
ကလေးမြို့တွင် ကျောက်မီးသွေးမိုင်းအတွင်း ပေါက်ကွဲမှုကြောင့် လူ ၁ ဦးသေဆုံးကာ ၃ ဦး ဒဏ်ရာရရှိ
Thursday , October 31 , 2019
စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး ကလေးမြို့တွင် အောက်တိုဘာ ၃၀ ရက် ည ၁၁ နာရီခွဲအချိန်က ကျောက်မီးသွေးမိုင်းအတွင်း ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားပြီး လူ ၁ ဦးသေဆုံးကာ ၃ ဦး ဒဏ်ရာအပြင်းအထန်ရရှိခဲ့ကြောင်း မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ထံမှ သိရှိရသည်။
အဆိုပါ ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်သွားသော ကျောက်မီးသွေးတွင်းသည် ကလေးမြို့ ပလူဇဝဒေသရှိ ထူးဟန်သစ်ကျောက်မီးသွေးကုမ္ပဏီနေရာဖြစ်ပြီး ကျောက်မီးသွေးအတွင်း မီသိန်းဓာတ်ငွေ့ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားခဲ့မှုကြောင့် ဒဏ်ရာရရှိသူ ၃ဦးသည် ခန္ဓာကိုယ်အနှံ့မီးလောင်ဒဏ်ရာများရရှိကာ ဒဏ်ရာအခြေအနေ စိုးရိမ်ရကြောင်း ၊ လက်ရှိတွင် ဒဏ်ရာရရှိသူများကို ကလေးမြို့ ပြည်သူ့ဆေးရုံကြီးသို့ ပို့ဆောင်ကုသလျက်နေကြောင်း အဆိုပါ ပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားရာနေရာသို့ ရောက်ရှိစစ်ဆေးနေကြောင်း သိရှိရသည်။

0 comments:

Post a Comment