Friday, August 10, 2018

ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ တည္ေဆာက္ေနမႈ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ၿပီး လာမည့္ႏွစ္ဧၿပီတြင္ စတင္အသံုးျပဳနိုင္မည္ဟုသိရ


ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ တည္ေဆာက္ေနမႈမွာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ အထိ လုပ္ငန္းမ်ားၿပီး စီးေနၿပီျဖစ္ၿပီး အသစ္ေျပာင္းလဲလိုက္သည့္ ဒီဇိုင္းပံုစံအရ လာမည့္ ၂၀၁၉ ခုနွစ္ ဧၿပီ ၁ ရက္တြင္ ဖြင့္ပြဲျပဳလုပ္ၿပီး စတင္အသံုးျပဳႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားအေဟာင္း မက်ဳိးပ်က္မီ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္ ေမ ၁ ရက္မွ စတင္ကာ ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ စီမံကိန္းအား ႀကိဳးတံတားအေဟာင္း၏ ေရစုန္ဘက္အျခမ္း ၄၆ ေပအကြာတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ေနခဲ့ၿပီး စတင္တည္ေဆာက္စဥ္က Balance Cantilever Method ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ရည္ရြယ္ထားခဲ့ၿပီး တည္ေဆာက္ခ်န္မွာ အခ်ိန္ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားမွာ ဧၿပီ ၁ ရက္တြင္ ပ်က္က်ခဲ့ၿပီးေနာက္ ေဒသခံျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္ ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔အထိ အခက္အခဲမ်ား မၾကံဳေတြ႕ရေစေရးအတြက္ တစ္ႏွစ္အတြင္း တည္ေဆာက္ၿပီးစီးႏုိင္သည့္ Steel Truss Type အမ်ိဳးအစားအား ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ JFE ကုမၸဏီႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနတို႔ ပူးေပါင္းထူေထာင္ထားသည့္ J&M Steel Solution မွ အေသးစိတ္ ဒီဇိုင္းအသစ္ေရးဆြဲကာ တံတားဒီဇိုင္းအသစ္အား ေျပာင္းလဲ တည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း၊ ယခုတည္ေဆာက္ေနသည့္ တံတားအသစ္ စီမံကိန္းတြင္ လူအင္အားႏွင့္ စက္ကိရိယာ အင္အားမ်ား ျပည့္၀စြာ အသံုးျပဳ တည္ေဆာက္ေနေသာေၾကာင့္ စီမံကိန္း၏ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ အထိ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ကာ လာမည့္ႏွင့္ ဧၿပီလတြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ အသံုးျပဳႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာ၀တီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ထံမွ သိရသည္။

“တည္ေဆာက္မႈအားလံုးရဲ႕ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ေက်ာ္ ၿပီးစီးေနပါၿပီ။ တံတားရဲ႕ ပံုစံအသစ္အရ ပင္မတံတားရဲ႕ Foundation လုပ္ငန္းေတြ Bored Pile ေတြ တည္ေဆာက္မႈကသာ အခ်ိန္ယူၾကာျမင့္တာပါ။ အခု ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ဆိုတာ တည္ေဆာက္မႈရဲ႕ အၾကာျမင့္ဆံုး အပိုင္းေတြကို ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးသြားတာပါ၊ ေနာက္ထပ္ႏွစ္လေလာက္အတြင္းမွာ Foundation လုပ္ငန္းေတြ အားလံုးၿပီးစီးမယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားတယ္။ အဓိကက Foundation နဲ႔ Bored Pile ကအေရးႀကီးတာ အေပၚပိုင္းက လုပ္ရတာ နည္းနည္းလြယ္သြားတယ္။ ဒါေတြကို ေမလကုန္အၿပီးေလာက္မွာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားတယ္။ ပင္မတံတား သံေပါင္ဒီဇိုင္းကိုလည္း J&M Steel Solution ကုမၸဏီက ဒီဇိုင္းေရးဆြဲၿပီး လုပ္တာပါ၊ လုပ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ စီမံကိန္းကို ပို႔ေဆာင္ေဆာင္ေနပါၿပီ။ ခ်ဥ္းကပ္တံတားရဲ႕ PC ယက္မေတြကိုလည္း ေမွာ္ဘီမွာရွိတဲ့ I&H ကုမၸဏီမွာ ႀကိဳတင္ၿပီးေတာ့ သြန္းေလာင္းၿပီးေဆာင္ရြက္ေနၿပီး ေျမာင္းျမကိုပို႔ေဆာင္ဖို႔ လုပ္ေနပါတယ္” ဟု ဧရာ၀တီတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕၀င္ လွ်ပ္စစ္၊ လမ္းပန္းႏွင့္ စက္မႈ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းေဌးက ဆိုသည္။

ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတား ပ်က္က်ၿပီးေနာက္ ေျမာင္းျမၿမိဳႏွင့္ လပြတၱာၿမိဳ႕မ်ားတြင္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး အခက္အခဲမ်ားစြာ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းရွိ ေျမာင္းျမႀကိဳး တံတားကဲ့သို႔ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ႀကိဳးတံတားေပါင္း ၂၉ စင္း၏ ၾကံ့ခိုင္မႈ အာမခံခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ျပည္သူမ်ားအၾကားတြင္ စိုးရိမ္မႈမ်ားရွိေနခဲ့ၿပီး ဧရာတီတိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းရွိ ေရႊေလာင္းႀကိဳးတံတားအား တံတားၾကံ့ခိုင္မႈ အနိမ့္ဆံုးအျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ ယာဥ္ကုန္ ၁၀ တန္အထိသာ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ၍ အခ်ိန္ျပည့္ ေစာင့္ၾကည့္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနရေၾကာင္း၊ ၀ါးခယ္မႀကိဳးတံတား ကြၽန္းကုန္းႀကိဳးတံတားႏွင့္ ပင္လယ္ေလး (လပြတၱာ) ႀကိဳးတံတားမ်ားကို ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း အသစ္တည္ေဆာက္ႏိုင္ရန္ ျပင္ဆင္ျခင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

မင္းသူ၀င္းထြဋ္
Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment