မေကြးႏွင့္ မင္းဘူးၿမိဳ႕တို႔ကို ဆက္သြယ္ထားသည့္ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတား၏ သံတိုင္မ်ား လႈပ္ခါေနမႈျဖစ္ပြားျခင္းသည္ မူမမွန္သည့္ ေလတိုက္ႏႈန္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း လမ္းဦးစီးဌာနက ထုတ္ျပန္သည္။
ထိုသို႔သံတိုင္မ်ား လႈပ္ခတ္ေနမႈကို ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ေရးေအဂ်င္စီ (JICA)မွ ပညာရွင္မ်ား၊ မေကြးတိုင္းေဒသႀကီးမွ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႔မ်ားႏွင့္ တံတားဦးစီးဌာနမွ ပညာရွင္မ်ားက စစ္ေဆးခဲ့ၿပီးေနာက္ ထိုသို႔ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ထိုတံတားမွ သံတိုင္မ်ားလႈပ္ခါေနသည္ကို ဇူလိုင္လအတြင္းက လူမႈကြန္ရက္ အသံုးျပဳသူတစ္ဦးမွ အြန္လိုင္း အသံုးျပဳသူမ်ားထံ မွ်ေဝခဲ့သည့္အတြက္ တံတားကို သံုးလၾကာပိတ္မည္ဟု သတင္းမ်ားထြက္ေပၚလာျခင္းမွာ ေကာလာဟလမ်ားသာျဖစ္ေၾကာင္း မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးရဲမင္းေဇာ္က ေျပာၾကားသည္။
“ယာယီပိတ္ၿပီးျပဳျပင္မႈေတြ လုပ္မယ္ဆိုတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အနည္းငယ္ ျပင္ဆင္ရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ တံတားႀကီးကိုပိတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေလာေလာဆယ္ အႏၲရာယ္ရွိတဲ့အေနအထား မရွိေသးဘူး။ အခုလႈပ္တဲ့ဟာကို ျပင္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ တံတားကိုမပိတ္ပါဘူး။ ပံုမွန္သြားလာလို႔ ရပါတယ္”ဟု မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းဦးစီးဌာန ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္ဇင္ေထြးကဆိုသည္။
ဧရာဝတီတံတား (မေကြး)ေပၚရွိ သံတိုင္ႀကီး ၅ တိုင္ခန္႔ လႈပ္ခါေနျခင္းမွာ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းျခင္းႏွင့္ ေလတိုက္ခတ္ႏႈန္းနည္းျခင္း၊ မ်ားျခင္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘဲ မူမမွန္သည့္ေလတိုက္ႏႈန္းေၾကာင့္သာျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကရွင္းျပသည္။
ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ပူးေပါင္းကာ အဆိုပါတံတားႀကီး၏ ႀကံ့ခိုင္မႈမ်ားကို ထပ္မံစစ္ေဆးမည္ျဖစ္ၿပီး အႏၲရာယ္ရွိႏိုင္သည့္ အေျခအေနမ်ား ေတြ႔ရွိပါက ျပည္သူမ်ားထံ အသိေပး ထုတ္ျပန္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းဦးစီးဌာနထံမွ သိရသည္။
အဆိုပါ ဧရာဝတီတံတား (မေကြး)ကို ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာ ၇ ရက္ေန႔တြင္ တည္ေဆာက္မႈၿပီးစီးခဲ့သည္။
The Voice
0 comments:
Post a Comment