က်ိဳးက်သြားတဲ့ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားကို အခုလကုန္ အၿပီးသတ္ဖယ္ရွားသြားမယ္လို႔ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ လမ္းတံတားဦးစီးဌာနက ညႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ဦးေရႊေလးက ေျပာပါတယ္။
“ေရေအာက္မွာ ျမဳပ္ေနတဲ့ တံတားအပ်က္ကို ဧၿပီကုန္အတြင္း အၿပီးသတ္ဖယ္ရွားသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုလည္း ေရငုပ္အဖြဲ႔ေတြ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေနပါၿပီ။ အခုဆိုရင္ တံတားဆယ္ယူ ေရး ကြၽမ္းက်င္အဖြဲ႔ေတြလည္း ေရာက္ရွိေနပါၿပီ။ သူတို႔နဲ႔ ဆယ္ယူသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ကုန္းေပၚမွာရွိေနတဲ့ တံတားတိုင္ေတြလည္း ယိုင္သြားတာ ေတြ႔ၾကမွာပါ။ အဲဒါေတြကိုလည္း ျမစ္အတြင္းကို လဲက်မသြားေအာင္ လိုအပ္တဲ့ အစီအမံေတြ ေဆာင္ရြက္ထားၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ ဒီတိုင္ေတြကို မတ္တိုင္ေတြအျဖစ္ ကြန္ကရစ္နဲ႔ ေအာက္ေျခကေနၿပီး အေသငုံၿပီ းေေလာင္းထားပါတယ္။ ယိုင္သြားလို႔မရဘဲ ထပ္မံစိတ္ခ်ရေအာင္ ကုန္းပိုင္းကေန စတီးႀကိဳးေတြနဲ႔ ဆိုင္းထားပါတယ္။ ဒါေတြ အားလုံး လက္ရွိမွာ ေဆာင္ရြက္ထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ကုန္းေပၚမွာဆိုရင္လည္း PC ရက္မတိုင္ႀကီးေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒါေတြကိုလည္း ဖ်က္သိမ္းသြားဖို႔ အတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။”
ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းဌာနကို ေျပာခဲ့တာျဖစ္ၿပီး ၂၇၂၃ ေပ အရွည္ရွိတဲ့ ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ကို သံမဏိသံေပါင္တံတားအျဖစ္ အမ်ဳိးအစားေျပာင္းလဲ တည္ေဆာက္ေနၿပီး အခုအခါ တည္ေဆာက္မႈ ၁၅ ဒသမ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီလုိ႔လည္း ေျပာပါတယ္။
တံတားသစ္တည္ေဆာက္မႈဟာ အခုအခါ ခ်ဥ္းကပ္တံတားအုတ္ျမစ္လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္တဲ့ Bored Pile နဲ႔ Spun Pile မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးေနၿပီး ခ်ဥ္းကပ္တံတား တိုင္ (Shaft) ေတြကို ဆက္လက္ တည္ေဆာက္ေနပါတယ္။
၁ ႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္သြားမယ့္ ေျမာင္းျမတံတားအသစ္ကို ျပတ္က်သြားတဲ့ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားရဲ႕ ေရစုန္ဘက္အျခမ္း ၄၆ ေပ အကြာမွာ ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ေမ ၁ ရက္က စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
တည္ေဆာက္ဆဲ တံတားဟာ ပင္မတံတား အရွည္ ၂၉ဝ မီတာ၊ ခ်ဥ္းကပ္တံတား တဖက္လွ်င္ ၂၇ဝ မီတာစီ (၅၄ဝ မီတာ) နဲ႔ စုစုေပါင္းအရွည္ ၈၃ဝ မီတာ (၂၇၂၃ ေပ) ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေျမာင္းျမတံတားကို အသံုးျပဳၿပီး ေန႔စဥ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အစီးေရ ၅ဝဝ ေလာက္နဲ႔ လူဦးေရေထာင္ခ်ီ သြားလာေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနအေနနဲ႔ အျမန္ဆုံးတည္ေဆာက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
DVB
0 comments:
Post a Comment