ကိုယ္ရကိုယ္ယူစနစ္ျဖင့္ေျပးဆြဲေနသည့္ YBS-21 ယာဥ္လိုင္းကို ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ေမလ ၁ ရက္မွ စတင္၍ ေဝပံုက် ခဲြေဝယူသည့္စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲေျပးဆဲြေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း Power Eleven ကုမၸဏီမွ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုတ႐ုတ္ေလးက ဧၿပီလ ၂၉ ရက္တြင္ အကုန္သိသတင္းဌာနကို ေျပာသည္။
အေနာက္ပိုင္းတကၠသိုလ္မွ ေမာ္တင္အထိ အင္းစိန္လမ္းမတစ္ေလွ်ာက္ ေျပးဆြဲေနသည့္ YBS- 21 ယာဥ္လိုင္းတြင္ Power Eleven ကုမၸဏီႏွင့္ ေခတ္သစ္ဘုရင့္ေနာင္ကုမၸဏီအစရွိသည့္ ကုမၸဏီ ၂ ခု ပါဝင္ေျပးဆြဲေနၿပီး ယခု ေဝပံုက်စနစ္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲမည့္ ကုမၸဏီမွာ ေခတ္သစ္ဘုရင့္ေနာင္ကုမၸဏီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ အခုလိုမ်ိဳး ေဝပံုက်ခြဲေဝယူတဲ့စနစ္ကို ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ အရင္ကတည္းက အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ YRTA ကခ်မွတ္ထားတဲ့မူအတိုင္း ေဝပံုက်ခြဲေဝယူတဲ့စနစ္ကိုပဲသံုးတယ္။ သူတို႔ကေတာ့ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ စုဖြဲ႕ထားတဲ့အဖြဲ႕ျဖစ္ေနေတာ့ ကိုယ္ရကိုယ္ယူစနစ္ကို သံုးၾကတယ္။ ဒီလို စနစ္မ်ိဳးကို ေျပာင္းလုိက္တာ ေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ရကိုယ္ယူစနစ္မွာေတာ့ ယာဥ္တစ္စီးနဲ႔တစ္စီး ၿပိဳင္ေမာင္းေနရေတာ့ ကားလည္းပ်က္စီးတယ္၊ မၾကာခဏလည္း တုိက္တယ္။ ခရီးသည္ေတြနဲ႔လည္း စကားမ်ားရတယ္။ အခုေတာ့ ဒါမ်ိဳးမျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့” ဟု ကိုတ႐ုတ္ေလးက ေျပာသည္။
ယခင္ ပုတ္ျပတ္ေျပးဆြဲသည့္စနစ္တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ပိုင္ရွင္ကို တစ္ရက္ က်ပ္ ၆၀၀၀၀ ေပးရၿပီး ပိုေငြကို ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္တုိ႔က အခ်ိဳးက်ခြဲေဝယူၾကေၾကာင္း သိရသည္။
ေမာ္တင္မွ အေနာက္ပိုင္းတကၠသိုလ္သို႔ ေျပးဆြဲေနသည့္ YBS-21 ယာဥ္လိုင္းတြင္ ေခတ္သစ္ဘုရင့္ေနာင္ကုမၸဏီက ယာဥ္စီးေရ ၉၀ ခန္႔ျဖင့္ ေျပးဆြဲေနၿပီး Power Eleven ကုမၸဏီက ယာဥ္စီးေရ ၈၂ စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။
ေအာင္သူရိန္ (အကုန္သိသတင္းဌာန)
0 comments:
Post a Comment