ခ်င္းျပည္နယ္၊ ထန္တလန္ၿမိဳ႕နယ္မွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေၾကး႐ုပ္တုထားရွိမယ့္အစား ေဒသဖြံံ႔ၿဖိဳးေရး ေဆာင္ရြက္ဖို႔အပါအဝင္ ေတာင္းဆိုခ်က္ ၅ ခ်က္ကို ခ်င္းတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားေတြက ေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။
ခ်င္းျပည္နယ္၊ ဖလမ္းၿမိဳ႕မွာ ဧၿပီ ၁၂ ရက္ကေန ၁၆ အထိ ခ်င္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား မိႆဟာယေတြ႔ဆံုပြဲျပဳလုပ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ ထုတ္ျပန္လိုက္တာပါ။
ထန္တလန္ၿမိဳ႕နယ္မွာ ေငြက်ပ္ သိန္း ၃၀၀ အကုန္အက်ခံၿပီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေၾကး႐ုပ္တု ထားရွိမယ့္အစား ျပည္နယ္အတြက္ အမွန္တကယ္လိုအပ္ေနတဲ့ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးက႑ကို ဦးစားေပးဖို႔ သူတို႔က ေတာင္းဆိုပါတယ္။
မိႆဟာယရဲ႕ ေျပာဆိုခြင့္ရွိသူတေယာက္ျဖစ္တဲ့ မိုင္ဗန္မီးရဲမ္က “ခ်င္းျပည္နယ္က တိုးတက္မႈ အနိမ့္ဆံုး ျပည္နယ္ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဒါေလာက္ ေငြအကုန္ခံမယ့္ အစား ပညာေရးတို႔၊ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးတို႔မွာ သံုးေစခ်င္တာပါ” လို႔ ေျပာပါတယ္။
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၾကး႐ုပ္တုစိုက္ထူဖို႔အတြက္ စည္ပင္ေကာ္မတီက လုပ္ေဆာင္ေနၿပီး ျပည္နယ္အစိုးရဆီမွာ ဘတ္ဂ်က္တင္ထားတယ္လို႔ သိရေၾကာင္းလည္း ေက်ာင္းသားတေယာက္ ျဖစ္တဲ့ ဆလိုင္း ဇက်ံဳးႏွင္းက ေျပာပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ မတူပီၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမႉးကေန သႀကၤန္မွာ ကျပေဖ်ာ္ေျဖဖို႔ ပညာေရး ဝန္ထမ္းေတြကို အတင္းအက်ပ္ဖိအားေပးတာ၊ ျငင္းဆန္ရင္ အေရးယူမယ္လို႔ အာဏာသံုးတဲ့ အေပၚမွာ စိတ္ပ်က္ေၾကာင္းနဲ႔ ကန္႔ကြက္႐ႈတ္ခ်တယ္လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။
ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၀ ရက္ ခ်င္းအမ်ိဳးသားေန႔ကို ခ်င္းျပည္နယ္အတြင္း ႐ံုးပ္ိတ္ဖို႔ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္က ဆံုးျဖတ္ထားၿပီး ဒါကို ျပည္နယ္အစိုးရနဲ႔ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရတို႔က အျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေပးဖို႔ကိုလည္း ေက်ာင္းသားေတြက ေတာင္းဆိုထားပါတယ္။
ဒ့ါအျပင္ ခ်င္းလူမ်ိဳးေတြရဲ႕ နာမည္ေတြကို ျမန္မာအကၡရာနဲ႔ ေရးသားေဖာ္ျပရာမွာ မွားယြင္းတာေတြ ရွိေနလို႔ ဒါကို ေျဖရွင္းေပးဖို႔လည္း ေတာင္းဆိုပါတယ္။
မိႆဟာယရဲ႕ ေျပာဆိုခြင့္ရွိသူတေယာက္ျဖစ္တဲ့ ဆလိုင္း ဇက်ံဳးႏွင္းက “ျမန္မာစာနဲ႔ ေရးေတာ့ နာမည္ေတြမွားတယ္။ ေက်ာင္းက စာရင္းေတြမွာ၊ မွတ္ပံုတင္မွာ အမွားေတြ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါကို ေျဖရွင္းေပးဖို႔ အစိုးရကို ေတာင္းဆိုတာပါ” လို႔ ေျပာပါတယ္။
ဒါ့အျပင္ စီစဥ္ေနတဲ့ ခ်င္းျပည္နယ္ မင္းတပ္တကၠသိုလ္စီမံကိန္းကိုလည္း အျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေပးဖို႔ သူတို႔က ေတာင္းဆိုပါတယ္။
ခ်င္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား မိႆဟာယရဲ႕ ဒီေတြ႔ဆံုပြဲဟာ အႀကိမ္ ၂၀ ေျမာက္ျဖစ္ၿပီး မင္းတပ္၊ မတူပီ၊ ကန္ပက္လက္၊ ပလက္ဝ၊ ဖလမ္း၊ ဟားခါးနဲ႔ ထန္တလန္ၿမိဳ႕နယ္ေတြက ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ၄၀၀ ေက်ာ္တက္ေရာက္ခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
DVB
0 comments:
Post a Comment