Friday, April 26, 2019

၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ပြဲ နတ္ေမာက္ျမိဳ႕ တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္





၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးႏွင့္ လူထုလက္မွတ္ေကာက္ခံပြဲအား မေကြးတိုင္းေဒသၾကီး နတ္ေမာက္ျမိဳ႕ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၾကး႐ုပ္ရင္ျပင္တြင္ ဧျပီ ၂၆ ရက္တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္သည္။ 



“ဒီကေန႔ ၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒျပင္ဖို႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔တင္ေျမာက္တဲ့ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ၾကီးေတြ ေဆြးေႏြးေနၾကတယ္။ တင္ျပေနၾကတယ္။ 


ဒါကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ျပည္သူက ေထာက္ခံတယ္ဆိုတာကို တႏိုင္ငံလုံးကျပသတယ္။ ဘာေၾကာင့္ျပသရသလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ခဲ့တဲ့ျမိဳ႕တျမိဳ႕၊ ရမည္းသင္းျမိဳ႕ ၊ ေပ်ာ္ဘြယ္ျမိဳ႕ အဲဒီေပ်ာ္ဘြယ္က မ်က္စိမႈန္ဝါးဝါးျဖစ္ေနတဲ့ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တေယာက္က Sticker ကမ္ပိန္းေလးလုပ္ေနတဲ့ လူတစုေလာက္က ျပင္ခ်င္တာပါတဲ့။ အခုဒီလူအုပ္ၾကီးျမင္ရင္ေတာ့ အဲဒီလူ ေသေလာက္မယ္ထင္တယ္။ 

အဲဒီလိုလူေတြလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔တိုင္းျပည္မွာမ်ားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိုင္းျပည္က ဂ်င္းႏိုင္ငံေတာ္ ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိမ္မွာဟင္းခ်က္ရင္ေတာင္ မိန္းမဂ်င္းမထည့္နဲ႔ကြာ ၾကက္သြန္ျဖဴပဲထည့္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔တိုင္းျပည္က လူလိမ္ေတြေပါတယ္။ လူယုတ္မာေတြေပါတယ္”ဟု အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ေရးပြဲတြင္ ဆရာရန္ျငိမ္းသူက ေျပာၾကားသည္။ 


အဆိုပါ ဖြဲ႔စည္းပုံျပင္ဆင္ေရးပြဲသို႔ လူအင္အား(၂၀၀၀)ေက်ာ္ တက္ေရာက္ခဲ႔ေၾကာင္းသိရွိရသည္။ 




ဒီလႈိင္း(ေခ်ာက္)

News Watch 


0 comments:

Post a Comment