Wednesday, April 3, 2019

SMS ေပးပို႔ရာတြင္ စားသုံးသူမ်ားဆႏၵမရွိပါက မေပးပို႔ရန္ႏွင့္ စားသုံးသူတိုင္ၾကားမွုမ်ားကို အေလးထားေျဖရွင္းေပးရန္ ျပည္တြင္းရွိ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားအား စားသုံးသူေရးရာဌာန အသိေပးထား


SMS ေပးပို႔ရာတြင္ စားသုံးသူ ဆႏၵမရွိပါက မေပးပို႔ရန္ႏွင့္ စားသုံးသူတိုင္ၾကားမွုမ်ားကို အေလးထားေျဖရွင္းေပးရန္ ျပည္တြင္း၌ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ား၊ ဆက္သြယ္ေရး ညႊန္ၾကားမွုဦးစီးဌာနႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနတို႔ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြး အသိေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။ 
“မိုဘိုင္းဝန္ေဆာင္မွုနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တခ်ိဳ႕ Package ေတြမွာ စားသုံးသူက မလိုခ်င္ဘဲနဲ႔ ဝင္ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ပိုက္ဆံျဖတ္ယူတာမ်ိဳး၊ အင္တာနက္နဲ႔ပတ္သက္ရင္ တရားလြန္ေၾကာ္ျငာတာေတြအျပင္ အခု SMS Message ေတြ တစ္ခ်ိန္လုံးဝင္လို႔ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္တယ္ေပါ့။ အခုဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာ သုံးဦးကေတာ့ သူတို႔ SMS message ေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ မလိုလားဘူးဆို ရင္ဘယ္လိုေဆာင္ရြက္ပါဆိုၿပီး ေျပာထားတယ္။ မိုဘိုင္းေအာ္ပေရတာေလးခုက သူေတြနဲ႔ေတြ႕ၿပီး စားသုံးသူအခြင့္အေရးေတြကို အေရးတယူထားဖို႔၊ စားသုံးသူတိုင္ၾကားတာေတြကို အေရးတယူေျဖရွင္းေပးဖို႔၊ စားသုံးသူ အကာအကြယ္ေပးေရး ဥပေဒကို လိုက္နာဖို႔ဆိုၿပီး ေခၚယူေဆြးေႏြး သတိေပးၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ သတိေပးၿပီး မလိုက္နာရင္ေတာ့ ဥပေဒအရ အေရးယူဖို႔ပဲ ရွိပါတယ္” ဟု စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ 

ဆက္သြယ္ေရး ညႊန္ၾကားမွု ဦးစီးဌာနက ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားအပါအဝင္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မွုလုပ္ငန္း လိုင္စင္ရရွိထားသူမ်ားသည္ စားသုံးသူအကာအကြယ္ေပးေရးဥပေဒပါ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္၏ အခြင့္အေရးႏွင့္တာဝန္မ်ား၊ တားျမစ္ခ်က္မ်ားကို တိက်စြာ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ရန္ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္ ၄ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ 

စားသုံးသူအကာအကြယ္ေပးေရး ဥပေဒ အခန္း (၆) တြင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္၏ အခြင့္အေရးႏွင့္ တာဝန္မ်ားကို လိုက္နာေဆာင္ရြက္ရန္ လိုအပ္ၿပီး အထူးသျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မွုအေပၚ ရွင္းလင္းမွန္ကန္ေသာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား ေပးျခင္း၊ ဝန္ေဆာင္မွုကို ဝယ္ယူျခင္းမျပဳမီ စားသုံးသူမ်ားအား စမ္းသပ္နိုင္သည့္ အခြင့္အေရးေပးျခင္း၊ ဝန္ေဆာင္မွုကို သုံးစြဲျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ပ်က္စီးဆုံးရွုံးမွုမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ အာမခံခ်က္ ေပးအပ္ထားသည့္အတိုင္း တာဝန္ယူေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မွုလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ရာတြင္ သေဘာတူညီထားသည့္ သေဘာတူညီခ်က္ သို႔မဟုတ္ စာခ်ဳပ္ပါ ဝန္ခံကတိအတိုင္း တိက်စြာ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ျခင္း စသည့္အခ်က္မ်ားကို တိက်စြာ လိုက္နာေဆာင္ရြက္သြားရန္ အေၾကာင္းၾကားထားၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

၂၀၁၈ ခုႏွစ္အေစာပိုင္းက စားသုံးသူ (သုံးစြဲသူ) ျပည္သူမ်ားသို႔ မိမိ အသုံးမျပဳလိုေသာ SMS မ်ားေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေစေရးအတြက္ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ား၊ ဆက္သြယ္ေရးညႊန္ၾကား မွုဦးစီးဌာနႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနတို႔ ညႇိႏွိုင္းေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး ညႇိႏွိုင္းခ်က္အရ အသုံးမျပဳလိုသည့္ SMS မ်ားကို ပယ္ဖ်က္နိုင္ေၾကာင္း အသိေပးခဲ့သည္။ MPT ဖုန္းမ်ား *2007# ႏွိပ္ၿပီး OPTION၊ Telenor ဖုန္းမ်ား *500# ႏွိပ္ၿပီး DNDON၊ Ooredoo ဖုန္းမ်ား *5059# ႏွိပ္ၿပီး DNDON ေရးၿပီး SNS ပို႔၍ ပယ္ဖ်က္နိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ SMS မ်ားအတြက္ အခေၾကးေငြေပးရန္ မလိုေၾကာင္း စားသုံးသူေရးရာ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။ 

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment