စက္တင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ၄၅ မိနစ္အခ်ိန္တြင္ မြန္ျပည္ နယ္၊ ေပါင္ျမိဳ႕၊ အ.ထ.က (ခြဲ) က်ားဘိုစာသင္ေက်ာင္းတြင္ မ်က္ႏွာက်က္မ်ားႏွင့္ သံတန္းမ်ား ၿပိဳက်မႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရိွရပါသည္။
အဆုိပါေက်ာင္းအား တည္ေဆာက္ခဲ့သည္မွာ ၃ ႏွစ္စြန္းစြန္းေလးသာ ရိွေၾကာင္းသိရသည္။ ေက်ာင္းသူ/သားမ်ား ဒဏ္ရာ အနည္းအငယ္သာ ရရိွေပမယ့္ စာသင္ေနခ်ိန္အတြင္း ျဖစ္ပြားေသာေၾကာင့္ ဖရုိဖရဲ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
ေနာက္ထပ္ နဝမတန္းႏွင့္ ဒသမတန္း စာသင္ခန္းမ်ား၏ မ်က္ႏွာက်က္မ်ားလည္း အႏၱရာယ္ရိွေနပါေၾကာင္း သိရသည္။
ေက်ာင္းတည္ေဆာက္မႈ ႏွစ္အနည္းအငယ္အတြင္း ၿပိဳက်ပ်က္စီးမႈမ်ားျဖစ္တၿပီး တာဝန္သိတ့ဲ ပုဂၢိဳလ္မ်ား ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အႏၱရာယ္ကိုအေလး ထားၿပီး လာေရာက္ ၾကည့္႐ႈၿပီး၊ အၾကံျပဳေစ၊ ကူညီေစခ်င္ပါတယ္... ၿပီးစလြယ္လုပ္တ့ဲသူေတြ၊ စစ္ေဆးတာဝန္ယူတ့ဲ သူေတြ အားလုံးမွာ တာဝန္႐ွိပါတယ္. ႏိုင္ငံေတာ္က လုံေလာက္တ့ဲ ေငြေၾကးေပးၿပီးေသာ္လည္း တာဝန္မေက်တ့ဲသူေတြေၾကာင့္အခုလိုျဖစ္ရတာလို႔ ယူဆပါတယ္ဘယ္သူ႔မွာ တာဝန္ရွိလဲလုိ႔လည္း ေက်ာင္းသားတစ္ဦးမွ ေျပာၾကားထား ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။
<Unicode>
မွန်ပြည်နယ်၊ ပေါင်မြို့ အ.ထ.က (ခွဲ) ကျားဘိုစာသင်ကျောင်း မျက်နှာကျက်များနှင့် သံတန်းများပြိုကျမှုဖြစ်ပွား
Thursday, September 26, 2019
စက်တင်ဘာလ ၂၂ ရက်နေ့ မွန်းလွဲ ၂ နာရီ ၄၅ မိနစ်အချိန်တွင် မွန်ပြည် နယ်၊ ပေါင်မြို့၊ အ.ထ.က (ခွဲ) ကျားဘိုစာသင်ကျောင်းတွင် မျက်နှာကျက်များနှင့် သံတန်းများ ပြိုကျမှုဖြစ်ပွားခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။
အဆိုပါကျောင်းအား တည်ဆောက်ခဲ့သည်မှာ ၃ နှစ်စွန်းစွန်းလေးသာ ရှိကြောင်းသိရသည်။ ကျောင်းသူ/သားများ ဒဏ်ရာ အနည်းအငယ်သာ ရရှိပေမယ့် စာသင်နေချိန်အတွင်း ဖြစ်ပွားသောကြောင့် ဖရိုဖရဲ ဖြစ်ပွားခဲ့ကြောင်းသိရသည်။
နောက်ထပ် နဝမတန်းနှင့် ဒသမတန်း စာသင်ခန်းများ၏ မျက်နှာကျက်များလည်း အန္တရာယ်ရှိနေပါကြောင်း သိရသည်။
ကျောင်းတည်ဆောက်မှု နှစ်အနည်းအငယ်အတွင်း ပြိုကျပျက်စီးမှုများဖြစ်တပြီး တာဝန်သိတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်များ ကျောင်းသားတွေရဲ့ အန္တရာယ်ကိုအလေး ထားပြီး လာရောက် ကြည့်ရှုပြီး၊ အကြံပြုစေ၊ ကူညီစေချင်ပါတယ်... ပြီးစလွယ်လုပ်တဲ့သူတွေ၊ စစ်ဆေးတာဝန်ယူတဲ့ သူတွေ အားလုံးမှာ တာဝန်ရှိပါတယ်. နိုင်ငံတော်က လုံလောက်တဲ့ ငွေကြေးပေးပြီးသော်လည်း တာဝန်မကျေတဲ့သူတွေကြောင့်အခုလိုဖြစ်ရတာလို့ ယူဆပါတယ်ဘယ်သူ့မှာ တာဝန်ရှိလဲလို့လည်း ကျောင်းသားတစ်ဦးမှ ပြောကြားထား ကြောင်း သတင်းရရှိသည်။
#Inthiran_Thein #Myanmar_Online_News #မွန်ပြည်နယ်
0 comments:
Post a Comment