Tuesday, June 12, 2018

ဒလတံတားတည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး လက္ရွိအစိုးရ နာမည္ပ်က္မွာစိုး၍ အၾကံျပဳခ်က္ေပးပို႔ထားဟု ဆို


ဒလတံတားတည္ေဆာက္ေရး ၾကန္႔ၾကာေနျခင္းမွာ ပို႔ေဆာင္ေရးနွင့္ဆက္သြယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနမွ ကန္႔ကြက္မႈေၾကာင္႔မဟုတ္ဘဲ တံတားအႏၲရာယ္ရွိပါက လက္ရွိအစိုးရအား နာမည္ပ်က္မည္စိုး၍ အၾကံျပဳခ်က္မ်ား ေပးပို႔ခဲ့ျခင္းသာ ျဖစ္သည္ဟု ပို႔/ဆက္သိမွ ရသည္။


ဇြန္လ ၁၁ ရက္က ကိုရီးယား - ျမန္မာခ်စ္ၾကည္ေရး ရန္ကုန္- ဒလတံ ျမစ္ကူးတံတားတည္ေဆာက္ေရးႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ျမန္မာ႔ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္႐ုံးတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ႔သည့္ သတင္းစာ႐ွင္းလင္းပြဲတြင္ ပို႔ေဆာင္ေရးနွင့္ဆက္သြယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာန၊ ျမန္မာ႔ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ေျပာဆိုခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။

" ကြ်န္ေတာ္တို႔က အႀကံျပဳတယ္၊ အႏၱရာယ္မျဖစ္ဖို႕၊ ဘာေၾကာင္႔လဲဆိုေတာ႔ ဒီတံတားသည္ ၅ ႏွစ္မွာ မတိုက္ဘူး၊ ၁၀ ႏွစ္မွာ မတိုက္ဘူး၊ ၁၅ ႏွစ္မွာတိုက္ၿပီး တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ နာမည္ပ်က္မွာက ဘယ္အစိုးရလဲ၊ လက္႐ွိေဆာက္ခဲ႔တဲ႔အစိုးရ နာမည္ပ်က္မွာ၊အဲဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဒီလိုအေျခ အေနမ်ဳိးမျဖစ္ေအာင္၊ အႏၱရာယ္မျဖစ္ေအာင္ အႀကံျပဳခ်က္ေတြ ေပးမွာပါ၊ ေဆာက္ျခင္း၊ မေဆာက္ ျခင္းက ေဆာက္လုပ္ေရးရဲ႕အစီအမံျဖစ္ပါတယ္" ဟု  ျမန္မာ႔ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကား ေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ေျပာသည္။

အဆုိပါတံတားသည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက တည္ေဆာက္ရန္ အဆုိျပဳထားသည့္တံတားျဖစ္ၿပီး ယခုဆုိလွ်င္ ၆ ႏွစ္တုိင္သည္အထိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္ျခင္းမရိွေသးဘဲ တည္ေဆာက္မည္႔ တံတားတုိင္ ၂ တုိင္ အကြာအေ၀းအေပၚ ညွိႏိႈင္းေန၍ ၾကန္႔ၾကာေနျခင္းျဖစ္သည္။

ပို႔ေဆာင္ေရးနွင့္ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနမွ တံတားတုိင္ ၂ တုိင္ အကြာအေ၀းကို သေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္သြားလာမႈ အဆင္ေျပရန္ဟုဆိုကာ ၄၀၀ မီတာအထိ ထား႐ွိေပးရန္အႀကံျပဳခဲ႔ၿပီး ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ၃၇၀ မီတာထား႐ွိရန္ သေဘာတူထားသည္။

ဒလတံတားစီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ တံတား၏ အျမင့္၊တံတားတည္ေဆာက္လုိက္ျခင္းအားျဖင့္ ေသာင္ ထြန္းသြားမည့္ကိစၥ၊တံတားထုိးမည့္အစား ဥမွင္လုိဏ္ေခါင္း တည္ေဆာက္ရန္ႏွင္႔ တံတားတုိင္ ၂တုိင္ အကြာအေ၀းကိစၥမ်ားကို ပို႔ေဆာင္ေရးနွင့္ဆက္သြယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနက ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန သို႔ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ကတည္းက အႀကံျပဳခဲ႔ေၾကာင္း သိရသည္။

" ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕အႀကံျပဳခ်က္ေတြေၾကာင္႔ ေႏွာင္႔ေႏွးျခင္းလည္းမ႐ွိပါဘူး၊ သူ႕လုပ္ငန္းစဥ္အတိုင္း သူ သြားေနတာပါ၊ ဒီအစိုးရလက္ထက္က်မွ အခုလက္ထက္မွ ကြ်န္ေတာ္တိ္ု႔ကန္႔ကြက္တာ မဟုတ္ပါဘူး၊ ၂၀၁၂ ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အႀကံျပဳခဲ႔တာေတြ ႐ွိပါတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔က တသက္မတ္တည္း သေဘာ႐ွိပါတယ္" ဟု  ျမန္မာ႔ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ေျပာသည္။

အဆိုပါ တံတားစီမံကိန္းအတြက္ စီမံကိန္းမလႊတ္သည့္ေနရာမ်ားကုိ ဖယ္ရွားၿပီး နစ္နာေၾကး၊ ေလ်ာ္ ေၾကးအျဖစ္ ၃ ဒသမ၇ ဘီလ်ံေက်ာ္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ အကုန္က်ခံထားသည္။ ဒလတံတား အျမန္ဆုံး အေကာင္ ထည္ေဖာ္ေရး ျပည္သူမ်ားဆႏၵေဖာ္ထုတ္ပြဲ(အႀကိဳ)ညိွႏႈိင္းအစည္းအေ၀းကုိလည္း ဇြန္လ ၃ ရက္က ျပဳလုပ္ခဲ႔ၿပီး ဒလၿမိဳ႕နယ္ေဒသခံမ်ားစုေပါင္းဆႏၵေဖာ္ထုတ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Mizzima - News in Burmese

0 comments:

Post a Comment