Tuesday, June 26, 2018

ေဒၚလာ ၃၂၃ သန္းေက်ာ္တန္ သန္လ်င္တံတားအမွတ္ (၃) စီမံကိန္းကုိ လာမည့္ႏုိ၀င္ဘာတြင္ စတင္တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး ၂၀၂၁ ခုႏွစ္ မတ္လဆန္း၌ ၿပီးစီးရန္ေမွ်ာ္မွန္း


ေဒၚလာ ၃၂၃ သန္းေက်ာ္တန္ သန္လ်င္တံတားအမွတ္ (၃) စီမံကိန္းကုိ လာမည့္ႏုိ၀င္ဘာလတြင္ စတင္တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး ၂၀၂၁ ခုႏွစ္ မတ္လဆန္း၌ၿပီးစီးရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

အဆုိပါပဲခူးျမစ္ကူးသန္လ်င္တံတား အမွတ္ (၃) တည္ေဆာက္ရသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ရန္ကုန္-သီလ၀ါအထူးစီးပြားေရးဇုန္မွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ စီးပြားေရးဇုန္မ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ရာတြင္ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာမႈႏွင့္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမရွိေစရန္၊ ႏုိင္ငံတကာ အဆင့္မီရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ား ၀င္ေရာက္ရန္ရည္ရြယ္၍ တည္ေဆာက္ျခင္း ျဖစ္သည္။

သန္လ်င္တံတား အမွတ္(၃)ကုိ ပဲခူးျမစ္ေပၚမွ ျဖတ္သန္း၍ သန္လ်င္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ သာေကတၿမိဳ႕နယ္တုိ႔ကုိ ဆက္သြယ္တည္ ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး သန္လ်င္တံတားအမွတ္ (၁) ၏ ေအာက္ဘက္ ၁၂၅ မီတာအကြာတြင္ တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္သည္။

သာေကတႏွင့္ သန္လ်င္ၿမိဳ႕ကုိ ဆက္သြယ္မည့္ ယင္းတံတားအရွည္မွာ ၁၉၂၈ မီ တာရွိၿပီး ပင္မတံတားအရွည္မွာ ၁၂၂၄ မီ တာရွည္လ်ားသည္။ သာေကတဘက္ျခမ္း ခ်ဥ္းကပ္တံတားအရွည္မွာ မီတာ ၃၀၀ ရွိကာ သန္လ်င္ဘက္ျခမ္းတြင္ ၄၀၄ မီတာျဖင့္ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ Flyover Bridge  ခ်ဥ္းကပ္တံတားအပုိင္းတြင္ သာေကတ ဘက္ျခမ္း၌ ၅၄၇ မီတာ၊ သန္လ်င္ဘက္ျခမ္းတြင္ ၁၈၈ မီတတာရွိၿပီး ေလးလမ္းသြားပင္ မတံတားအက်ယ္မွာ ၂၄ မီတာ၊ ႏွစ္လမ္းသြား Flyover Bridge  အက်ယ္မွာ ၁၂ ဒသမ ၅ မီတာ (ကုန္းေပၚအပုိင္း)ႏွင့္ တစ္လမ္းသြား On – ramp Bridge အက်ယ္မွာ ၅ ဒသမ ၅၇ မီတာ (ေကြ႕၀ုိက္၍ တက္မည့္ လမ္း) ျဖစ္သည္။ တံတား၏ ကိုယ္ထည္ကုိ Steel Box Grider ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး အုတ္ျမစ္ကုိ Steel Pipe Sheet Pile ျဖင့္ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ကာ ယာဥ္တစ္ စီးစီ၏ ခံႏုိင္၀န္မွာ ၇၅ တန္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသည္။

သန္လ်င္တံတား အမွတ္ (၃) ၏ ပံုစံကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အကူအညီေပးျခင္းျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ကာ ေဆာက္လုပ္ေရးတြင္ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာအခ်ဳိ႕ အားျဖည့္၍ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ တံတားကုိ ယခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလဆန္းတြင္ စတင္တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး ၂၀၂၁ ခုႏွစ္ မတ္လဆန္းတြင္ ၿပီးစီးရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားသည္။

ပဲခူးျမစ္ကူးတံတားတစ္စင္းျဖစ္သည့္ သန္လ်င္တံတား အမွတ္ (၃) ကုိ JICA ၏ ေခ်းေငြျဖင့္ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆုိပါေခ်းေငြမွ ေဒၚလာ ၂၈၂ ဒသမ ၅၄၀ သန္းႏွင့္ျပည္တြင္းမွ ေဒၚလာ ၄၀ ဒသမ ၆၆၆ သန္း စုစုေပါင္းေဒၚလာ ၃၂၃ ဒသမ ၂၀၆ သန္းျဖင့္ ခန္႔မွန္းစီမံကိန္းတန္ဖုိးေရးဆဲြ၍ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ တံတားစီမံကိန္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္-သီလ၀ါ အထူးစီးပြားေရးဇုန္ ဆက္သြယ္ေရးေကာင္းမြန္လာမည့္အျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အပါအ၀င္ သန္လ်င္၊ ေက်ာက္တန္း၊ ခရမ္း၊ သံုးခြစသည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ ျပည္သူမ်ား၏ လူမႈစီးပြားတုိးတက္လာမည္ဟု ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment