Tuesday, November 26, 2019

တူရကီစစ်တပ်က အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှု တိုက်ဖျက်ရေး သင်တန်းပေး

Image may contain: 23 people

စစ်သား ၆၈၀,၁၉၃ ဦးကို အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှုတိုက်ဖျက်ရေး သင်တန်းပေးခဲ့တယ်လို့ တူရကီ အမျိုးသားကာကွယ်ရေးဝန်ကြီးဌာနက တနင်္လာနေ့မှာ ကြေညာခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါတယ်။

အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှုတိုက်ဖျက်ရေးအတွက် အမျိုးသားစီမံကိန်းအောက်မှာ ကာကွယ်ရေး၊ အလုပ်သမားနဲ့ လူမှုလုံခြုံရေးဝန်ကြီးဌာနတို့ ပူးပေါင်းပြီး အခုလို သင်တန်းပေးခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ စီမံကိန်းအစိတ်အပိုင်းတစ်ရပ်အနေနဲ့ တခြားစစ်သားတွေကို ပြန်လည်သင်တန်းပေးဖို့ လူတစ်သောင်းကျော်ကိုလည်း အသိပညာပေးသင်တန်းပို့ချခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါတယ်။

<<zawgyi>>
တူရကီစစ်တပ်က အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှု တိုက်ဖျက်ရေး သင်တန်းပေး
Tuesday,November 26, 2019

စစ်သား ၆၈၀,၁၉၃ ဦးကို အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှုတိုက်ဖျက်ရေး သင်တန်းပေးခဲ့တယ်လို့ တူရကီ အမျိုးသားကာကွယ်ရေးဝန်ကြီးဌာနက တနင်္လာနေ့မှာ ကြေညာခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါတယ်။
အမျိုးသမီးများအပေါ် အကြမ်းဖက်မှုတိုက်ဖျက်ရေးအတွက် အမျိုးသားစီမံကိန်းအောက်မှာ ကာကွယ်ရေး၊ အလုပ်သမားနဲ့ လူမှုလုံခြုံရေးဝန်ကြီးဌာနတို့ ပူးပေါင်းပြီး အခုလို သင်တန်းပေးခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ စီမံကိန်းအစိတ်အပိုင်းတစ်ရပ်အနေနဲ့ တခြားစစ်သားတွေကို ပြန်လည်သင်တန်းပေးဖို့ လူတစ်သောင်းကျော်ကိုလည်း အသိပညာပေးသင်တန်းပို့ချခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါတယ်။

0 comments:

Post a Comment