Monday, November 25, 2019

စက်မှုဝန်ကြီးဌာနကို စီမံ၊ ဘဏ္ဍာဝန်ကြီးဌာန နှင့်ပေါင်းရန် လွှတ်တော်က အတည်ပြု

စက်မှုဝန်ကြီးဌာနကို စီမံ၊ ဘဏ္ဍာဝန်ကြီးဌာန နှင့်ပေါင်းစည်းခြင်းသည် နိုင်ငံတော်၏အကျိုးစီးပွားကို ရယူပေးမည့်ပေါင်းစည်းမှုဖြစ်သောကြောင့် သဘောတူပေးပါရန် စက်မှုဝန်ကြီး ဦးစိုးဝင်းက လွှတ်တော်ကို တင်ပြခဲ့သည့်အတွက် ပြည်ထောင်စုလွှတ်တော်နာယကက မဲခွဲဆုံးဖြတ်ခဲ့ရာ ထောက်ခံမဲ၃၄၉မဲ၊ ကန့်ကွက်မဲ၂၂၂မဲ၊ ကြားနေမဲ ၂မဲ ရှိခဲ့သည့်အတွက် ဝန်ကြီးဌာန ၂ခုပေါင်းခြင်းအား ယနေ့ လွှတ်တော်က သဘောတူအတည်ပြုခဲ့ကြောင်း သိရှိရသည်။


<<zawgyi>>
စက်မှုဝန်ကြီးဌာနကို စီမံ၊ ဘဏ္ဍာဝန်ကြီးဌာန နှင့်ပေါင်းရန် လွှတ်တော်က အတည်ပြု
Tuesday,November 26, 2019

စက်မှုဝန်ကြီးဌာနကို စီမံ၊ ဘဏ္ဍာဝန်ကြီးဌာန နှင့်ပေါင်းစည်းခြင်းသည် နိုင်ငံတော်၏အကျိုးစီးပွားကို ရယူပေးမည့်ပေါင်းစည်းမှုဖြစ်သောကြောင့် သဘောတူပေးပါရန် စက်မှုဝန်ကြီး ဦးစိုးဝင်းက လွှတ်တော်ကို တင်ပြခဲ့သည့်အတွက် ပြည်ထောင်စုလွှတ်တော်နာယကက မဲခွဲဆုံးဖြတ်ခဲ့ရာ ထောက်ခံမဲ၃၄၉မဲ၊ ကန့်ကွက်မဲ၂၂၂မဲ၊ ကြားနေမဲ ၂မဲ ရှိခဲ့သည့်အတွက် ဝန်ကြီးဌာန ၂ခုပေါင်းခြင်းအား ယနေ့ လွှတ်တော်က သဘောတူအတည်ပြုခဲ့ကြောင်း သိရှိရသည်။
#Myanmar_Online_News #စက္မႈ #စီမံ #ဘဏ္ဍာ

0 comments:

Post a Comment