ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ား၏ ဝန္ေဆာင္မႈ ႏွင့္ပတ္သက္၍ သုံးစြဲသူမ်ားသည္ ၎တို႔ကို Complain လုပ္သည့္ အျပင္ ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနကိုလည္း တိုင္ၾကားေပးေစလုိေၾကာင္း၊ ထိုသို႔တိုင္ၾကားေပး မည္ဆိုပါက မိမိတို႔အေနျဖင့္ ေတာက္ေလၽွာက္အေရးယူ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးသာဦးက ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၅ ရက္တြင္ေျပာၾကားလိုက္သည္။
ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ ေအာင္ေျမသာစံ မဲဆႏၵနယ္မွ ေဒါက္တာဦးလွမိုး၏ ဆက္သြယ္ေရးသုံးစြဲ ေနသူမ်ားအေပၚ စားသုံးသူအခြင့္အေရး ခ်ိဳးေဖာက္ေနမႈမ်ားမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းခဲ့မႈမ်ားအား ၀န္ႀကီးက ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးရာတြင္ ယင္းသို႕ ထည့္သြင္းေျပာဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မႈအသုံးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ား၏ ဝန္ေဆာင္မႈအေပၚ ဝန္ခံကတိျပဳခ်က္မ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီျခင္းမရွိသည္ကို ေတြ႔ရွိရပါက ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားေရးမႉးဦးစီးဌာနသို႔လည္းေကာင္း၊ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနသို႔လည္းေကာင္း တိုင္ၾကားႏိုင္သည္။
ဝန္ႀကီးဌာနအေနျဖင့္လည္း ပူးေပါင္းၫွိႏႈိင္းေဆာင္႐ြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း၊ လတ္တေလာအားျဖင့္လည္း ျမန္ႏႈန္းျမင့္အင္တာနက္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္စပ္လ်ဥ္းၿပီး သုံးစြဲသူမ်ားက တိုင္ၾကားလာမႈမ်ားအေပၚတြင္ သုံးစြဲသူျပည္သူမ်ား နစ္နာမႈမရွိေစေရးအတြက္ စားသုံးသူ ေရးရာဦးစီးဌာနႏွင့္ပူးေပါင္းၿပီး ေျဖရွင္းေဆာင္႐ြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ဒုတိယ၀န္ႀကီးကေျပာသည္။
ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားက ၎တို႔ ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သုံးစြဲသူမ်ားသို႔ အသိေပး ေၾကညာခ်က္မ်ားအေပၚ သုံးစြဲသူမ်ားအေနျဖင့္ နားလည္မႈလြဲမွားၿပီး ထိခိုက္နစ္နာမႈမရွိေစေရးအတြက္ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားအား သုံးစြဲသူမ်ားကို ရွင္းလင္း လြယ္ကူစြာသေဘာေပါက္နားလည္ေအာင္ အသိေပးေၾကညာရန္ ၾကပ္မတ္ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိသည္။
သုံးစြဲသူျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္လည္း မိမိ အသုံးျပဳမည့္အစီအစဥ္မ်ားႏွင့္စပ္လ်ဥ္းၿပီး လက္ခံ ေ႐ြးခ်ယ္သုံးစြဲျခင္းမျပဳမီ သက္ဆိုင္ရာေအာ္ပေရတာမ်ား၏ အသိေပးေၾကညာခ်က္မ်ားအေပၚ ေသေသခ်ာခ်ာနားလည္သေဘာေပါက္သည္ အထိဖတ္႐ႈၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္ အသုံးျပဳေစရန္ အသိပညာေပးမႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒုတိယ၀န္ႀကီးက ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
The Ladies News
0 comments:
Post a Comment