ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းေဟာင္းကို အေျခခံ၍ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ရန္ တ႐ုတ္ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္သည့္ CREER ကုမၸဏီမွ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားကို လာေရာက္ေဆြးေႏြး တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း ပန္းဘဲတန္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁) တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးသန္းႏိုင္ဦးက ေျပာသည္။
အဆိုပါ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း၏ ခရီးအကြာအေဝးမွာ ၃၇ ဒႆမ ၉ ကီလိုမီတာရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ပထမလမ္းေၾကာင္းအေနျဖင့္ ၾကည့္ျမင္တိုင္ၿမိဳ႕နယ္မွ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္၊ ဒုတိယလမ္းေၾကာင္းမွာ ေျမာက္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္ ေက်ာက္ေရတြင္းမွ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အထိ ပါဝင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
စီမံကိန္းတြင္ ၁ ဒႆ ၅ ဘီလ်ံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည္ျဖစ္ၿပီး ၂၄ လႏွင့္ ၃၆ လအတြင္း စီမံကိန္းၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္႐ြက္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုမၸဏီဘက္မွ တင္ျပခ်က္အရ သိရသည္။
“ရွိၿပီးသား လမ္းေဟာင္းရဲ႕ေဘးကေန သူက ခြဲထြက္တာ။ သူ႔ရဲ႕လမ္းေၾကာင္းက ေျမျပင္မွာ ရွာစရာမလိုဘူး။ ရထားလမ္း ေဟာင္းရဲ႕ အျပင္ဘက္ကေန ထြက္ၿပီးေတာ့ ေဘးကေန ကားသြားတာ။ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ သူကေနရာအသစ္ေပါ့။ ဘူတာ႐ုံ ၂၄ ႐ုံေလာက္ျဖစ္မယ္။ ေနာက္တစ္ခါ ဘူတာ႐ုံ တစ္႐ုံကို ေျမဧက ၁ ဧက နဲ႔ ၂ ဧကရမွ ျဖစ္မယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ သေဘာမတူဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ရန္ကုန္မွာက ေျမေနရာရဖို႔မလြယ္ဘူး။ ျဖစ္ႏိုင္မယ္မထင္ဘူး။ မီးရထားရဲ႕ လမ္းေဘးဝဲယာမွာဆိုရင္ ေပ ၅၀ ေလာက္ပိုတယ္။ မီးရထားလမ္းေဟာင္းရဲ႕ အေပၚကေန လွ်ပ္စစ္ တိုင္ေတြေထာင္ၿပီးေတာ့ မိုးပ်ံရထားမ်ိဳးဆြဲရင္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ဒါမ်ိဳးဆို လႊတ္ေတာ္က သေဘာတူတယ္။ အမ်ားျပည္သူရဲ႕ေျမေနရာဆိုရင္ လႊတ္ေတာ္က ခြင့္မျပဳဘူး။ သူတို႔က ျပည္ ေထာင္စုကိုလည္း တင္ျပရအုံးမယ္။ ၿပီးရင္လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြကလည္း တိုင္ပင္ရအုံးမယ္။ ဒါက စီမံကန္းႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ေနတယ္။ အကုန္လုံးရဲ႕ သေဘာတူညီခ်က္ကို ယူရအုံးမယ္”ဟု ပန္းဘဲတန္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁) တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးသန္းႏိုင္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ODA လုံးေခ်းေငြ ကန္ေဒၚလာ၂၀၆.၅၃ သန္းျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္းကို အဆင့္ျမႇင့္တင္ ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းအျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ေတာင္ႏွင့္ေျမာက္ကို ဆက္သြယ္မည့္ ရထားလမ္းတစ္ခုကို ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ ႐ြက္ေရးေအဂ်င္စီ (JICA) မွ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈေတြ ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
စုသက္ႏွင္း(အကုန္သိ သတင္းဌာန)
0 comments:
Post a Comment