ၿပီးခဲ့သည့္ (၂၀၁၈)ခုႏွစ္အတြင္း စားသံုးသူမ်ား၏မေက်နပ္ခ်က္မ်ားကိုစားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနသို႔တိုင္ၾကားခဲ့မွဳေပါင္း(၄၀၁)မွဳအထိရွိခဲ့ၿပီး ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မွဳက႑ကို အမ်ားဆံုးတိုင္ၾကားခဲ့ၾကသည္ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွသိရသည္။
"လူေတြက စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနဆိုတာ ဘာမွန္းဘာလုပ္မွန္းမသိၾကေသးသူေတြအမ်ားႀကီးရွိေသးတယ္။တိုင္ဖို႔ဆိုတာေဝးေရာ။ဒါေပမယ့္ မႏွစ္က ဆိုရင္အရင္ႏွစ္ထက္ ၂ဆ၃ဆေလာက္တိုင္ၾကားမွဳတက္လာတယ္။ဒါေကာင္းတဲ့လကၡဏာေပါ့။ကိုယ့္ရဲ႕နစ္နာမွဳကို တိုင္ရမယ္ဆိုတာသိလာတာ"ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးဦးေဆြတင့္ၾကဴးကဆိုသည္။
စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနသို႔တိုင္ၾကားလာမွဳမ်ားတြင္ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မွဳက႑ကအမ်ားဆံုးျဖစ္ေနၿပီးအစားအေသာက္ မ်ားအရည္အေသြးမျပည့္မီမွဳအေပၚတိုင္ၾကားမွဳက ဒုတိယအမ်ားဆံုးျဖစ္ေနသည္။တိုင္ၾကားမွဳအနည္းဆံုးမွာဟိုတယ္ဝန္ေဆာင္မွဳက႑ျဖစ္ၿပီး(၁)ႏွစ္အတြင္းတိုင္ၾကားမွဳ(၂)မွဳသာရွိခဲ့သည္။
(၂၀၁၈)ခုႏွစ္အတြင္း စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနႏွင့္ CICCသို႔တိုင္ၾကားခဲ့သည့္ျဖစ္စဥ္မ်ားအနက္ ၈၈ရာခိုင္ႏွဳန္းေက်ာ္ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ထားၿပီးျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
Popular News Journal
0 comments:
Post a Comment