Thursday, May 3, 2018

F8 2018 ညီလာခံမွာ ေၾကညာသြားတဲ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈငါးခု


ေမလ ၁ ရက္က က်င္းပခဲ့တဲ့ F8 2018 Developer ညီလာခံမွာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ ယခုႏွစ္အတြက္ အေရးပါတဲ့ အေျပာင္းအလဲ အစီအစဥ္အခ်ိဳ႕ကို အတည္ျပဳေၾကညာခဲ့ပါတယ္။ ကမၻာ့အႀကီးမားဆံုး လူမႈကြန္ရက္ မီဒီယာႀကီးရဲ႕ အႀကီးအကဲျဖစ္သူ ဇူကာဘက္မာ့ခ္ကိုယ္တိုင္ ဒီညီလာခံကို တက္ေရာက္ၿပီးေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈအသစ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ရွင္းလင္းခဲ့ပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ခရီးဆက္မယ့္ မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္း အသစ္ေတြထဲမွာ အေရးပါတဲ့၊ အဓိကသိသင့္တဲ့အေၾကာင္းအရာငါးခုကို ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

Oculus Go စေရာင္းမယ့္ေန႔
ေမလဆန္းကစၿပီး ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ VR အေထာက္အပံ့ နည္းပညာေခါင္းေဆာင္းေတြ စေရာင္းမယ္ဆိုတာကို F8 2018 မွာ အတည္ျပဳသြားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႏုိင္ငံအေရအတြက္ ၂၃ ခုမွာပဲ ကန္႔သတ္ၿပီး ေရာင္းခ်ဦးမွာပါ။ အဲဒီႏုိင္ငံေတြထဲမွာ အေမရိကန္၊ ၿဗိတိန္၊ ဩစေၾတးလ်၊ကေနဒါတို႔ ပါဝင္ပါတယ္။ ဇူကာဘက္က Oculus Go ဟာအမွန္တကယ္ေစ်းႏႈန္းသင့္တင့္ၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္မားတဲ့ ပထမဆံုး VR ေခါင္းေဆာင္းအျဖစ္ ေစ်းကြက္ထဲေရာက္လာမယ္လုိ႔ အာမခံသြားပါတယ္။ သိုေလွာင္မႈ ပမာဏပါဝင္တဲ့ 32GB ပါရွိတဲ့ အေျခခံအက်ဆံုး အမ်ိဳးအစားက ေရာင္းေစ်း ၁၉၉ ေဒၚလာျဖစ္မွာပါ။ 64GB ဗားရွင္းကေတာ့ ၂၄၉ ေဒၚလာ က်သင့္ပါမယ္။ Oculus Go အတြက္ အသံုးျပဳႏုိင္မယ့္ ဂိမ္းနဲ႔ App ေပါင္း ၁,၀၀၀ ေလာက္ ေလာေလာဆယ္ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရွိေနၿပီလုိ႔ဆိုပါတယ္။

Dating ဝန္ေဆာင္မႈ
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ မိတ္ေဆြေတြ၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြၾကား ခ်ိတ္ဆက္ေပးေန႐ံုနဲ႔ မေက်နပ္ေတာ့ပါဘူး။ ေအာင္သြယ္အဆင့္ထိ တက္လွမ္းဖို႔ပါ ျပင္ဆင္လာပါၿပီ။ သိပ္မၾကာခင္လပိုင္းေလာက္မွာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ပံ့ပိုးတဲ့ Dating ဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳႏုိင္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ Feature ဟာ ႏုိင္ငံတကာမွာ အသံုးတြင္က်ယ္ေနတဲ့ Dating App ေတြနဲ႔ အလုပ္လုပ္ပံု တူညီမွာပါ။ ဒီဝန္ေဆာင္မႈေၾကာင့္ ေရရွည္ခုိင္ၿမဲၿပီး ေလးနက္တည္ၾကည္တဲ့ အခ်စ္ေရးမ်ိဳးကို ထိန္းသိမ္းထူေထာင္ႏုိင္မယ္လုိ႔ ဇူကာဘက္က ေျပာပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ Datingဝန္ေဆာင္မႈအသစ္အတြက္ စမ္းသပ္လည္ပတ္မႈေတြကို ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွာ စတင္ပါမယ္။

ဒီဇိုင္းေျပာင္းမယ့္ Messenger
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ စာတိုေပးပို႔မႈစနစ္ Messenger ကို ဒီဇိုင္းပိုင္းေျပာင္းလဲမွာ ျဖစ္တဲ့အျပင္ Feature အသစ္ေတြပါ ေပါင္းစပ္ေပးသြားမယ္လုိ႔ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာMessenger ကို သံုးၿပီး 4K အရည္အေသြးအထိ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြေပးပို႔ႏုိင္မွာျဖစ္သလို ဉာဏ္ရည္တုအေထာက္အပံ့နဲ႔ ဘာသာျပန္နည္းပညာေတြလည္း ပါဝင္လာဖို႔ရွိပါတယ္။ဒီဇိုင္းပိုင္းမွာေတာ့ ပိုၿပီးအျမင္ရွင္းတဲ့၊ သပ္ရပ္တဲ့ပံုစံမ်ိဳးေျပာင္းလဲသြားဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္လုိ႔ ဇူကာဘက္ကဆိုပါတယ္။ Messenger အသံုးျပဳသူေတြ ေတြ႕ျမင္ေနရတဲ့Game နဲ႔ ကင္မရာခလုတ္ေတြကို ဖယ္ရွားဖုိ႔စိတ္ကူးထားတယ္လုိ႔ သူကေျပာပါတယ္။ ဒီအေျပာင္းအလဲကလည္း သိပ္မၾကာခင္ ႐ုပ္လံုးေပၚလာႏုိင္ပါတယ္။

အခ်က္အလက္ လံုၿခံဳေရး
ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ ေပါက္ၾကားမႈေတြ မျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကိုမသံုးဘဲေနရတဲ့အထိ စိမ္းကားဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူး။ ဒီျပႆနာကို ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က Clear Historyဆိုတဲ့ ေရြးခ်ယ္ခြင့္နဲ႔ ေျဖရွင္းေပးမယ္လုိ႔ကတိေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေရြးခ်ယ္မႈကို ခြင့္ျပဳေပးထားတဲ့အခါ ကိုယ့္ရဲ႕အခ်က္အလက္ေတြကို ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က သိုမွီးထားခြင့္ရွိေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ လက္ရွိ အေျခအေနမွာေတာ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ ကိုယ္ Like လုပ္ထားတာေတြ၊ ရွာေဖြၾကည့္႐ႈထားတာေတြကို အလိုလိုသိမ္းဆည္းမွတ္သားထားပါတယ္။ Clear History လုပ္ထားတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ္လုပ္ေဆာင္သမွ်ကို ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ ဆာဗာေတြက သိရွိမွတ္သားထားႏုိင္ ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ဇူကာဘက္က ေျပာပါတယ္။ အခ်က္အလက္ေပါက္ၾကားမႈ ျပႆနာေတြေၾကာင့္ နာမည္ပ်က္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ ဒီကိစၥကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းလာပံုေပၚပါတယ္။

Camera Effect ေတြ ပါလာမယ့္Instagram နဲ႔ Messenger
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ လက္ေအာက္ခံ App ေတြျဖစ္တဲ့ Instagram ေရာ Messenger မွာပါ အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕စိတ္ကို ပိုၿပီးရႊင္ျပၾကည္လင္ေစမယ့္ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ေတြ ထည့္သြင္းေပးမယ္လုိ႔ ဇူကာဘက္က ေျပာပါတယ္။ အသစ္ေျပာင္းလဲမယ့္ Feature ေတြမွာဓာတ္ပံုကင္မရာ႐ိုက္ကူးတဲ့အခါ Augmented Reality (AR) နည္းပညာအေျချပဳတဲ့ 3DAnimation ပံုရိပ္ေလးေတြပါ ထည့္သြင္းေပါင္းစပ္ႏုိင္မယ္လုိ႔ဆိုပါတယ္။ ဥပမာ ကိုယ့္ဓာတ္ပံုမွာ လုိက္ဖက္တဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေမြးတပ္ထားသလိုမ်ိဳးေပါ့။ တျခား 3D ပစၥည္းပံုရိပ္ေတြကိုပါ ျဖည့္စြက္ႏုိင္ပါေသးတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ Nike၊ Asus၊ Sephora နဲ႔ Kia တို႔လို မိတ္ဖက္လုပ္ငန္းေတြနဲ႔ လက္တြဲ ထားၿပီး အဲဒီကုမၸဏီေတြရဲ႕ ထုတ္ကုန္ေတြကိုလည္း 3D ပံုရိပ္ေတြအေန နဲ႔ Messenger ေရာ Instagramမွာပါ ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္႐ုိက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြမွာ Kia ကထုတ္တဲ့ Stinger ေမာ္ေတာ္ကားေတြ၊ Nike ရဲ႕ ေရာင္စံု ေရြးခ်ယ္ႏုိင္တဲ့ အမွတ္တံဆိပ္ေတြကိုပါ ထည့္သြင္းႏုိင္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။






Ref: Tech Radar
7Day

0 comments:

Post a Comment