ရန္ကုန္-သန္လ်င္တံတားအမွတ္(၁)ေပၚတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မီးေလာင္မႈုျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားၿပီးေနာက္ Rebound Test ျပဳလုပ္ခ်က္အရ သတ္မွတ္အရည္အေသြးျပည့္မီၿပီးထိခိုက္ပ်က္စီးမႈမရွိေၾကာင္း ျပည္သူမ်ား စိတ္ခ်လက္ခ်သြားလာႏိုင္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
အခင္းျဖစ္ပြားရာေနရာသို႔ လမ္းဦးစီးဌာန ရန္ကုန္ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္ ၊တံတားဦးစီးဌာန တံတားအထူးအဖြဲ႕ (၁၁) ႏွင့္အရည္အေသြး ထိန္းသိမ္းေရးဌာနခြဲတို႔မွ တာဝန္ရွိသူမ်ားမွ ခ်က္ခ်င္းလာေရာက္ကာ ျပည္သူမ်ား စိတ္ခ်လက္ခ် အသံုးျပဳသြားလာႏိုင္ေရးအတြက္ တံတားအားမ်က္ျမင္စစ္ေဆးမွဳမ်ားကို ည (၈:၃၀) ခန္႔တြင္ စတင္ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ ထို္ေနာက္ ယာဥ္သြားလာမႈနည္းပါးသည့္ ည (၁၀:၃၀) ခန္႔တြင္ အေသးစိတ္တိုင္းတာမႈမ်ားျပဳလုပ္ျခင္းႏွင့္ အခင္းျဖစ္ပြားသည့္ေနရာတြင္ သန္႔ရွင္းေရးျပဳလုပ္ျခင္း၊ Rebound hammer test မ်ား ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
စစ္ေဆးတိုင္းတာခ်က္မ်ားအရ တံတား၏ ယာဥ္သြားလမ္းေပၚတြင္ မီးအပူရွိန္ေၾကာင့္ ယာဥ္အရည္ေပ်ာ္က်မႈေၾကာင့္မ်က္ႏွာျပင္ အနည္းငယ္ပြန္းပဲ့၍ အေပၚယံလမ္းမ်က္ႏွာျပင္ အလ်ား၅ေပ အနံ ၄ေပ ခန္႔ ပြန္းသြားခဲ့ပါသည္။ေဘးသံေပါင္ႏွင့္ယာဥ္သြားလမ္းၾကားတြင္Guard Railခံေနသည့္အတြက္ သံေပါင္တစံုတရာ ထိခိုက္မႈမရွိပါ၊ ထို့ျပင္ Road Curbႏွင့္Guard Railအား Rebound Test ျပဳလုပ္ခ်က္အရ သတ္မွတ္ အရည္အေသြးျပည့္မီၿပီးထိခိုက္ပ်က္စီးမႈမရွိေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိရ သည္ဟု ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ေဖာ္ျပထားသည္။
ရန္ကုန္-သန္လ်င္တံတားအမွတ္(၁)ေပၚတြင္ (၅-၉-၂၀၁၈) ညေန ခန္႔မွန္း(၆) နာရီခြဲခန္႔တြင္ Belta ခဲေရာင္ နံပါတ္အနက္YGN-3G/----သည္ wire shock ျဖစ္ကာ တံတားတိုင္အမွတ္ P-17ႏွင့္ P-18 ၾကားယာဥ္သြားလမ္းေပၚတြင္ မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
The Ladies News
0 comments:
Post a Comment