Sunday, January 28, 2018

YBS ယာဥ္လိုင္းအားလံုး အ႐ံႈးေပၚ


YBS စနစ္တြင္ အမ်ားပိုင္ယာဥ္လိုင္းအျဖစ္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ယာဥ္လိုင္းအားလံုး အ႐ံႈးေပၚေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲမႈ အာဏာပိုင္အဖြဲ႔ထံမွ သိရသည္။
“YBS တစ္ႏွစ္အတြင္း လံုးဝ အျမတ္ မရွိပါဘူး။ ပိုေသခ်ာတာက ကားသစ္နဲ႔ ေျပးတဲ့ကုမၸဏီ ဘယ္ကုမၸဏီမွ မျမတ္ပါဘူး”ဟု ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ YBPC ဥကၠ႒ ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ဆိုသည္။

ယာဥ္အသစ္မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲျခင္းမွာ ကုန္က်စရိတ္ အလြန္မ်ားေနၿပီး လက္ရွိတြင္ အျမတ္ေငြ မရွိေသးေၾကာင္း၊ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ လုပ္ငန္းလမ္းၫႊန္မ်ားအရ သံုးႏွစ္အတြင္း အျမတ္ေငြ မရရွိႏိုင္ေသးေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။

“လက္ရွိက YUPT, YBPC, Omni Focus ကုမၸဏီေတြက ပိုက္ဆံေတာ့ ရတယ္။ အျမတ္ေငြက မေပၚေသး ဘူး”ဟု ၎ကဆိုသည္။

ယာဥ္လိုင္း ကုမၸဏီမ်ားအေနႏွင့္ အ႐ံႈး၊ အျမတ္ ရာခိုင္ႏႈန္း တြက္ခ်က္ျခင္းတြင္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ယာဥ္စီးခ ဘယ္ေလာက္ေပးလဲအေပၚမွာ အမ်ားႀကီး မူတည္လ်က္ရွိေၾကာင္း ၎က သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးကုမၸဏီ YUPT တြင္ ယာဥ္လိုင္း ၂၀ ကို ယာဥ္အသစ္ ၇၄၀ စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲေနၿပီး ရန္ကုန္ ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ YBPC တြင္ ယာဥ္ လိုင္းေျခာက္လိုင္းကို ယာဥ္အသစ္ ၅၀၀ စီးေက်ာ္၊ Omni Focus ကုမၸဏီတြင္ ယာဥ္လိုင္း ငါးလိုင္းကို ယာဥ္အသစ္ ၄၀၀ စီးေက်ာ္ျဖင့္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။

“အ႐ံႈးအျမတ္က ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ မွပဲ အေျဖထြက္ႏိုင္မယ္။ အခုေန ဘယ္ေလာက္႐ံႈးေနၿပီလို႔ စာရင္း အတိအက် မတြက္ႏိုင္ေသးဘူး။ ကုမၸဏီကသက္တမ္းလည္း သိပ္မၾကာေသးဘူးေလ။ YBPC ကုမၸဏီ ဆိုရင္ေတာ့ ၾကာၿပီဆိုေတာ့ အ႐ံႈး အျမတ္ကို တြက္ႏိုင္တာေပါ႔”ဟု YUPT ကုမၸဏီ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေမာင္ ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။

တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႔က ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံထားသည့္ အမ်ားပိုင္ ယာဥ္လိုင္းကုမၸဏီမွာ YUPT ႏွင့္ YBPC ကုမၸဏီ တို႔ျဖစ္ၿပီး အ႐ံႈး၊ အျမတ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ေငြစာရင္း ရွင္းတမ္းမ်ား ရွင္းလင္းေပးရန္ ေတာင္းဆိုေနေသာ က်န္အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီမ်ား ရွိသျဖင့္ အႏွစ္ခ်ဳပ္အျဖစ္ ရွင္းလင္းႏိုင္ရန္ စီမံထားေၾကာင္း တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႔မွ တာဝန္ရွိသူက ေျပာၾကားသည္။

အ႐ံႈးေပၚေနေသာ အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီမ်ားအေနႏွင့္ ျပည္သူကို အမွန္တကယ္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ကုမၸဏီျဖစ္ပါက အစိုးရက ေထာက္ပံ့ေပးရန္လိုၿပီး ယာဥ္လိုင္း ေရရွည္ရပ္တည္ႏိုင္ရန္ အျခားပံ့ပိုးမႈမ်ားကိုပါ လုပ္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။

“ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ ျပည္သူအတြက္ တကယ္ကို ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းတဲ့ ဘတ္စ္ကားစနစ္ျဖစ္ဖို႔က နံပါတ္တစ္ပါပဲ။ ဒုတိယက ေရရွည္ တည္တံႏိုင္ေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုတာ စဥ္းစားမွာျဖစ္တယ္။ ဘတ္စ္ကားခက တစ္ေန႔ကို ၄၀၀၊ ၈၀၀ ထက္ ပိုလို႔မရဘူး။ သြားလာစရိတ္က အေျခခံ လူတန္းစားအ တြက္ပဲ စဥ္းစားရတာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟု ၎ကဆိုသည္။

ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကုမၸဏီသည္ က်ပ္ ၁၃ ဘီလီယံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံၿပီး ယာဥ္လိုင္းငါးလိုင္းကို ယာဥ္အသစ္ ၂၆၀ ေက်ာ္ျဖင့္ ေျပးဆြဲခဲ့ရာတြင္ YBS စနစ္ ကိုးလအတြင္း က်ပ္ကိုးဘီလီယံေက်ာ္ အ႐ံႈးေပၚေနေၾကာင္း အဆိုပါ ယာဥ္လိုင္း ကုမၸဏီထံမွ သိရသည္။

The Voice

0 comments:

Post a Comment