Monday, June 1, 2020

ဂျပန် မူလတန်းကျောင်းတွင် ကလေးငယ်များအကြားကူးစက်မှုဖြစ်ပွားကြောင်း အတည်ပြု

ဂျပန်နိုင်ငံ အနောက်တောင်ပိုင်း ကီတာကျူရှူးကျွန်းရှိ ဒေသတွင်း မူလတန်းကျောင်း တစ်ကျောင်း၏ ကလေးငယ်များကြားတွင် ကိုရိုနာဗိုင်းရပ်စ် ကူးစက်မှုအသစ်များ ဖြစ်ပွားနေကြောင်း သိရပါသည်။
ခိုကူရာ-မီနာမီ ခရိုင်အတွင်း မိုရီဆူနီ မူလတန်းကျောင်းမှ ကလေးငယ် (၄)ဦး အပါအဝင် ကူးစက်မှုအသစ် (၁၂)ခုကို မြို့တာဝန်ရှိသူများက (၃၁-၅-၂၀၂၀)ရက်နေ့က အတည်ပြုပြောကြားခဲ့ခြင်း ဖြစ်ပါသည်။
>>zawgyi<<
ဂျပန် မူလတန်းကျောင်းတွင် ကလေးငယ်များအကြားကူးစက်မှုဖြစ်ပွားကြောင်း အတည်ပြု
Monday, June 1, 2020
ဂျပန်နိုင်ငံ အနောက်တောင်ပိုင်း ကီတာကျူရှူးကျွန်းရှိ ဒေသတွင်း မူလတန်းကျောင်း တစ်ကျောင်း၏ ကလေးငယ်များကြားတွင် ကိုရိုနာဗိုင်းရပ်စ် ကူးစက်မှုအသစ်များ ဖြစ်ပွားနေကြောင်း သိရပါသည်။ ခိုကူရာ-မီနာမီ ခရိုင်အတွင်း မိုရီဆူနီ မူလတန်းကျောင်းမှ ကလေးငယ် (၄)ဦး အပါအဝင် ကူးစက်မှုအသစ် (၁၂)ခုကို မြို့တာဝန်ရှိသူများက (၃၁-၅-၂၀၂၀)ရက်နေ့က အတည်ပြုပြောကြားခဲ့ခြင်း ဖြစ်ပါသည်။

0 comments:

Post a Comment