Friday, November 30, 2018

ၾကားျဖတ္ေ႐ြးေကာက္ပြဲ အႏိုင္ရကိုယ္စားလွယ္မ်ား ဒီဇင္ဘာလအတြင္း က်မ္းက်ိန္မည္

ၾကားျဖတ္ေ႐ြးေကာက္ပြဲတြင္ အႏိုင္ရခဲ့သည့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းမ်ား က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုရန္ မႏၲေလးတိုင္း လႊတ္ေတာ္ အထူးအစည္းအေဝးကို ဒီဇင္ဘာ ဒုတိယပတ္အတြင္း က်င္းပမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား အသိုင္းအဝိုင္းထံမွ သိရသည္။ 
သပိတ္က်င္းၿမိဳ႕နယ္မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ (၁) မွ တိုင္းလႊတ္ေတာ္အတြက္ တစ္ေနရာ၊ ရွမ္းတိုင္းရင္းသား လူမ်ိဳးေရးရာ ဝန္ႀကီးအတြက္တစ္ေနရာ လစ္လပ္လ်က္ရွိရာ ႏိုဝင္ဘာ ၃ ရက္ေန႔ကက်င္းပခဲ့သည့္ ေ႐ြးေကာက္ပြဲတြင္ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္မွ ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းမ်ား အႏိုင္ရရွိခဲ့သည္။ 

“အထူးအစည္းအေဝး ေခၚထားတယ္။ က်မ္းက်ိန္ၿပီးမွ သူတို႔ကတရားဝင္ျဖစ္မွာ။ ဒါေၾကာင့္ အထူးအစည္းအေဝး ေခၚရတာ။ သပိတ္က်င္းကိုယ္စားလွယ္နဲ႔ တပ္မေတာ္သား ကိုယ္စားလွယ္ႏွစ္ဦး က်မ္းက်ိန္ၾကမယ္။ ရွမ္းတိုင္းရင္းသား ေရးရာဝန္ႀကီးကေတာ့ အဲ့ဒီေန႔မွာ အစိုးရအဖြဲ႔က အဆိုတင္ရမယ္။ ဒီအဆိုကို လႊတ္ေတာ္က လက္ခံၿပီးေတာ့မွ အစိုးရအဖြဲ႔ကေန သမၼတဆီပို႔ရမယ္။ သမၼတဆီက ျပန္လာၿပီးေတာ့မွ က်မ္းက်ိန္ရမယ္ေပါ့။ က်မ္းက်ိန္ၿပီးမွ တရားဝင္ဝန္ႀကီးျဖစ္မယ္”ဟု မႏၲေလးတိုင္း လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ ဦးေအာင္ေက်ာ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ 

မႏၲေလးတိုင္းလႊတ္ေတာ္ အထူးအစည္းအေဝးကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၄ ရက္ေန႔တြင္ ေခၚယူမည္ျဖစ္ရာ ရွမ္းတိုင္းရင္းသား ဝန္ႀကီးေနရာအတြက္ က်မ္းက်ိန္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ႏိုင္ရန္ ယင္းအစည္းအေဝးကို သံုးရက္ခန္႔ က်င္းပမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္း လႊတ္ေတာ္႐ံုးအဖြဲ႔ထံမွ သိရသည္။ 

The Voice


0 comments:

Post a Comment