YBS စနစ္ ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲသည့္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ကာလအတြင္း ရာခိုင္နႈန္း ၄၀ ၀န္းက်င္သာ ေအာင္ျမင္မႈရရွိသည္ဟု ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကုမၸဏီလီမိတက္မွ သိရသည္။
YBS စနစ္အျပည့္အဝ ေအာင္ျမင္မႈရႏိုင္ရန္အတြက္ တစ္ဦးခ်င္းပိုင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီအျဖစ္ ဖြဲ႔စည္းျခင္း၊ ဘတ္စ္ကားမ်ားကို အမ်ားပိုင္ကားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲျခင္း၊ ယာဥ္စီးခမ်ားကို ကတ္စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ရန္ လိုအပ္ေနေသးေၾကာင္း သိရသည္။ သို႔ေသာ္ လက္ရွိတြင္ တစ္ဦးခ်င္းပိုင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို အမ်ားပိုင္အျဖစ္ မဖြဲ႔စည္းႏိုင္သည့္အျပင္ ယာဥ္စီးခကို ကတ္စနစ္ျဖင့္ ေပးေခ်သည့္ စနစ္ကို လည္း စတင္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
“ YBS စနစ္ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ ဌာနဆိုင္ရာက တာဝန္ရွိသူေတြနဲ႔ ျပည္သူေတြက ပူးေပါင္းပါဝင္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ သူတို႔ေျပာေတာ့ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီေတြကို ၈ ခုပဲ ထားမယ္ဆိုၿပီး အမ်ားႀကီး ျဖစ္ေနတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘတ္စ္ကားစနစ္ တစ္ခုတည္းမဟုတ္ပဲနဲ႔ ရထားနဲ႔ သယ္ယူပို႔ေဆာင္တာေတြ၊ ေရေၾကာင္းနဲ႔ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေတြကို ေသခ်ာေလး လုပ္သင့္တယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာ ဆိုရင္ ရထားကို ပိုၿပီးအသံုးျပဳတာမ်ားတယ္”ဟု ဗႏၶဳလ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးကုမၸဏီလီမိတက္မွ အၾကံေပးအရာရွိ ဦးမ်ိဳးျမင့္ က ေျပာသည္။
ၿမိဳ႕တြင္း၌ ယာဥ္အစီးေရ ၄၀၀၀ ဝန္းက်င္တြင္ အစီးေရ ၂၀၀၀ ေက်ာ္မွာ ကုမၸဏီပိုင္ကားမ်ားျဖစ္ၿပီး က်န္ရွိသည့္ ယာဥ္အစီးေရမွာ တစ္ဦးခ်င္းပိုင္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ တစ္ဦးခ်င္းပိုင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို ယခုႏွစ္အတြင္း အၿပီးပိုင္ ဖ်က္သိမ္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Akonthi
0 comments:
Post a Comment