Friday, April 20, 2018

အနားယူေတာ့မည့္ ၿဗိတိန္ဘုရင္မႀကီးကို ဂါနာသမၼတ ဂုဏ္ျပဳစကားေျပာ


ဓနသဟာရႏုိင္ငံ အစိုးရအဖြဲ႔အႀကီးအကဲမ်ား ညစာစားပြဲမွာ ဓနသဟာရႏိုင္ငံေတြရဲ႕ ဥေသွ်ာင္တာ၀န္ကေန အနားယူေတာ့မယ့္ ၿဗိတိန္ဘုရင္မႀကီးကို ဂါနာ သမၼတက ဂုဏ္ျပဳစကားေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

“ဘုရင္မႀကီးဟာ ဓနႆဟာရႏုိင္ငံေတြရဲ႕ဥေသွ်ာင္အျဖစ္ ေတာ္၀င္တာ၀န္၀တၱရားေတြ ထမ္းေဆာင္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ က်ေနာ္တို႔ သိရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အခုလို အခမ္းအနားေတြမွာ မခ်ီးျမႇင့္ေတာ့မယ့္ ဘုရင္မႀကီးအတြက္ က်ေနာ္တို႔ အားလံုးရဲ႕ စိတ္မေကာင္းမႈကိုေဖာ္ျပဖုိ႔ ဒီလိုထူးျခားတဲ့ အခါသမယမွာ ဂုဏ္ျပဳပါရေစ” လုိ႔ ဂါနာသမၼတ နာနာ အာခူဖိုအဒ္ဒို က ေျပာပါတယ္။

“၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ေမ၊ ဓနသဟာရႏိုင္ငံအစိုးရ အဖြဲ႔မ်ားဆိုင္ရာ အတြင္းေရးမႉးခ်ဳပ္နဲ႔ လူႀကီးမင္းအေပါင္းတို႔ ဒီညမွာ အားလံုးကို ႀကိဳဆိုေၾကာင္း ေျပာပါရေစ။ ဓနသဟာရႏိုင္ငံမ်ား ဥေသွ်ာင္အေနနဲ႔ က်မ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာအတြင္း ပထမဆံုးအႀကိမ္အေနနဲ႔ ၿဗိတိန္ႏိုင္ငံမွာ အခုလို အခမ္းအနား က်င္းပရလုိ႔ ၀မ္းသာပါတယ္။ ဒီညစာစားပြဲဟာ က်မတို႔အားလံုး မိတ္ေဆြေတြလို စုေ၀းႏိုင္ၾကဖို႔ အခြင့္အလမ္းပါ။ က်မတုိ႔နဲ႔အတူ အခုလို ညစာစားပြဲတက္လာတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ လူႀကီးမင္းတို႔အားလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ ညေနခင္းျဖစ္ဖုိ႔  က်မရဲ႕မိသားစုက ဆႏၵျပဳပါတယ္” လို႔ ၿဗိတိန္ဘုရင္မႀကီး အယ္လိဇဘတ္က တုံ႔ျပန္ ေျပာဆိုခဲ့ ပါတယ္။

DVB

0 comments:

Post a Comment