Sunday, July 22, 2018

ရန္ကုန္-ဒလ ျမစ္ကူးတံတား၏ ပင္မတံတားပံုစံအား အၿပီးသတ္ အတည္ျပဳၿပီးျဖစ္၍ ကိုရီးယားအၾကံေပးကုမၸဏီက တည္ေဆာက္မည့္ တံတားပံုစံသစ္ ေရးဆဲြေနေၾကာင္း သိရ


ရန္ကုန္-ဒလ ျမစ္ကူးတံတား၏ ပင္မတံတားပံုစံအား အၿပီးသတ္ အတည္ျပဳၿပီးျဖစ္၍ ကိုရီးယားအၾကံေပးကုမၸဏီက တည္ေဆာက္မည့္ တံတားပံုစံသစ္ ေရးဆဲြေနေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။


ကိုရီးယား-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရးအေနျဖင့္ တည္ေဆာက္မည့္ ရန္ကုန္-ဒလ ျမစ္ကူးတံတားတည္ ေဆာက္ေရးစီမံကိန္း၏ ပင္မတံတားပံုစံအား ေရလမ္းကင္းလြတ္ အျမင့္ေပ ၄၉ မီတာႏွင့္ အက်ယ္ ၃၇၀ မီတာထားရွိရန္ အၿပီးသတ္ သေဘာတူညီမႈ ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

“အခုကေတာ့ ပင္မတံတားပံုစံကို ေရလမ္းကင္းလြတ္အျမင့္ေပ ၄၉ မီတာနဲ႔ အက်ယ္ ၃၇၀ မီတာထားရွိဖို႔ အၿပီးသတ္ သေဘာတူညီမႈ ရရွိသြားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနဘက္ကလည္း အတတ္ႏိုင္ဆံုးျဖစ္ႏိုင္မယ့္ အက်ယ္ကို ၃၇၀ အထိ ထားေပးခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခု တံတားပံုစံ အၿပီးသတ္ ညိႇႏိႈင္းမႈေတြၿပီးလို႔ ကိုရီးယား Consultant ကုမၸဏီက ပင္မတံတားပံုစံအသစ္ကို ေရးဆဲြေနပါတယ္။ ခ်ဥ္းကပ္တံတား ပံုစံေတြက အရင္အတိုင္းပဲ မေျပာင္းပါဘူး။ ပင္မတံတားပံုစံသာ ေျပာင္းသြားတာပါ။ မၾကာခင္ တံတားတည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းစဥ္ေတြ စတင္ႏိုင္ေတာ့မွာပါ” ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ တံတားဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးေနေအာင္ရဲျမင့္က ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္-ဒလ ျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္း၏ ပင္မတံတားပံုစံ ညိႇႏိႈင္းမႈအား ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ဘ႑ာေရးႏွင့္ အခြန္၀န္ႀကီးဌာနတို႔ ပူးေပါင္း၍ အၿပီးသတ္ ညိႇႏိႈင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိတြင္ တံတားပံုစံအား အၿပီးသတ္ ညိႇႏိႈင္းမႈမ်ားၿပီးဆံုး၍ ကိုရီးယား Consultant ကုမၸဏီက ပင္မတံတားပံုစံအသစ္ ေရးဆဲြေနေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ရန္ကုန္-ဒလျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးမွာ ကိုရီးယား-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရးအေနျဖင့္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ ေပးအပ္သည့္ ေခ်းေငြျဖင့္ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။

အဆုိပါ ရန္ကုန္-ဒလျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရး အျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ အတြက္ ဇြန္ ၁၇ ရက္က ျပည္သူတစ္ေထာင္ေက်ာ္ ပါ၀င္သည့္ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ပဲြကို ဒလၿမိဳ႕နယ္တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ တံတားတည္ေဆာက္ရန္ လြန္ခဲ့သည့္ ေျခာက္ႏွစ္ကတည္းက သတင္းမ်ားထြက္ေပၚခဲ့ၿပီး လက္ရွိ အခ်ိန္အထိ တည္ေဆာက္ျခင္းမရွိျခင္း၊ တံတားတည္ေဆာက္ရန္ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းရွင္အခ်ိဳ႕ႏွင့္ ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနတို႔မွ ကန္႔ကြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟု ခံစားေနရေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ပဲြတြင္ ၿမိဳ႕ခံမ်ားက ဆိုသည္။

ရန္ကုန္-ဒလ ျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္က ကန္႔ကြက္ျခင္းမရွိဘဲ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းမ်ားအား ထိခိုက္မႈမရွိသည့္ တံတား ပံုစံတည္ေဆာက္ရန္သာ အၾကံျပဳခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ဇြန္ ၁၁ ရက္က ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။

ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က “ဒလျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္တုန္းကမွ ကန္႔ကြက္ခဲ့တာ မရွိပါဘူး။ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနနဲ႔ တံတားတည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ကစၿပီး ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနနဲ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေဆြးေႏြးခဲ့ပါတယ္။ ဒလတံတားက ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေနတဲ့ ေရျပင္ဧရိယာကို ကန္႔လန္႔ ျဖတ္ေပၚထြက္လာမွာျဖစ္လို႔ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာေတြ ၀င္ထြက္သြားလာၿပီး ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္တဲ့ေနရာမွာ ထိခိုက္မႈမရွိသည့္ တံတားပံုစံမ်ဳိးကို တည္ေဆာက္ဖို႔သာ အႀကံျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားသည္။

ရႊန္းလဲ့၀င္း
Eleven Media Group


0 comments:

Post a Comment