Monday, January 28, 2019

နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသ လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ခႏၲီးၿမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည့္ ဗ်ဴဟာလမ္းေပၚရွိ နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားအစား ႏွစ္လမ္းသြားကြန္ကရစ္တံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္မည္ဟု သိရ


စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသ လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ခႏၲီးၿမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည့္ ဗ်ဴဟာလမ္းေပၚရွိ နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားအစား ႏွစ္လမ္းသြား ကြန္ကရစ္တံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ေၿမ အမွတ္(၂)တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ဦးကယ္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။ 
အဆိုပါ နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားသည္ ခႏၲီးဆင္ေသလဟယ္လမ္း မိုင္တိုင္အမွတ္ ၂၄/၄ရွိတြင္ ယင္းတံတားတည္ရွိေၾကာင္း နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားသည္ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ စီမံခန႔္ခြဲေသာ လမ္းေပၚတြင္ တည္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ 

“အႀကိဳအင္ဂ်င္နီယာ လုပ္ငန္းေတြစ လုပ္ေနၿပီ။ တံတားကနဂိုကတည္းက ႀကိဳးတံတားဆိုေတာ့ ေရရွည္ခိုင္ခံ့ဖို႔ရာအတြက္ မျဖစ္နိုင္ဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ အဲဒီႀကိဳးတံတားေပၚကေန ၁၃တန္အထက္သြားလာလို႔လည္း မရဘူး။ အဲဒီႀကိဳးတံတားက ကၽြန္ေတာ္တို႔ နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသနဲ႔ ခႏၲီးၿမိဳ႕နဲ႔ ဆက္သြယ္ထားတဲ့ တံတားပါ။ ဗ်ဴဟာလမ္းမေပၚမွာ အဲဒီႀကိဳးတံတားကရွိတာ။ နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားကို လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ရယ္ နန္းယြန္းၿမိဳ႕နယ္က အသုံးျပဳေနရတဲ့ႀကိဳးတံတားပါ။ တံတားအသစ္ တည္ေဆာက္ၿပီးတဲ့အခါက်ရင္ေတာ့ ကားအႀကီးေတြကအစ သြားလို႔ရတာေပါ့” ဟု လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ေျမအမွတ္ (၂)တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးကယ္က ေျပာၾကားသည္။ 

နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသ လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ခႏၲီးၿမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည့္ ဗ်ဴဟာလမ္းေပၚရွိနန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားကို ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္က တံတားဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္း ယင္းနန႔္စလိန္ႀကိဳး တံတား၏ သက္တမ္းသည္ ကိုးႏွစ္ၾကာျမင့္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားသည္ အရွည္ ေပ၂၅၀ သံမဏိႀကိဳးတံတားအမ်ိဳးအစားတံ တားျဖစ္ၿပီး ၎ႀကိဳးတံတားေပၚကေန တစ္ေန႔လၽွင္ ယာဥ္အစီးေရ ၅ဝခန႔္ျဖတ္သန္းသြားလာေနေၾကာင္း တံတား၏ ခံနိုင္ဝန္သည္ ၁၃ တန္အထိရွိေၾကာင္း သိရသည္။ 

နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသ လဟယ္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ နန႔္စလိန္ႀကိဳးတံတားအစား အရွည္ေပ ၃၅ဝရွိ ႏွစ္လမ္းသြား ကြန္ကရစ္ တံတားတည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ၂၀၁၈-၂၀၁၉ ဘ႑ာေရးႏွစ္ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ေငြလုံးေငြရင္း ရန္ပုံေငြက်ပ္သန္း ၂၀၀ အကုန္အက်ခံကာ ႏွစ္လမ္းသြား ကြန္ကရစ္တံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment