က်ည္ဆန္ရထားမ်ားလိုဏ္ေခါင္း အတြင္း အရွိန္ႏွင့္ျဖတ္သန္းခုတ္ေမာ င္းေနခ်ိန္ ဝန္ထမ္းမ်ားကိုရထားလမ္းႏွင္ ့ကပ္လ်က္ ေျမာင္းအတြင္းဝပ္ေနေစကာ ေလဖိအားကိုခံစားေစသည့္ အသည္းထိတ္စရာေလ့က်င့္ခန္းကိ ု ဂ်ပန္က်ည္ဆန္ရထားကုမၸဏီက ရပ္ဆိုင္းလိုက္ၿပီျဖစ္သည္။
ေလ့က်င့္ခန္းသည္ ရွိန္ႏႈန္းျမင့္ ခုတ္ေမာင္းေနေသာ ရထားမ်ားေဘးကင္းလုံၿခဳံေရးအ ေရးႀကီးပုံကို ဝန္ထမ္းမ်ားသတိထားမိေစရန္ျဖ စ္ေၾကာင္း အေနာက္ပိုင္းဂ်ပန္ မီးရထားကုမၸဏီက ထုတ္ျပန္ေျပာၾကားသည္။
ေလ့က်င့္ခန္းကို ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ကတည္းက ပုံမွန္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ ။
အလုပ္သမားသမဂၢမ်ားက ထိုေလ့က်င့္ခန္းသည္ ဝန္ထမ္းမ်ားအတြက္ အႏၲရာယ္ႀကီးသျဖင့္ ရပ္ဆိုင္းရန္ ေတာက္ေလွ်ာက္ဖိအားေပးခဲ့ၾကသ ည္။
လိုဏ္ေခါင္းအတြင္း က်ည္ဆန္ရထားလမ္းႏွစ္လမ္းၾကာ းရွိ သုံးေပအနက္၊ သုံးေပအက်ယ္ ေျမာင္းအတြင္း ဝန္ထမ္းမ်ားသည္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ကာကီလိုမ ီတာ ၃၀ဝ ႏွႈုန္းျဖင့္ ျဖတ္ေမာင္းေသာ က်ည္ဆန္ရထား၏ ေလအရွိန္ကိုခံစားၾကရျခင္းျဖ စ္သည္။ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ႀကိမ္လွ်င္ မိနစ္ ၂၀ ခန္႔ၾကာၿပီးဝန္ထမ္း ၂၄၀ ခန္႔ထိပါဝင္သည္။
၂၀၁၅ ခုႏွစ္က ရထားခုတ္ေမာင္းေနစဥ္ မူလီေခ်ာင္ကာ သတၱဳကိုယ္ထည္တစ္ခု ျပဳတ္က်မႈျဖစ္ပြားၿပီးေနာက္ ဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ ရွိန္ႏႈန္းျမင့္သြားေနေသာ ရထားမ်ားတြင္ မူလီတစ္လုံးေခ်ာင္ေနျခင္းကအ စ လြန္စြာအႏၲရာယ္ႀကီးေၾကာင္းက ို ဝန္ထမ္းမ်ားကိုယ္ေတြ႕သိရွိႏ ိုင္ေစရန္အတြက္ ယခုလိုရထားေလအရွိန္ကို ခံစားခိုင္းသည့္ ေလ့က်င့္ခန္းကို လုပ္ခိုင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာ င္း ကုမၸဏီကေျပာသည္။
ထိုေလ့က်င့္ခန္းကိုရပ္ဆိုင္ းလိုက္ျခင္းမွာ လုပ္သားသမဂၢမ်ား၏ ဖိအားေပးမႈေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ဝန္ထမ္းမ်ားကိုရထားလမ္းၾကား ေျမာင္းထဲမွ ေလအရွိန္ခံစားေစျခင္းထက္ လိုဏ္ေခါင္းေဘး ၿခံစည္း႐ိုးေနာက္မွ ခံစားေစသည့္ ေလ့က်င့္ခန္းကပိုထိေရာက္ေၾက ာင္းေတြ႕ရသျဖင့္ ေလ့က်င့္ခန္းေျပာင္းလိုက္ျခ င္းသာျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ကုမၸဏီကေျပာသည္။
0 comments:
Post a Comment