သႀကၤန္ကာလအတြင္း အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းမ်ားအပါအဝင္ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံေသာယာဥ္လိုင္းမ်ားအား စားသုုံးသူေရးရာဦးစီးဌာန(CICC)သို႔ တိုင္ၾကားႏိုင္ၿပီး မၾကာခင္က ျပဌာန္းခဲ့သည့္ စားသံုးသူကာကြယ္ေရးဥပေဒ သစ္အတိုင္းအေရးယူေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွသိရသည္။
"တိုင္ၾကားလာရင္ ဌာနက တန္းၿပီးေထာင္ခ်အေရးယူတာမ်ိဳးေတာ့လုပ္လို႔မရပါဘူး။ ဒါေလးနားလည္ေစခ်င္တာ။ ဒါေပမယ့္ ယာဥ္လိုင္းေတြက ပိုက္ဆံပိုေတာင္းရင္ ဒီပိုက္ဆံေငြကိုျပန္အမ္းခိုင္းတာမ်ိဳး ခ်က္ခ်င္းလုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဒီထက္ပိုၿပီးႀကီးေလးတယ္ဆိုရင္ အျငင္းပြားမွဳေျဖရွင္းေရးေကာ္မတီကို ထပ္ၿပီးတိုင္ၾကားတဲ့အခါ အဲဒီေကာ္မတီက ယာဥ္လိုင္းပိတ္တာမ်ိဳးအထိအေရးယူတာေတြလုပ္ပိုင္ခြင့္ရွိပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး အေျခအေန က်မွတရားစဲြဆိုၿပီး ဥပေဒအတိုင္းေဆာင္ရြက္တာျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔အဆင့္အလိုက္ေဆာင္ရြက္မွာျဖစ္ပါတယ္"ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေဆြတင့္ၾကဴးက ဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္လည္း ဌာနအေနျဖင့္ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံျခင္းမ်ိဳးမရွိေစရန္ သက္ဆိုင္ရာတိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္မ်ားရွိအေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းႀကီးၾကပ္ထိန္းသိမ္းေရးေကာ္မတီမ်ား YRTAကဲ့သို႔ေသာ ယာဥ္စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲမွဳအာဏာပိုင္အဖဲြ႔မ်ားႏွင့္ေတြ႔ဆံုကာ ေဆြးေႏြးမွဳမ်ားေဆာင္ရြက္ေနသည္ဟုသိရသည္။
ႏွစ္စဥ္သႀကၤန္ကာလ ရက္ရွည္ပိတ္ရက္မ်ားတြင္အနယ္နယ္အရပ္ရပ္သို႔သြားေရာက္ၾကသူမ်ား မ်ားျပားလြန္းသည့္အတြက္ကားလက္မွတ္အခက္အခဲျဖစ္ေပၚေလ့ရွိၿပီး လက္မွတ္ခေစ်းႏွဳန္းမ်ားေျပာင္းလဲေလ့ရွိသျဖင့္ယခုလိုႀကိဳတင္ေဆာင္ရြက္ထားျခင္းလည္းျဖစ္သည္။
Popular News Journal
0 comments:
Post a Comment