ဘိုးရင္း ၇၃၇ Max ေလယာဥ္ တစ္စင္းသည္ အဂၤါေန႔က ဖေလာ္ရီဒါျပည္နယ္ ေအာ္လန္ဒိုေလဆိပ္မွ ပ်ံတက္ၿပီး တစ္ခဏအတြင္းမွာပင္ အင္ဂ်င္ျပႆနာ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရၿပီးေနာက္ အေရးေပၚဆင္း သက္မႈျပဳလုပ္ခဲ့ရသည္ဟု အေမရိကန္ ဖက္ဒရယ္ ေလေၾကာင္းဦးစီးဌာန FAA က ေျပာၾကားေၾကာင္း DW သတင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အေမရိကန္၏ကမၻာေက်ာ္ ေလယာဥ္ထုတ္လုပ္သူ ဘိုးရင္းသည္ အီသီယိုး ပီးယားႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွားတြင္ ငါးလအတြင္း ႏွစ္ႀကိမ္ပ်က္က်ခဲ့ေသာ ၇၃၇ Max ၏ ဂုဏ္သတင္းကို အဖတ္ဆယ္ရန္ အသည္းအသန္ ႐ုန္းကန္ေနရသည္။
ွSouthwest ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ေလယာဥ္သည္ ေအာ္လန္ဒို ႏိုင္ငံတကာ ေလဆိပ္မွ ပ်ံတက္ၿပီးေနာက္ ဆယ္မိနစ္အၾကာတြင္ အဆိုပါေလဆိပ္သို႔ အေရးေပၚဆင္းသက္မႈ ျပဳလုပ္ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ ခရီးသည္မ်ား လိုက္ပါလာျခင္းမရွိဟုလည္း သိရွိရသည္။
ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက အဆိုပါျဖစ္စဥ္ကို ေလ့လာေနေသာ္လည္း ၇၃၇ Max ၏ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ရွိေနေသာ anti-stall စနစ္ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ အေထာက္အထား တစ္စံုတစ္ရာကို ထုတ္ျပန္ျခင္းမရွိေသးေပ။
ကမၻာတစ္ဝန္းမွ ေလေၾကာင္း အာဏာပိုင္မ်ားသည္ အီသီယိုးပီးယားႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွားျဖစ္ရပ္ႏွစ္ခုအၿပီးတြင္ anti-stall စနစ္တြင္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းမ်ား ထြက္ေပၚလာၿပီးေနာက္ ၇၃၇ Max ေလယာဥ္မ်ားကို ပ်ံသန္းမႈ ရပ္ဆိုင္းထားၾကသည္။
မတ္လ ၁၀ ရက္က အီဒီယိုးပီးယား ေလေၾကာင္းလိုင္း ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ၁၅၇ ဦး ေသဆံုးခဲ့ရၿပီး လြန္ခဲ့ေသာ ေလးလက အင္ဒိုနီးရွား Lion ေလေၾကာင္းလိုင္း ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ၁၈၉ ဦး ေသဆံုးခဲ့ရသည္။
ေလယာဥ္ဦးေခါင္း ေထာင္ေနသည္ဟု အာ႐ံုခံစနစ္က ၫႊန္ျပလွ်င္ ေလယာဥ္ ဦးပိုင္းကို အလိုအေလွ်ာက္ ျပန္စိုက္ခ်ေပးေသာ Max ၏ anti-stall အလိုအေလွ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္စနစ္သည္ အဆိုပါ ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈႏွစ္ခုစလံုးတြင္ ပတ္သက္မႈရွိသည္ဟု စံုစမ္းစစ္ေဆးသူမ်ားက သံသယရွိၾကသည္။
ဘိုးရင္းက ၎၏ anti-stall စနစ္ ေဆာ့ဖ္ဝဲ အဆင့္ၿမႇင့္တင္မႈသည္ FAA ၏ စစ္ေဆးမႈကို ခံယူရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီဟု စေနေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အေရးေပၚဆင္းသက္လိုက္ရေသာ Southwest ေလေၾကာင္းလိုင္းေလယာဥ္သည္ ကယ္လီဖိုးနီးယားျပည္နယ္ ဗစ္တာဗီလီ သိုေလွာင္႐ံုသို႔ ထြက္ခြာရန္ ေအာ္လန္ဒို ေလဆိပ္မွ ပ်ံတက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ FAA က ၇၃၇ Max ေလယာဥ္မ်ားအား ခရီးသည္မ်ား လိုက္ပါျခင္းမရွိလွ်င္ ပ်ံသန္းရန္ ခြင့္ျပဳထားသည္။
The Voice
0 comments:
Post a Comment