Thursday, September 10, 2020

မြန်မာအမျိုးသားလေကြောင်း ပြည်တွင်းခရီးစဉ်များအား စက်တင်ဘာလ (၁၁) ရက်မှ (၃၀) ရက်အထိ ခေတ္တရပ်ဆိုင်း

မြန်မာနိုင်ငံအတွင်းမှာ Covid-19 ရောဂါကူးစက်ပြန့်ပွားမှုကို ကာကွယ်ဖို့ မြန်မာအမျိုးသားလေကြောင်းရဲ့ ပြည်တွင်း လေယာဉ်ခရီးစဉ်တွေကို ၂၀၂၀ ခုနှစ် စက်တင်ဘာလ (၁၁) ရက်မှ (၃၀) ရက်အထိ ခေတ္တရပ်ဆိုင်း သွားမှာဖြစ်ပြီး ၂၀၂၀ ခုနှစ် အောက်တိုဘာလ (၁) ရက်မှာ ပြန်လည်ပျံသန်းပြေးဆွဲသွားမှာဖြစ်ကာ ပြောင်းလဲမှုရှိရင်လည်း အချိန်နှင့်တပြေးညီ ကြေငြာပေးသွားမယ်လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်။
>zawgyi<
မြန်မာအမျိုးသားလေကြောင်း ပြည်တွင်းခရီးစဉ်များအား စက်တင်ဘာလ (၁၁) ရက်မှ (၃၀) ရက်အထိ ခေတ္တရပ်ဆိုင်း
Friday, September 11, 2020
မြန်မာနိုင်ငံအတွင်းမှာ Covid-19 ရောဂါကူးစက်ပြန့်ပွားမှုကို ကာကွယ်ဖို့ မြန်မာအမျိုးသားလေကြောင်းရဲ့ ပြည်တွင်း လေယာဉ်ခရီးစဉ်တွေကို ၂၀၂၀ ခုနှစ် စက်တင်ဘာလ (၁၁) ရက်မှ (၃၀) ရက်အထိ ခေတ္တရပ်ဆိုင်း သွားမှာဖြစ်ပြီး ၂၀၂၀ ခုနှစ် အောက်တိုဘာလ (၁) ရက်မှာ ပြန်လည်ပျံသန်းပြေးဆွဲသွားမှာဖြစ်ကာ ပြောင်းလဲမှုရှိ ရင်လည်း အချိန်နှင့်တပြေးညီ ကြေငြာပေးသွားမယ်လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်။

0 comments:

Post a Comment