ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး ေျမာင္းျမတံတားသစ္တည္ေဆာက္ေနမႈမွာ ဒီဇင္ဘာလ ေနာက္ဆံုးပတ္က ၇၆ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္၍ မတ္လအတြင္းၿပီးစီးရန္ တည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႔ထံမွ သိရသည္။
ဧရာဝတီတိုင္း ေျမာင္းျမၿမိဳ႕ ကြယ္လြယ္ေက်း႐ြာဘက္ကမ္းႏွင့္ ေျမာင္းျမၿမိဳ႕မ ဘက္ကမ္းတို႔၏ ႏွစ္ဖက္တံတား သံေဘာင္မ်ား ခ်ိတ္ဆက္ၿပီးစီးေနၿပီး ၾကမ္းခင္းႏွင့္ က်န္အၿပီးသတ္လုပ္ငန္းမ်ားကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း ဧရာဝတီတိုင္း လွ်ပ္စစ္၊ စြမ္းအင္၊ စက္မႈလက္မႈႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ဦးဝင္းေဌးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
“မတ္လအတြင္းၿပီးဖို႔ ႀကိဳးစားေဆာင္႐ြက္ေနပါတယ္။ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရရဲ႕အစီအစဥ္နဲ႔ တည္ေဆာက္တာပါ။ ဂ်ပန္နည္းပညာကို ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာ ႀကီးၾကပ္တည္ေဆာက္ေနတာပါ။ တံတားရဲ႕ ေအာက္ဘက္ပိုင္းမွာ တံတားႀကံ့ခိုင္မႈကို အခ်ိန္အခါမေ႐ြး စစ္ေဆးႏိုင္မယ့္ ေလွ်ာက္လမ္းလည္း ပါဝင္တယ္”ဟု ၎ကဆိုသည္။
၂၀၁၈ ဧၿပီလ ၁ ရက္က ယင္းတံတား သစ္ႏွင့္ယွဥ္လ်က္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ သက္တမ္း၂၂ ႏွစ္ရွိ ေျမာင္းျမျမစ္ကူး ႀကိဳးတံတားျပဳတ္က်ၿပီးေနာက္ Steel Truss Type အမ်ိဳးအစားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ J.F.E ကုမၸဏီႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနတို႔ ဆက္စပ္တည္ေထာင္ထားသည့္ J & M Steel Solution မွ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲၿပီး ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာမ်ားက တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
ယင္းေျမာင္းျမ (ေ႐ြးျမစ္) ျမစ္ကူးတံတားသစ္သည္ ႏွစ္ဖက္ခ်ဥ္းကပ္တံတားမ်ားအပါအဝင္ စုစုေပါင္းတံတားအရွည္ ၂၇၂၃ ေပ၊ တံတားအက်ယ္ ၃၄ ေပ၊ ယာဥ္သြားလမ္း ၂၈ ေပ၊ လူသြားလမ္း တစ္ဖက္လွ်င္ ၃ ေပ၊ ေရျပင္မွ ကင္းလြတ္ ၄၆ ေပ ရွိၿပီး တံတား၏ ကာလတန္ဖိုး က်ပ္သန္းေပါင္း ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ကုန္က်မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စုအထူးတံတား အဖြဲ႔ထံမွ သိရသည္။
The Voice
0 comments:
Post a Comment