Friday, December 28, 2018

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အေရွ႕ျခမ္းႏွင့္ အေနာက္ျခမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မွု ေျခာက္လ ခန႔္ ၾကာျမင့္မည္


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အေရွ႕ျခမ္း ႏွင့္ အေနာက္ျခမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မွု ေျခာက္လ ခန႔္ ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။ 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မွု စီမံကိန္းေဆာင္ရြက္မွု တစ္ခုျဖစ္သည့္ အင္းစိန္ဘူတာမွ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာ အထိလည္းေကာင္း၊ တညင္းကုန္းဘူတာမွ ပုရြက္ဆိပ္ကုန္း ဘူတာအထိလည္းေကာင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မွုမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၂၁ ရက္ တြင္ တစ္ၿပိဳင္တည္း ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္သည္။ 

အဆိုပါ စီမံကိန္းေဆာင္ရြက္မွုတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္အေရွ႕ျခမ္း အပိုင္း (၁) အျဖစ္ တညင္းကုန္းဘူတာမွ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္းဘူတာကို လည္းေကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ အေနာက္ျခမ္းအပိုင္း (၂) အျဖစ္ အင္းစိန္ဘူတာမွ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာအထိလည္းေကာင္း ခြဲျခားထားေၾကာင္း သိရသည္။ 

“ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္အေရွ႕ ျခမ္းအပိုင္း လုပ္ငန္းၾကာျမင့္ခ်ိန္ကေတာ့ ေျခာက္လ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ ၿပီးဆုံးခ်ိန္ကေတာ့ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ ေမ ၃၁ရက္ေန႔မွာ ၿပီးဆုံးပါမွာျဖစ္ၿပီး အတြင္းသံလမ္း (လက္ဝဲရစ္) ကို စတင္ျပဳျပင္မွာပါ။ မိုင္အကြာအေဝးကေတာ့ ၇ ဒသမ ၂၅ မိုင္ရွိၿပီး ဘူတာကေတာ့ ငါးဘူတာရွိပါတယ္။ အေနာက္ျခမ္းပိုင္း လုပ္ငန္းၾကာျမင့္ခ်ိန္ကေတာ့ ေလးလပါ။ ၿပီးဆုံးမယ့္ အခ်ိန္ကေတာ့ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ မတ္ ၃၁ ရက္ဆို ၿပီးဆုံးမွာပါ။ အေနာက္ျခမ္းအပိုင္း ကေတာ့ အရင္ၿပီးမွာပါ။ မိုင္အကြာအေဝးက ၅ ဒသမ ၅ မိုင္ရွိၿပီး ဘူတာကေတာ့ ၁၀ ဘူတာ ရွိမွာပါ” ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးထြန္းေအာင္သင္း (ေအာက္ ျမန္မာျပည္) က ေျပာၾကားသည္။ 

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္းစီမံကိန္းကို ၿမိဳ႕အေရွ႕ျခမ္းႏွင့္ အေနာက္ျခမ္းဟူ၍ ႏွစ္ပိုင္းခြဲျခားျပဳျပင္ေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၁ ရက္တြင္ အေနာက္ဘက္ျခမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း စတင္ခဲ့ၿပီး အေနာက္ျခမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မွု တြင္ အင္းစိန္-တညင္းကုန္း ရထားလမ္းပိုင္း၏ လက္ဝဲရစ္လမ္းပိုင္းျပဳျပင္မွုမ်ားမွာ စက္တင္ဘာကုန္တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ၿပီး လက္ယာရစ္ လမ္းပိုင္းျပဳျပင္မွုမ်ား နိုဝင္ဘာလကုန္ၿပီးစီးခဲ့ ျခင္းျဖစ္သည္။ 

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္း၏ အေနာက္ျခမ္းျပဳျပင္မွုမ်ားကို ေအဝမ္းကုမၸဏီက လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိထားျခင္း ျဖစ္သည္။ 

၁၉၅၈ ခုႏွစ္တြင္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္းသည္ ႏွစ္ ၆၀ ခန႔္ ရွိၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း လမ္းပိုင္းအႀကီးစား ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းကို ယခုႏွစ္တြင္မွ ျပဳလုပ္နိုင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါလမ္းပိုင္းကို ဂ်ပန္အစိုးရေခ်းေငြ ေဒၚလာ ၂၀၆ သန္းေက်ာ္ႏွင့္ နိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္ ေဒၚလာ ၉၄ သန္းေက်ာ္ျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္မည္ျဖစ္သည္။ 

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment